נגישות
נגישות

אחלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

113 ביקורות וחוות דעת על אחלה

נטע - תמונה
נטע 5 ביקורות
מאכזב
3.3
06/01/19

האוכל טעים למעט סטייק עצם שהגיע כולו שומן , לא שווה את המחיר 145, הסלטים מחויבים לפי סועד, לשמונה אנשים קיבלנו מגש אחד עם סלטים, המבחר עלוב ולא טעים, לא שווה את המחיר 27 ש"ח לסועד- 216... ש"ח נזרקו לפח. קיבלנו סופלה עם זיקוקים לרגל אירוע שחגגנו, אמרו על חשבון הבית וחייבו 30 ש"ח. מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel - תמונה
Batel מבקר מתחיל
נחמד ותו לא
4.3
13/11/18

היינו במסעדת אחלה הנחמדה המלצר מבולבל-ביקשנו סלטים נוספים[ספציפיים]ולא הביא את הסלטים שביקשנו[מאכזב] הקינוחים-לא אהבתי הבנתי שהקינוחים מוגשים לפי שולחן קצת מאכזב. מסעדה נחמדה ותו לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוריה - תמונה
מוריה 3 ביקורות
מעולה!!
5.0
03/10/18

היינו בארוחה משפחתית, השירות היה מדהים!!! פינוק במגוון רחב של סלטים פיתות חמות וטריות ללא הגבלה, אווירה טובה! לא העיקו אבל היו לגמרי בשבילנו. מחיר סביר לחלוטין. תודה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
אחלה - אחלה של מקום.
5.0
27/09/18

הגענו לאחלה לחגוג לבני יום הולדת. במקום סוכה גדולה ומרווחת. ערכו לנו שולחן גדול כמספר הסועדים. קיבלנו מבחר גדול של סלטים טריים וטעימים. כל אחד מצא סלט שהוא אוהב. בנוסף הזמנו מנות בשריות... ומנות ילדים - המבורגר בלחמניה המגיעות מלוות בצ'יפס ובירקות חתוכים וכמובן שקיות קטשופ ומיונז. המבוגרים הזמינו פרגית ברוטב מיוחד, שהגיע בתוך מחבט והיתה מאוד טעימה. גם סטק האנטריקוט היה מעולה. נהננו לסעוד ביחד ומארוחה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
igal - תמונה
igal 2 ביקורות
מסעדה מעולה.....
5.0
14/08/18

השווארמה לדעתי בין הטובות בארץ.שירות מהיר.סלטים טריים וטעימים .הבשר בפיתה בנדיבות יתרה.וכנ"ל כל הסלטים.ממליץ בחום על המקום..ומקווה שלא יתדרדרו וירדו מאיפה שהמסעדה נמצאת היום.....ישר... כוח תמשיכו כך..

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
אחלה - אחלה של מקום
4.8
23/07/18

יצאנו לחגוג את יום הולדתי באחלה כ"ס. המקום המה אדם ולמרות זאת הושיבו אתנו איך שהגענו. המלצר הציע את מבחר סלטי הבית המוגשים עם לאפה חמה תמורת תשלום של 28 ש"ח לכל סועד במידה והוא גם מזמין... מנה בשרית. הסלטים טריים, טעימים ומגוונים. כל אחד הזמין שיפוט שעלותם כמעט זהה 30 ש"ח. המנות הגיעו ישר מהגריל כשהן צלויות ומתובלות היטב. המלצר היה קצת חסר סבלנות, כי חיכינו להצטרפות של בני וכלתי והם התעכבו מעט וכל פעם הוא ניגש לשולחן לשאול אם אנחנו רוצים להזמין או מתי הם יגיעו. זה קצת הפריע, אבל האוירה היתה טובה והיה נחמד וקיבלנו תמורה למחיר ששילמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
אחלה - אחלה של מקום
4.8
30/01/18

היינו סכפר סבא והחלטנו לקפוץ לאכול ארוחת ערב באחלה. הזמנו מרק עדשים שהי מעולה ובכמות שהספיקה ל2 סועדים. כמנות פתיחה מוגשים מבחר גדול של סלטים טריים וטעימים מלוות בפיתות מהטאבון שגובים... עבורן 25 ש"ח לסועד, קצת יקר לדעתי. השיפוד היה עשוי היטב. המלצרים היו מאוד מקצועיים, אדיבים וזריזים. לסיום קיבלנו שתיה חמה מלווה בבלקאווה על חשבון הבית. אוירה נחמדה, המקום היה מלא ולמרות זאת השירות היה מהיר ואדיב. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
מסעדת אחלה - אחלה של מקום.
4.8
24/07/17

יצאנו לחגוג לבעלי יום הולדת. הצטרפו אלינו הבנים, הכלות והנכדים. התחלנו עם מנות סלטים במבחר גדול ומגוון כשכולם טריים וטעימים וקיבלנו תוספת מהם ללא הגבלה, חבל רק העלות שלהם שהיא יחסית קצת... גבוהה. הסלטים מלוות בפיתות עירקיות חמות ישר מהטאבון. כל אחד הזמין מנה בשרית אותה הוא אוהב, כמו שיפוד קבב כבש שהיה טעים ועסיסי, כבד עוף שהיה עשוי במידה הרצויה, לא דימם ולא יבש. ספיר המלצרית היתה מאוד סבלנית ואדיבה. הקשיבה לכל הבקשות ומילאה אותן במהירות ובזריזות ועל כך שאפו. לסיום הזמנו קינוח שהגיע מלווה בזיקוק וצוות מלצרים ששרים לאורח החוגג יום הולדת. המקום היה מלא בסועדים שחגגו ימי הולדת וסתם באו להנות מארוחה. לא רחוק מהמסעדה יש מגרש חניה, כך שאין בעיית חניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה שרות רע
1.5
16/07/17

ביום רביעי הגענו לאכול אני ובעלי אוכלים שם קבוע פעמיים בחודש בדרך כלל מרוצים הפעם זה היה פחות..מלצרית שהתלוננה על לקוחות עוד לפני שנכנסו ..אותה המלצרית שירתה אותנו לצערי הרב, דיברה... בצורה מאוד לא מכבדת קיבלנו שתיה אחרי שסיימנו לאכול.. למרות שביקשנו לפחות כמה פעמים לפני ...ביקשנו לשים בשר שוב על האש תאמת שהוא חזר אלינו גם בסוף הארוחה השירות לא מקצועי המלצרית לא הפסיקה,להתלונן כל דבר שביקשנו לקח לו המון זמן להגיע וממש יצאנו בהרגשה לא נעימה כמובן ששילמנו גם על הבשר שהגיע אחרי שסיימנו לאכול.היינו ממש צריכים לחפש אותה כדי שתגיש לנו את האוכל חוויה לא נעימה לא נחזור שוב לא ממליצה לאף אחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 6 ביקורות
מקום מומלץ ביותר!!
5.0
20/06/17

שירות מקצועי ..מלצריות אדיבות להפליא,אוכל חם,טעים ומוגש עם המון אהבה. שירותים נקיים,יש לציין שיש מקום חניה לרכבים. לקוחות קבועים ומרוצים. שאפו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה