נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/09/10

לצערי הרב, חוויה קשה. למרות ההזמנה הטלפונית מראש, לא נאמר לנו כי המזגן במסעדה לא מקרר היטב עקב תקלה. הקוקטלים שהזמנו היו חמים, עם קוביות קרח אבל חמים. כאשר הם הוחזרו, שלח אותם הברמן... להתקרר בפריזר!!! פשוט לא להאמין. השירות היה אדיב והאוכל טעים אבל לא נלקחה אחריות במסעדה על האוירה החמה ועל החובבניות מינוס בהכנת המשקאות. זה לא היה קורה בשום מקום אחר וחבל. הפסדתם הרבה לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה ופשה - תמונה
אנה ופשה 2 ביקורות
1.3
04/09/10

מנות הפתיחה של המסעדה מאוד טובות ! כמו הוון טון והארובות שרימפס.הבעיה מתחילה בסושי. הסושי לא עשוי בצורה מקצועית.במיוחד המאקי טמפורה, שנראה זוועה על הצלחת !כשרצינו להחליף אמרו שאין מה... לעשות, ככה זה מגיע....בסוף החליפו.מה שחוצפה עוד יותר זה שניסו גם לחייב אותנו על זה בחשבון הסופי, ללא בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
09/01/10

הזמנו מקום ל 1915 בערב שישי הגענו והושיבו אותנו מיד, ללא בעיות הזמנו פאד טאי וכן עוף בדבש ושום, המנות גדולות וטעימות, מפתיעות לטובה השירות בסדר, העיצוב מוקפד אוירה טובה קראתי את... הביקורות השליליות פה באתר, יש לי הרגשה או שאנשים קטנוניים או שהם מתחרים - אנחנו בכל אופן נהנינו.... מומלץ דן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/08/09

כהמשך למשלוח - מסר האחראי כי הייתי צריכה לשים לב לכך שבאתר המשלוחים רשום כי מנת ביף צ'או פן אינה מומלצת למשלוח , לא שמתי לב אך מדוע היא בכלל מופיעה באתר אם אינה ראויה למשלוח, הודיתי לו... על האוכל המזעזע והשירות והמענה ה"אדיב" . 150 ש"ח ירדו לטמיון. למדו מניסיון אחרים - חבל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/08/09

הזמנו בשירות המשלוחים, הגיע סאקה עוף עם רוטב מימי להפליא, עוף טמפורה בלימון התברר כשניצל דק ורגיל עם טעם לואי כשל שניצל שהופשר ומנת הנודלס ביף צ'או פן היה גוש אחד גדול של איטריות לחות... וחומות בלתי ניתנות להפרדה ועלי כרוב חצויים בקיצור בלתי אכיל ולא אסטתי , מיד עם הגעת האוכל התקשרנו , נאמר ע"י האחראי כי אינו מקבל את הטענות, השניצל הוא אכן עוף אך רק בפירורי טמפורה כהגדרתו והנודלס אינם מומלצים למשלוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
30/07/09

אחרי הפצרות רבות מחברי הגעתי לג'ירף והתאכזבתי מהאוכל. בארובות שירמפס מורגש רק טעם של עוף,לנודלס במחית פטריות יש בכלל טעם דומננטי וחזק מידי של שום והקינוח- תפוחים בבצק פילו וגלידה- המאפה... הגיע קר אבל הגלידה מדהימה. היה מאכזב!! יאמר לזכותם שהשירות היה יוצא מן הכלל. את המנה העיקירית הם ביטלו מבלי שבכלל ביקשנו! כייף לדעת שלא צריך לעשות סצנה בשביל לקבל שירות אדיב.וזאת הסיבה שאני אתן למקום הזדמנות נוספת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
4.3
22/06/09

למה אין תפריט ב rest.co.il? האוכל מדהים השרות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/08/08

היינו אתמול 4 השירות והאוכל היו מצוינים אף על פי שהמסעדה היתה מליאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
21/05/08

שירות גרוע!!! הזמנתי אוכל ולא רק שהוא לא הגיע גם לא טרחו לנכון לעדכן....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
4.3
02/05/08

שוב ביקרנו ושוב לא התאכזבנו,היה מ-ע-ו-ל-ה. מומלצת בחום המנה הקריספית,ואיך אפשר בסוף הארוחה בלי הקינוח המהמם של הברולה בננות?פשוט כיף לחזור לשם כל פעם מחדש.עזבו את זה שהמנות הגיעו תוך... פחות מ-7 דקות.היה כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה