נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/07/05

נחמד למצוא בארצנו הקטנטונת פינה כה חמה, המזמינה לעוד ועוד קצת...עמוס והצוות שלו עושים את ההבדל...מודים וממליצים עם כל הנשמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/07/05

חיפשנו מקום לשבעה איש לארוחת ערב.החלטנו שהפעם לא ניקח משכנתא עבור האוכל. בחרנו במרתף היין על פי ההמלצות באתר האינטרנט.עמוס, איש מדהים ונעים הליכות הגיש לנו זיתים , סלט ירקות "משודרג",... פלטת בשרים מעושנים ומגוון גבינות וכמובן יין אדום. האוכל טעים ומיוחד, אכלנו ואכלנו ואכלנו והפלטה לא ניגמרה.ממש נהנינו . המקום קטן ואינטימי. המוזיקה של אזור האנדים התנגנה ברקע ובסך הכל אוירה של כייף.מרוב שהתמלאנו ויתרנו על הקינוח. תודה לך עמוס ! נשתדל לחזור בקרוב. דני

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/05

היינו חברתי ואני במקום ביום חמישי בערב כדי לחגוג לחברתי יום הולדת. הוקסמנו מעיצוב המקום ומהאווירה השוררת בו. כל כך אינטימי , רומנטי ווכיפי. משרה אווירה חמימה. עמוס , בעל המקום שירת... אותנו כיד המלך . איש מאד נחמד , אכפתי ואדיב . בילינו שם שעתיים וחצי של שכרון חושים. פלטת הבשרים הלבנים הייתה מעולה. חסלנו! הסלט היה טעים מאד...והזיתים...הוו.. הזיתים...חבל"ז פשוט מעולים. אנחנו לא מפסיקים לדבר על המקום כבר כמה ימים. חברתי ואני ממליצים בחום. ולך עמוס הרבה הרבה תודה ויישר כח. עוד נשוב. רעות ויניב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
וט-נוירו (Vetneuro) - שירותי נוירולוגיה וטרינרית - תמונה
וט-נוירו (Vetneuro) - שירותי נוירולוגיה וטרינרית מבקר מתחיל
4.7
31/05/05

בפעם הראשונה נכנסנו מאינטואיציה בפעם השניה נכנסנו במיוחד. מקום מקסים וייחודי, אוירה אינטימית שמזמינה לרצות להשאר. פלטת הגבינות והבשרים פשוט תאווה לחיך. נהננו ובוודאות נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/05/05

ראשית האווירה מהפנטת, מוזיקה נרות ניחוח של רומנטיקה באוויר פשוט הרגשה אלוהית. שנית האוכל מדהים!!! אכלנו פלטת בשר לבן וסלט מצויינים יין אדום משובח פשוט תענוג בנוסף לכל אלו התלווה שרות... מאלף מבעל המקום עמוס. פשוט מומלץ לכו ותהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
16/05/05

benn there for over 4 hours and the time flew like it was nothing, i really like this place, it really reminded me of an old wine cellar in tuscany, if you like great food and heavenly... wine then go there,,,!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/05

באחת מחופשותי בארץ מאיטליה, ובהמלצת חברים הגעתי למרתף. כבר ברדתי במדרגות ובהגעי לפתח חשתי באווירה המיוחדת שהזכירה לי מרתפי יין נודעים בדרכי היין באיטליה. קיבל אותנו בכניסה בעל המקום,... עמוס, בסבר פנים חמימות ומאותו הרגע הרגשתי בבית, הוגשו פלטות גבינות ובשרים סלטים תענוג לחך, הוצא לנו יין שעד היום טעמו נשאר בפי. מאותו ביקור ובשנה האחרונה כבר הייתי 6 פעמים עם אורחים מחו"ל שלא מפסיקים להלל לשבח ולהודות על שהבאתים למקום הזה, המשיכו בדרך זו ועשו חייל

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס 3 ביקורות
4.3
02/10/04

ביקרנו במקום בפעם הראשונה לפי המלצת החברים. הביקור הוא חוויה יוצאת מן הכלל של אוכל ויין. במקום מבחר יינות עשיר מואד ורמת המחירים סבירה ביותר (אפילו בהשוואה לכמה חנויות יין... נכבדות). הרגשנו לא כמבקרים רגילים של המרתף, אלא כאורחי כבוד ונראה גם כי שאר האורחים זוכים ליחס דומה. מומלץ לביקור גם בימי קיץ החמים וגם בלילות הקרים של החורף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/09/04

מקום ברמה גבוהה ביותר לא מתאים לישראלי הצעקני,בוטה, והזול כך שאם אתם משתייכים לקבוצה הזאת, עדיף שתשארו בבית ותתנו לנו להנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
11/09/04

לגלי, לא גזענות ולא אבנים, מספיק עם רגשי הנחיתות האלה.אנו מכירים את המקום, פגשנו שם כל מיני אנשים מכל מיני מקומות.העובדה שהתיאור "קהל נפלא" מיד נראה לך כלא מתאים לך, מעיד על בעיה שכל... כולה שלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה