נגישות
נגישות

שלוותה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על שלוותה

 - תמונה
3 ביקורות
1.0
07/08/10

הגענו ביום ו ,היה יום חם ביותר,בטלפון נאמר שיש מאווררים. מסתבר שיש מס מועט של מאווררים על בסיס "כל המקורב זוכה". המאוורר שהובטח הגיע עם החשבון... האוכל מזעזע ביותר. השיא(הראשון) היה... כשנתבקשנו לעבור מכורסא לכסא כדי להעביר לשולחן סמוך (כהכנה ללקוחות שלא הגיעו), השני - קיפול שמשיה מלאה חול מעל השולחן עמוס האוכל.... ולבסוף המלצר קרא למנהל בכדי להתלונן בפניו על כך שאנו מקטרים.... שלווה מפוקפקת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/05/10

חגגתי את יום ההולדת שלי ביום שישי האחרון ,חפשנו מקום שיהיה נחמד לשבת ולאכול ארוחת ערב ואח"כ לזרום לשתייה. לא צפנו שנוכל לשלב הכל במקום אחד ולהנות. נהנינו מכל רגע. אווירה מדהימה, מלצרים... נחמדים ושרות טוב ואוכל טעים באופן מפתיע. היה פשוט מושלם, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/05/10

תודה על השירות, ועל האווירה החמה. השירות היה נורא זריז ולא הצטרכנו לשבת במשך חצי שעה לפחות בכדי לחכות שההזמנות יגיעו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
or - תמונה
or מבקר מתחיל
1.3
21/11/09

נפגשנו עם חברים ביום שישי בערב. הזמנו שולחן ל-6 בפינה שקטה והוא הוכן רק בהגעתנו. ביף בורגיניון, חצי (קטן) של חציל קלוי ופיצה הגיעו לשולחן קרים ממש. מנת חומוס שלוותה הייתה יותר קטנה מרבע... מנה בכל מקום אחר. המנה היחידה שנהנינו ממנה היתה שרימפס סקמפי. המזון הוכן בחוסר התייחסות והיה מאכזב, וחברינו אף נותרו רעבים. מדוע להחזיק מקום כה גדול ברמה כה ירודה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/11/09

שירן היקרה מותר ללקוח להביע דעה בעיקר שעושקים אותו ועוד איך עושקים..הלקוח הישראלי למד לא להיות פראייר אנחנו לא תיירים שמתנחמים בתשלום זול יחסית( באירו )הישראלים מבלים בעולם ולמדו להשוות... בשירות יש מסעדות הגובות שירות בחשבון בלי לשאול אותך אם היה טוב. אולי היית הלומת אלכוהול וכך את זוכרת שהכל היה..מושלם...! בשלוותה..?!כנראה הגישו לך אלכוהול לפני המנה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/11/09

משלוותה המקורית נשאר רק המיקום הכל השתנ ה ולא לטוב ..המלצרים ילדים מבולבלים..מנות לא ראויות למחיר ..בירה רק שליש.אין חצי.סוגי הבירה לפי מונופולים של שיווק .כמבלה אותי זה לא מעניין... המחיר לשליש כמו 3/4 וזאת חוצפה ברחנו משם וישבנו בסמוך גם מול הים עם בירה חצי ובמחיר הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
16/10/09

היתתי במקום לפני המון שנים. היה שונה ולחיוב... בשבת האחרונה היינו 6 מבוגרים + 3 ילדים. אוכל מאכזב מאד { מה לעשות !!! } שירות טוב. מחירים גבוהים מידי,לדעתי,לרמת ההגשה ולגודל המנות שהיו... קטנות מאד . החומוס שהגיע עם 2 פיתות קרות ויבשות,גם לא הצליח לשפר את איכות האוכל.למרות שמגיע עם גרגרים חמים במקצת...וחומוס לא גרוע אך גם לא מדהים. בקיצור: יש בריזה קרה ונעימה מהחוף ,אך לא מכיוון המטבח הגרוע. חבל שהתקלקלתם. מקום כדי לשתות בירה טובה וללכת משם מ-ה-ר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד מבקר מתחיל
1.3
27/09/09

המארחת אנטיפטית, צוות קר, חושבים שהם "קבטים" או בצבא. לא כיבדו את שובר הבירה שהובטח באתר על על כל הזמנה בטפריט למרות שישבנו 6 בנות ואכלנו ב 350 שח... מקום מאכז בשרות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirih - תמונה
mirih 2 ביקורות
1.7
29/08/09

כמה חוצפה נדרשת בשביל לנהל מקום כזה, כדאי מאד שמישהו יעשה בדק בית. האוכל גרוע ביותר, הזמנו 3 מנות ל3 אנשים ואת שלושתם החזרנו. המירים יקרים מאד לתמורה שמקבלים. למקום יש נהלים מחפירים... והוא חוגג על כמות התיירים שיש שם. הגרוע מכל, שביקשתי כוס מים ואמרו לי "אנחנו לא מוציאים כוסות מים" רבותיי, אתם מחוייבים על פי חוק. מה נסגר איתכם??

עוד פרטים
הוספת תגובה
sig - תמונה
sig מבקר מתחיל
2.3
29/08/09

כמה חבל שמסעדה הממוקמת במקום כל כך יפה, עם בריזה כזו נהדרת, מגישה אוכל כל כך גרוע. אוכל לא טרי, סלט עייף. ממש המינימום של המינימום.

עוד פרטים
הוספת תגובה