נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/03/06

עמוס שלום! היינו ביום שבת (ולא בפעם הראשונה) ונהיננו מאוד (כמו בכל פעם!). לא נתקלנו בעוד מקום כזה בארץ ואנחנו נוהגים לבלות במסעדות...תודה על השירות והאווירה. בטוחים כי נתראה בקרוב. ד"ש... מחיים "השף".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/02/06

וואו! וואו! כמה כיף היה להתארח במקום שפשוט שואב אותך פנימה. אני וחברי באנו לחגוג שנת חברות וזכינו לפינוקים וחוויה קולינרית מעוררת ונפלאה. שנינו ידועים בין חברינו כ"פלצנים" בחבורה ואוהבי... החיים הטובים וכך בדיוק היה... מבקבוק היין הראשון דרך הבשרים והגבינות המדהימות שגרמו לנו לחייך עד סוף בקבוק היין השלישי.תודה עמוס על לילה שיזכר לאורך זמן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/02/06

ביקרנו בשבת, אשתי ואני במרתף, ומה יש לומר ... המרתף הוא מקום מיוחד לאנשים מיוחדים. פלטת הגבינות ו"הנקניקים" (כפי שהחבר מן ההשמצה הקודמת מעיד) היא שילוב מעולה בין גבינות בשלות, ממיטב... המחלבות ושטעמן לא נופל ממיטב גבינות צרפת. "הנקניקים" הם בשרים מעושנים בעידון שמלווים ברוטב שהופך את הארוחה לחגיגה. עמוס, הבעלים והמלצר, העניק שירות איכותי כפי שלא חווינו זמן רב. שתינו יין נפלא ונהננו מכל רגע, מכל כוס ומכל סיגריה שעישנו. לכן אם אתם סובלים מקלסטרופוביה / פלצנות / או שסיגריות מפריעות לכם נורא, תעשו טובה, תישארו בבית או שתילכו לאיזה בית קפה שיגיש לכם גרנדה, גרנדה. בנוסף אם אתם אנשי אשכולות כמו הכותב לפני: גם מבקר מסעדות (בארץ ובטוסקנה), גם מהאגודה למלחמה בסרטן וחשוב מכל מהנדס אוורור שסובל מקלסטרופוביה, בבקשה בבקשה תישארו בבית או לפחות תודיעו מתי אתם באים כדי שנוכל לבוא בפעם אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/06

לעמוס, חוויה מדהימה שחווינו בעלי ואני ביומיים האחרונים במרתף המיוחד שלך כבר שנים שלא חווינו. היין היה מצויין אוכל מעולה כיד המלך, אווירה מדהימה ומעל הכל היחס של עמוס!!!!!!!! פשוט מדהים... שיש עוד אנשים שנותנים עם כל הלב והנשמה. יישר כוח!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/01/06

חוץ מזה שהמקום מדהים והאוירה שיצרו בתוך המקום היא אוירה מאוד מפתיעה ונעימה לעיניים.האוכל - אלוהי.מומלץ ביותר, אסור לפספס!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
4.7
22/10/05

נהנהנו מהאירוח ומהאוירה וכמובן מהאוכל המשובח. זה לא עוד מקום לאכול אלא מיוחד שאין במקום אחר. נרות,יין, ומוסיקת רקע וכמובן בעל המקום עמוס עושים את הערב. באנו מרחוק אך היה שווה. כמובן... שנחזור . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/10/05

הייתי שם אתמול עם חברה שלי וההרגשה היא כמו בחו"ל חוויה נהדרת, אווירה רומנטית ועמוס הוא פשוט אישיות ובנוסף נותן שירות נהדר. מומלץ מאוד. אני בלי שום ספק אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/05

אחרי ביקורים במספר לא מועט של מסעדות מסוגים שונים במקומות שונים בארץ ובעולם ללא ספק המקום השאיר טעם של עוד. אוירה מפתיעה של אינטימיות משולבת בחוצפה אירופאית, טעמים שהחיך מתפנק עליהם... וריחות שהאף רוצה לזכור ולשחזר. אין ספק - אני חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 17 ביקורות
5.0
05/10/05

כל מילה מיותרת! לאוהבי היין, האוכל הטוב והשילוב ביניהם ולמחפשי הרומנטיקה האמיתית (אם כי לא חובה, אפשר גם ידידים...) שירות ממדרגה ראשונה. פלטת בשרים וגבינות (בין אם משולבת ובין אם בנפרד)... - פשוט משאירה אותך ללא מילים. ייו בהתאם לצורך ולרצון או לפי המלצת המלצר (שהוא גם הבעלים וגם אחד האנשים בעולם שבאמת נותן שירות מהלב ורוצה שתהנה מהאוכל). אוירה מדהימה (למי שאין לו בעיה עם מקומות קטנים ואינטימיים, מדובר בבונקר בריטי ששודרג) גם לחברים וגם לזוג/ות אוהבים. בקיצור - ללכת וכמה שיותר מהר כי כל רגע שאתם לא שם, אתם מפספסים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/05

ב6.9 חגגתי ארוע במקום המקום קטן ואינטימי,והשרה אווירה מדהימה על האנשים שנהנו מאד האוכל היה מצוין וביחוד פלטת הגבינות שהיתה הפתעה נהדרת (אני לא חובב גבינות גדול). והדובדבן היה כמובן בעל... המקום עמוס שעזר לנו לבחור ינות נהדרים ונתן יחס נהדר שתרם מאד לערב מוצלח במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה