נגישות
נגישות

שלוותה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על שלוותה

דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
מיקום יפה
3.0
15/03/14

המיקום היה יפה, אבל המקום מאוד יקר בעיניי, אני הסתפקתי רק בבירה אבל מי שהזמינה אוכל אפילו הכי פשוט יצאה עם 100 שח חשבון, האוכל נחמד, השירות בסדר. אני באופן אישי לא התלהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 12 ביקורות
לא מומלץ
1.8
17/11/13

היינו שם ביום שבת. לא ברור אם זה בגלל מחסור זמני במלצרים או שזו הנורמה שם, אבל בכל מקרה היו מעט מאד מלצרים ביחס לגודל המקום והשירות היה איטי להחריד. בכל מקרה, הם לא ממש מיהרו ונראו די... בשאנטי, אולי בגלל האוירה הרגועה של הים. לקח זמן עד שבאו לקחת הזמנה ועל אף הבקשה הספציפית לחומוס כנשנוש עד שתגיע המנה המרכזית, גם בשביל זה היה צריך להמתין המון זמן. החומוס עצמו היה טעים, אך הפיתות היו קרות. ההמבורגר היה מאד תפל, נטול בצל מטוגן וחלק מהקציצה היה מיימי משהו. בהחלט לא משהו שמצדיק את מחירו (62 ש"ח להמבורגר 250 גרם) גם על מפיות התקמצנו והביאו ממש מפית נייר אחת ספורה לכל אדם, במקום מתקן מפיות כמו בכל מסעדה נורמלית. לסיכום, לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
מזל שיש את הים
1.5
24/11/12

כי מלבד הנוף והבריזה, קשה למצוא מה טוב בשלוותה עכשיו. כיוון שההנהלה צפתה מזג אוויר חורפי, לא היו ערוכים להגיש קוקטיילים קפואים כלל. סלט יווני קטן להעליב וללא לחם עלה 48 ש"ח, והוחזר... למטבח פעמיים בגלל תקלה לא נעימה שקלקלה את התיאבון. בפעם השנייה כבר ביקשנו שלא יוציאו לנו חדש, השירות לא ידידותי בכלל ולא קשוב, גם כשמדובר במזלג נוסף. גם אם מקומות אחרים עמוסים יותר, עדיף להימנע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה ואיתי - תמונה
אנה ואיתי מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מאוד מאכזבת
2.0
03/08/12

הגענו לשלוותה ביום שישי והזמנו 2 ארוחות בוקר, שהתגלו במאכזבות ביותר ביחס למחירן. אומלט שמנוני, דגימות קטנטנות של גבינה לבנה, טונה וריבה (אפילו לא מילאו את הצלוחיות עד הסוף), אין גבינות... נוספות וסלט עייף. מקום נחמד לשתות בו קפה עם חברים, אך לא מעבר מהניסיון שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shayke - תמונה
shayke מבקר מתחיל
1.3
12/08/11

מקום ממש לא מהנה בכלל, שירות לא אדיב ולא מקצועי... הרגשה כאילו עושים לך טובה על כל דבר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
15/07/11

שלום רב, אני חגגתי את יום הולדתי ביום חמישי ה- 7.7.2011 בשלוותה: הזמנתי שולחן מראש ושמחתי שמיד אישרו לי- לא עשו בעיות ולא היה פאר הזמנה למנה - שבסופו של דבר כולם הזמינו ואכלו (בלי לחץ... של הזמנת חובה לכל סועד). נורא נהנתי שבאתי והשולחן היה מוכן ל- 15 המוזמנים שלי- כמו שבקשתי. אהבתי את היחס, השירות, החמימות של המקום, המוסיקה (שלא מחרישה אוזניים ונינוחה מאוד), הנעימות של המלצרים למרות כל העומס של אותו הערב היא ראוי לשבח. היה לי נעים ואשמח להתארח שוב, עם או בלי יום הולדת.תודה רבה - הילה חזי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Nave - תמונה
Michal Nave 2 ביקורות
2.0
12/05/11

להתרחק להתרחק להתרחק. היינו ביום העצמאות ארבעה אנשים והתחיל בסדר (ארוחת בוקר צפויה וחביבה מתומחרת הרבה מעל לשוויה) והמשיך באופן מזעזע כאשר הייתה בעיה קלה. דרך הטיפול הייתה מתחת לכל... ביקורות. אנחנו לעולם לא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
3.0
22/02/11

ארוחת הבוקר שגרתית ומשעממת יקר ללא תמורה הולמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
2.7
27/01/11

האוכל היה טוב למדי, גם האווירה די נעימה. אבל השירות היה ממש לא לעניין. מלצריות חסרות סבלנות ולא מקצועיות, היו עסוקות בצחוקים עם החברות ולא במתן שירות. גם המנהל היה יותר עסוק בצחוקים... מלפקח על המלצריות שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/01/11

בימי שישי אנחנו מקפידים לצאת לארוחת בוקר. פגשנו מסעדות מצוינות וגרועות אך לא טרחנו לכתוב עד כה המלצות. הפעם זה היה יותר מידי! זו מסעדה בה אוכל גרוע, שרות איטי וחצוף. מעולם לא החזרנו מנה... גם כשהיתה גרועה אבל הפעם מכיון שהביצה הייתה חרוכה ביקשנו מהמלצר להחזירה. כעבור חמש דקות חזר האחראי עם אותה ביצה ואמר כך אנחנו יודעים לעשות! נקודת האור היחידה הייתה המלצר הצעיר והחייכן שהיה כ"כ נבוך ממעשה מנהלו...

עוד פרטים
הוספת תגובה