נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
31/03/07

הייתי שם לראשונה לפני כחודש. היה טעים ביותר, זול, נחמד והייתי בשעה יחסית סבירה ולא היה לחץ של אנשים. הבעייתיות היא בחניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
14/03/07

ההמלצה הזאת היא על השירות ולא על האוכל מביקור במסעדה מלפני מספר שבועות, זאת מאחר ואיני אובייקטיבי - אני לא אוהב אוכל תאילנדי, אבל מדי פעם מזדמן למסעדה בגלל חברה שלי. בכל מקרה הביקורת... מתייחסת למלצרית מסויימת, שלצערי איני יודע את שמה, ולכן אתאר אותה : נמוכה, רזה, עיניים כחולות ושיער קצר שטני. רציתי להגיד שהיא פשוט מלצרית מקצועית, דואגת ונחמדה שעושה דברים מכל הלב גם כאשר המסעדה מתנהלת תחת הלחץ.כן ירבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/02/07

אכלתי שם והאוכל ממש לא היה משהו. לאוכל סיני ויפני יש מספיק מסעדות באיזור רמת החייל, בהרבה יותר טובות מזו... ממש לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/02/07

הביקורת מתייחסת לשירות המשלוחים - השירות החובבני והרשלני ביותר שנתקלתי בו מעודי. כל הזמנה מגיעה באיחור "אופנתי" בטווח זמנים של שעה-שעה וחצי, האוכל תמיד מגיע קר (ופעמים רבות - בחלקו).... כאשר מתקשרים למסעדה פשוט "אין עם מי לדבר", והגרוע מכל - פשוט לא מזיז לאף אחד. פעם אחרונה בהחלט, שאני מזמין. פשוט לא להאמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/01/07

התגובה אינה מתייחסת למסעדה אלא לשרות ההזמנות שלה. הזמנו מהמסעדה 2 משלוחים. בשתי הפעמים, האוכל הגיע באיחור משמעותי והגיע קר. כשהתקשרנו למסעדה, ההתייחסות הייתה צוננת, שלא לומר קרה. בפעם... הראשונה נאמר לנו שבהזמנה השניה נקבל פיצוי. כמובן שכשהתקשרנו בפעם השניה, לא היה שום אזכור במערכות שלהם לפיצוי כלשהו. ממליץ לא להזמין. השרות המזעזע ביותר שנתקלתי בו מעודי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/01/07

בקצרה...אין מילים.אוכל מדהים והשרות נהדר.כדאי לכם לנסות את המרק תירס סרטנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/12/06

אני לא יודעת מה רוצים לאחרונה מהג'ירף - בעלי ואני חובבים גדולים, יושבים ומזמינים כמעט בכל הזדמנות (נראה לי כבר מזהים את הקול שלי... :)אוכל נפלא, שירות מהיר בצורה לא רגילה (לפחות בכל... הפעמים שאני הייתי - והן רבות), נכון שלפעמים לחוץ וצפוף אבל זה כשבאים ב-13:00 בצהריים כשכל רמת החייל שם (אני עובדת ליד אבל לא באה בצהריים, זה הפינוק ערב שלי).מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
1.3
10/11/06

הייתי שם ביום רביעי, המסעדה הייתה מפוצצת. חיכינו 20 דקות לשולחן והיינו בטוחות שזה ישתלם. הזמנתי אורז מוקפץ שבד"כ מגיע עם כל מיני חיות לא כשרות - עם עוף בלבד. והדגשתי בלבד כי אני לא... אוכלת דברים לא כשרים (למרות שאין לי בעייה לאכול במקום לא כשר). קיבלתי את המנה, התחלתי לאכול ואז גיליתי שרימפס (וזאת לאחר שפעמיים שאלתי את המלצרית אם אני לא אמצא טעויות..), הכינו לי מנה חדשה.. ולאחר הטראומה מהמנה הראשונה חיפשתי באורז עוד שרימפסים קטנים... כמובן שמצאתי טעות חדשה- שערה. קראתי למנהל כמובן שהתנצל, אפילו פיצוי הוא לא הבטיח ופשוט הביאו לי מנה חדשה (אחרת כמובן) השירות היה מזעזע לאורך כל הדרך, שכחו להביא לי מזלג כל פעם...כשקיבלנו את החשבון גילינו שגם חייבו אותי על המנה- והמנהל אפילו לא הזמין אותנו לקינוח או משהו קטן על חשבון הבית.. אני לא חוזרת לשם יותר ואני ממליצה מאוד לא ללכת לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/11/06

יום חמישי 9/11/06 ישבתי עם בת זוגתי על הבר, הברמן הגבוה היה פשוט מקצועי ומעולה המליץ על מנות חדשות מהתפריט כמו על הארטיות עם פירות הים ולאישתי את המנה הצמחית של הפטריות קלע לנו בול,... הציע גם כוס יין הבית שהיה ממש לא רע בכלל, ונתן שירות ממש טוב למרות שנראה שהיה ממש לחץ במסעדה רצינו לקנח בברולה הבננות אבל הוא התעקש להוציא לנו קינוח חדש שנקרא פאי לימון וואלה קלע שוב היה פשוט 100מם, אחזור שוב מקווה שאפול עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tre - תמונה
tre 2 ביקורות
2.3
05/10/06

האוכל מעולה!! השירות גרוע ובשעות הלחץ ממש לא נעים לשבת.למסעדה הזאת יש הרבה מזל שהאוכל שלה מפצה על השירות הנוראי.

עוד פרטים
הוספת תגובה