נגישות
נגישות

אחלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

113 ביקורות וחוות דעת על אחלה

Esti - תמונה
Esti מבקר מתחיל
לא ממליצה ולא אחזור לשם
1.0
18/08/20

תוך כדי הגשת הסלטים שאלו אם נרצה חומוס וסלט ירקות, חשבנו שזה חלק מהסלטים. אמרנו שאפשרי. לא נגענו במנות האלו, ולבסוף ראינו שחייבו אותנו עליהם בכ50 ש"ח. לא נאמר לנו שזה בתשלום ולא נאמר... לנו כמה (למה שנזמין סלט ירקות ב25 ש"ח כשיש לנו 16 סוגי סלטים על השולחן?!) כנ"ל לגבי הסלטים, צריך להבהיר שגם מי שמזמין בשר וגם מי שלא, משלם על הסלטים. במסעדות אחרות זה חלק מהמנות הבשריות ולא כולל תשלום נפרד. אנחנו סטודנטים, והגענו לקחת מנות במחיר שפוי (אגב מחיר בשמיים בשביל מנה עם שיפוד אחד). ויצאנו עם פי 2 במחיר על תוספות שלא נאמר לנו כלל שהן בתשלום ושבכלל לא נהנינו מהם. לא נחזור לשם יותר. יצאנו מאוכזבים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
eoahye - תמונה
eoahye 34 ביקורות
אין כל אחלה
5.0
17/07/20

לאחר הקניות באיזור התעשיה, הגענו לאחלה בכ"ס לאכול ארוחת ערב. בחרנו בעסקית שווארמה שכוללת מנת שווארמה בלאפה, שקית צ'יפס ושתיה. בנוסף מקבלים קופסאות בהן אפשר למלא ממבחר סלטי הבית הטריים... וטעימים. יש פרוסות גזר בלימון, חמוצים, עגבניות בתיבול, מלפפון בחומץ ושמיר, סלט כרוב ועוד. הכל בשפע, טעים. כייף להגיע כל פעם לאחלה. השירות אדיב ומהיר, המחירים הוגנים. העסקית עולה 55 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
באחלה - אחלה
5.0
16/09/19

כשהרעב מציק ולא בא להכנס למטבח, אנחנו קופצים לאחלה לאכול שיפוד וסלטים. המקום תמיד מלא, נקי עם שירות אדיב. הזמנו שיפוד כבד שהיה צלוי במידה המתאימה. מבחר הסלטים גדול וטרי ומאוד טעים.... מתובל היטב. הלאפות חמות, ישר מהטאבון. יש חניה בשפע במגרשים שמול המקום. תמיד נעים לחזור ולסעוד באחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dikla - תמונה
Dikla 46 ביקורות
יקר
4.0
12/09/19

חגגנו בארוחת צהרים 5 אנשים אכלנו סלטים ו3 שיפודים עלה 357 ש"ח . היו 20 סוגי סלטים כל סלט הגיע לצלוחית די קטנה , הסלטים היו מטובלים מידי לטעמי ,חומוס ולט ירקות חוייבו בנפרד . היה טעים... נחמד אבל מאד יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haya - תמונה
Haya מבקר מתחיל
מאכזב הפעם!
2.8
10/07/19

אנחנו מגיעים הרבה למסעדה כי הכל טוב, אבל אתמול התאכזבנו מאוד מהשירות ומרמה פחותה של סלטים. לא היה פלאפל שתמיד יש בטענה שהמכונה מקולקלת. המלצר שכח מנה אחת והיא הגיעה באיחור רב לסועד שישב... וחיכה ולא אהל עם כולם. השיפוד (קבב) הגיע בפנים נא ! החשבון התעכב מאוד! חיכינו מלא. לא הגישו בקלאווה כמו תמיד. הרגשנו ירידה ברמה וחבל. התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
באחלה - אחלה ארוחה.
5.0
03/07/19

הגענו לאחלה בשעת צהרים. המקום היה מלא, המתנו עד שקיבלנו שירות. הזמנו שיפוד פרגית ושיפוד כבד עוף. מבחר הסלטים גדול, טעים וטרי. כל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב מביניהם. קיבלנו לאפות... חמות ישר מהטאבון שנמצא במקום. המלצר שלנו יהב, היה בחור נחמד וזריר שהגיש לנו את הארוחה לשביעות רצוננו. בסיום הארוחה קיבלנו שתיה חמה ובקלאווה על חשבון הבית. האוירה נעימה, המקום נעים לשבת בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dikla - תמונה
Dikla 46 ביקורות
אחלה
4.8
16/06/19

התארחנו בחדר הפרטי היתה אווירה אחלה ושירות מעולה .למרות שהמקום היה הומה אדם בחמישי בערב קיבלנו שירות מהיר וזריז . האוכל היה טעים אך אין גייון לצמחונים .מלבד חומוס לצמחונים אין ממש מה... לאכול וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
טעים אך יקר
3.3
25/05/19

לקחתי עסקית שווארמה בפיתה. בלי שירות אלא בצד של השלם וקח. אתחיל בצד הטוב - השווארמה באמת טעימה והמנה נדיבה. גם הצ'יפס סבבה. האוירה ממש לא, סתם כמו במזנון. המחיר גבוהה מדי. ב 48 ש"ח אפשר... למצוא עסקיות בישיבה בשעות הצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
אחלה - תמיד כדאי לחזור
5.0
03/04/19

בתנו הגיעה לביקור וקפצנו איתה לארוחת ערב באחלה. רצינו לשבת במסעדה אך המקום היה מלא ןהיה צריך להמתין שיתפנה שולחן. החלטנו לשבת בפינת הטייק אווי כי היינו עם עגלת תינוק. מצאנו פינה שקטה... ושלא נפריע לשאר הסועדים. בתי הזמינה 2 שפודים של פרגית וכבד עוף שהגיעו עשויים במידה הרצויה ולוו בתוספת קוסקוס וירקות. היה מבחר סלטים ללא הגבלה. הכל היה טרי וטעים. בעלי ואני הזמנו שיפוד כבד שגם כן הגיעו לשביעות רצוננו המלאה. השירות אדיב ומהיר. העובדים נענים לבקשת הסועדים. ביקשנו קנקן מים ותוספת טחינה וקיבלנו. המקום תמיד מלא ומאוד וטעים ומזמין לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shimonyomtovian - תמונה
shimonyomtovian מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
2.8
04/03/19

אוכל טעים אבל ממש זלזול בלקוחות מחייבים 40 שקל ללאפה ומחייבים 12 שקל בשביל קופסת סלט של 300גרם ממש מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה