נגישות
נגישות

שלוותה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על שלוותה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
23/11/08

ביום שישי הזמנו מקום ל-6 אנשים לארוחת צהריים בשבת כדי לחגוג אירוע משפחתי. הגענו למסעדה מרחק שעה נסיעה והחל לרדת גשם. עובדי המסעדה לא חשבו שיש לשמור מקום למי שהזמין מבעוד מועד ואנו נדחנו... מבלי שינסו לעזור לנו למצוא מסעדה חלופית, מבלי להתנצל - הם הרי לא אחראים לגשם ומבלי להציע לפצות אותנו על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו. עשינו דרכנו דרומה והתקבלנו בסבר פנים יפות במסעדה אחרת ביפו. נראה לנו שהרווחנו ארוחה יותר גורמה, אווירה יותר נעימה ושלוותה הפסידה משפחה סועדת לתמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/11/08

היום בשעות הצהריים היינו בשלוותה. היה לחץ מטורף, חיכינו לארוחה מעל השעה. מאוד מאכזב, בנוסף מנת הפרגית נגמרה והביאו חזה עוף לא מטוגן. ממש לא לעניין. זה היה אחד המקומות האוהובים עלי בנמל,... אך מעכשיו אחשוב פעמיים האם להגיע אליכם או לא. כדאי לחשוב על השירות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/10/08

חבל לכתוב שמקום ידידותי לילדים שאפילו איו עמדת החתלה...נו מיילא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.0
10/09/08

בקצרה אם באתם לראות ולהראות אז לכו על זה, אם באתם ליהנות קצת מהים ולאכול (כמונו)... תוותרו. הגענו 5 חברה באמצע השבוע לקראת 20:30. המקום היה חצי מלא ועדיין לקח למלצר 20 דקות להגיע ולקחת... הזמנה וגם זה רק לאחר שקראנו לו מספר פעמים. שאלתי מה יש מהחבית ובחרתי 1/2 מרפיס. רק כשהשתייה הגיע התברר לי שיותר לא מוכרים 1/2 אלא רק שליש (את המידע הזה הייתי צריך לחלוב מהמלצר, הוא לא אמר לי ולא התייחס לכך בזמן ההזמנה). הזמנו מספר מנות שנחלקו בין כולנו. עלות מנה ממוצעת היא כ 40 ₪ (לא ממש זול). הקלאמרי טעים אבל הגיעו כ 10-12 טבעות שהתחבאו היטב בתוך ים חסה. השניצלונים היו טעימים, כ 5-6 חתיכות שהתחבאו בתוך ים חסה (המוטיב נשמע לכם מוכר?). הגיע צלחת חומוס קטנה עם 2 פיתות, למרות שביקשנו לא קיבלנו עוד. הצ'יפס הגיע בצלחת ענקית אך בכמות קטנה מאוד; מישהו צריך לגלות להם שאם כבר המנה קטנה יש לשים אותה בצלחת קטנה אחרת האפקט של הכמות המועטה מוגבר שבעתיים. לסיכום שום מנה לא התקרבה לשווי של 40 שקל. השירותים לא היו ממש נקיים אבל יחסית למצב במסעדות בחופים דיינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 20 ביקורות
2.3
24/08/08

ראשית ברצוני להודות לנציגי האתר אשר נענו לבקשתי במהירות ואפשרו פרסום המלצה/ביקורת על שלוותה. ובכן, הגעתי לשלוותה ללא תכנון בערב ט"ו באב. נכון, טיימינג לא משהו. יחד עם זאת שלוותה היא... דוגמה למקום שיש להסיר בפני הבעלים את הכובע על הצלחת המקום המסחררת תקופה כה ממושכת, ויחד עם זאת הדיוטה שכמותי שואלת את עצמה הכיצד? על שום מה? אפילו המיקום האטרקטיבי לא משפר את האווירה הלחוצה והלא נעימה. מחיר יקר, אחד מהמקומות האלה ששמם הולך לפניהם ללא הצדקה. קטונתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה