נגישות
נגישות

אחלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

113 ביקורות וחוות דעת על אחלה

kruvi - תמונה
kruvi מבקר מתחיל
שירות ויחס מאכזב באחלה כפ"ס
1.0
30/12/14

יחס ושירות מאכזב, רצינו להזמין משלוח ל15 איש מהעבודה, אמרו לדבר רק עם חגית, דיברתי איתה אמרה שתחזור אליי, התקשרתי מס' פעמים וכל הזמן אמרה שתחזור. פשוט לא יאמן. מלצרית אמרה לי שאכנס לאתר... שלהם hachlla.co.il ואין בכלל כזה. לסיכום מאוד התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
נחמדה
2.8
23/11/14

אכלנו 6 איש במסעדה והיה נחמד ובהחלט אוכל לא רע. השרות היה מהיר, המנות הגיעו בזמן ובסך הכל היה נחמד. בטח נחזור:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
ארוחה משפחתית באחלה
4.3
19/05/14

החלטנו לקיים מפגש משפחתי באחלה בכ"ס. יצאנו עם ילדינו ובנות זוגם לארוחת צהרים. נהנינו מאוד ממבחר הסלטים הגדול, הפיתות החמות והבשרים העשויים על האש במידה הרצויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
RivikA - תמונה
RivikA 6 ביקורות
מעולה!!!
5.0
19/03/14

אנחנו כפר סבאים ולכאן אנו באים כשאנו רעבים. סלטים בשפע במחיר של 22 ש"ח לסועד, פיתות חמות מהטאבון ובשר מצויין. השירות מעולה והכל מגיע מהר לשולחן. לא תצאו מכאן רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מסעדה מצויינת!!!
4.8
29/11/13

ביקרתי במסעדה אתמול, ה-28.11.13 בשעות הערב וכ"כ נהניתי. היינו 2, וישר הגיעו לשולחן שפע הסלטים הנהדר שלהם, כולל פלאפל בטחינה, אורז ולאפות. כל הסלטים היו כ"כ טריים וטעימים, וכך גם הלאפות... החמות והפלאפל. הזמנו שיפודים - והם היו השיפודים הכי טובים שהזמנו במסעדת בשר - הם היו רכים וטריים - ממש משגעים. זו הפעם הראשונה שביקרנו במסעדה וכ"כ נהנינו... שיפוד הפרגית בשום היה רך כמו חמאה, וכך גם קבב הכבש. הכל היה בשפע, ולא היינו צריכים לקרוא למלצרים - הם באו בעצמם וחידשו את מלאי הסלטים כל מספר דקות, הגיעו עם מגשים גדולים עמוסי סלטים ונתנו לנו לבחור ולקחת כמה שנרצה. באמת שירות מעל ומעבר. בנוסף, בסוף גם קיבלנו קפה ותה, ואפילו סופגנייה על חשבון הבית לכבוד חג החנוכה. בקיצור - חובה ללכת, בוודאי שנחזור לשם וגם נחגוג שם אירועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay 2 ביקורות
שווה וטעים
4.3
10/10/13

כשקצת רעבים, אחלה זאת הבחירה הראשונה, נכון שתמיד עמוס ובדרך כלל צריך לחכות בחוץ אבל ברגע שנכנסים השירות מהיר והכל בשפע ובטעם מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
esker - תמונה
esker מבקר מתחיל
סלטים ללא גבול
2.3
26/06/13

במסעדה הזאת, ברגע שמתיישבים, מטעינים את השולחן בסלטים. לא שואלים ולא מציעים, פשוט מניחים על השולחן. מסתבר שכל נוכח, ואני מציינת נוכח כי גם ילד בן שנתיים, שכידוע מת על סלטים ישתתף בחשבון... של 22 ש' לכל אחד. בין הסלטים יש כמה טובים, השאר כמה רצועות גזר= סלט, כמה רצועות כרוב= שלט ועוד כאלה. אני מציעה, פשוט, להזמין מנת חומוס וצ'יפס. תיהנו יותר ותחסכו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
משתלם
3.8
22/01/13

מסעדה מזרחית מאלו "של פעם" עם עיצוב בטעם של שנות ה-80 המוקדמות. אך יאמר לזכות המקום שהם מאוד מפנקים ואין מצב לצאת רעבים (בשלב מסוים לא ניתן היה לראות את השולחן מרוב הסלטים שעליו), לכן,... סה"כ משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sahar - תמונה
Sahar מבקר מתחיל
ממליץ בחום!!
4.8
03/01/13

מסעדה על רמה לחובבי בשר,שירות מלצרים מצוינים. מהרגע שנכנסו רק פיטמו אותנו באוכל ולא נתנו לנו רגע לנשום(במובן החיובי). כל ההאכול כולל הבשרים הגיעו ב20 דקות. ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 4 ביקורות
מסעדה ענקית
4.3
30/12/12

מסעדה נחמדה ואווירה נעימה קצת רועש ועמוס אך האוכל טעים להפליא... בעל המסעדה מפנק מאוד את הלקוחות והשירות של המלצרים מהטובים שיש רק חבל שהתפריט מעט יקר אך שווה את המחיר מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה