נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/07

מה ש מ ח ת י שכשהזמנתי מקום במסעדה ביקשה טל לציין שהמסעדה היא מסעדה ללא עישון!!! עייפנו מההפניה ל"פינות עונש ללא מעשנים" במסעדות רבות שביקרנו בהן!! זו הזדמנות לציין ששנים אנו נהנים... בג'ירף ומעולם לא "נפלנו" בביקור במסעדה . (זו גם הזדמנות לציין שבכל המסעדות שביקרנו באירופה העישון אסור בתכלית!!).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/09/07

צמחונים - הזהרו!!! גם מנות שלא מצויין בתפריט שהן כוללות בשר (כמו פטריות פורטובלו) - מוכנות על בסיס ציר בשר/דגים. יותר מזה - גם כשמבקשים באופן מפורש גירסה צמחונית של מנה כלשהי (למשל,... פט-תאי צמחוני) - הן עדיין מוכנות על בסיס ציר בשר/דגים!! לפני מספר חודשים קיבלתי הבטחה אישית ממנהלת הרשת שהתופעה תופסק באופן מיידי, אולם לפני מספר שבועות נודע לי שהטבחים ממשיכים להכין את המנות באותו אופן!!! כך שמה שהתחיל כ"טעות תמימה" (לטענת מנהלת הרשת) ממשיך כהטעייה מכוונת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/09/07

מסעדה טובה חבל שאין את התפריט באתר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/07/07

האוכל פשוט מדהים, השירות מעולה רק חבל שאתם לא עונים : (מאוד רציתי להזמין מכם אבל מכיוון שהייתי צריכה לחכות שעות בטלפון וויתרתי...בסך הכל אני מאוד אוהבת את המסעדה שלכם ואני מאוד מקווה... שתצליחו אפילו עוד יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 7 ביקורות
2.3
21/07/07

אחת המסעדות האהובות עלינו מבחינה קולינרית- טעים,משביע ונעים לכיס.שרות מתחת לכל ביקורת !לא קרה פעם אחת (וישבנו שם עשרות פעמים) שלא היתה איזשהיא טעות עם אחת המנות.המלצריות אדישות ולא... נחמדות בככל, שקוראים להן רוב הזמן "הן לא שומעות". חבל חבל חבל !כזה אוכל מצויין ושרות מזעזע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
10/06/07

הזמנו הערב משלוח. היות שאנחנו גרים ברחוב שקיים גם בר"ג וגם בגבעתיים הדגשתי שיש לשים לב שמדובר בגבעתיים. 20 דקות אחרי שהמשלוח היה אמור להגיע התקשר השליח שהוא לא מוצא את הדירה. כמובן שהוא... היה בר"ג. אמרתי שעכשיו כבר אין טעם במשלוח כי כבר מאוחר ועד שהוא יגיע זה עוד 15-20 דקות. התקשרתי למסעדה וביקשתי לבטל את העסקה. דיבר איתי מנהל המשלוחים, התנצל ואמר שהוא מזכה אותנו על העסקה ובכל זאת השליח בדרך וכבר יגיע עם האוכל, שנשמור למחר. עכשיו, בחלוף למעלה משעה נוספת השליח עדיין לא הגיע (ומן הסתם גם לא יגיע). מאכזב ביותר. קודם עוד היינו מוכנים לסלוח. עכשיו כבר לא. יש גבול לזלזול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
17/05/07

שנים שאני לקוחה קבועה ונאמנה של ג'רף, אולם כמה מאכזב וכמה חבל שההצלחה עולה לראש וחושבים שאנשים דבילים. איכות האוכל ירדה ב-80 אחוז, החליפו את האורז כדי לחסוך כמה שקלים והרסו לי את כל... הכיף. גודל המנות השתנה. בקיצור, עצוב! אותי הפסדתם בתור לקוחה של מעל 10 שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/05/07

הייתי שם אתמול. ישבתי על הבר. השרות היה גרוע, הברמן לא מקצועי,הזמנתי צ'אזה בלי חצילים, הגיע עם חצילים. חיכיתי 15 דקות למנה חלופית. פשוט מגעיל, לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nutty - תמונה
nutty 3 ביקורות
2.0
10/05/07

הייתי בג'ירף כמה פעמים ואני חייבת לציין שאיכות האוכל ירדה מאוד. טעמתי לאחרונה את המנה החדשה שלהם - איטריות שחורות (דיו תמנונים) עם פירות ים, והיה נוראי, הטעם סביר, לא יותר, והמנה נראית... זוועה - כאילו הגישו לי צלחת של תולעים שחורות. מן הראוי להוסיף ירקות אדומים וירוקים כדי שהמנה תיראה קלילה ונחמדה יותר, בגדול לא גרוע אבל כמו שכבר אמרו פה - עם חלופות זה לא כל כך מלהיב כבר לבוא לג'ירף, במיוחד אחרי שהם הוציאו את האנג'לינה האלוהית מהתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/04/07

המסעדה טובה - אבל העישון, העישון, העישון.במסעדה "איזור ללא עישון" - אשר צמוד לבר ולאיזור העישון ומופרד מהם ע"י מעקה עץ סמלי. מיותר לציין שהעשן עובר בחופשיות מאיזורי העישון לכל חלקי... המסעדה, והורס את החוויה (החיובית!) של האוכל של ג'ירף.כאשר פניתי למנהל המשמרת והסבתי את תשומת ליבו לכך שמצב זה אינו חוקי, הוא טען כי "אני מוזמן לקרוא למשטרה".חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה