נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

לי - תמונה
לי 11 ביקורות
אין כמו גירף ברמת החייל!
4.0
12/05/13

אין כמו הפריות הממולאות! וכמובן המנה המאלזית סושי זה צד פחות חזק אבל מסעדה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 4 ביקורות
מלצרים מבולבלים
2.3
22/03/13

שאלנו את המלצר אם מרק העדשים טבעוני. המלצר ירד ממשמרת, אבל באה מלצרית אחרת ואמרה שהוא לא טבעוני כי יש בו שמנת, שאלה אם נרצה משהו אחר במקום ואמרנו שלא. אחרי כמה זמן באה מלצרית שלישית עם... המרק. אמרנו לה שביטלנו את המרק כי הוא לא טבעוני. היא אמרה שהוא כן טבעוני, הלכה לבדוק שוב וחזרה עם תשובה סופית שהוא כן. למה כל כך קשה לברר מה יש באוכל?... בנוסף, היינו עם ילד שלא התלהב מהדברים בתפריט. המלצר הציע כל מיני החלפות שעדיין לא היו לטעמו, ובסוף נבחרה מנה בתקווה שהוא יאהב אותה. המנה הגיעה, הוא לא אהב אותה. ואז באה מלצרית אחרת... ראתה שהוא לא אוהב את המנה ושאלה אם הוא רוצה משהו מתפריט הילדים. את המנה החדשה הוא דווקא אהב, אבל למה המלצרים לא יודעים שום דבר על האוכל במסעדה?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
נסו את ברולה הבננות
4.0
15/02/13

הכי טעים בג'ירף הקינוח- ברולה בננות. רק בשבילו שווה להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
תלוי מה....
3.8
16/12/12

הייתי אתמול בערב עם חבר, ישבנו על הבר, אחלה אוירה, אחלה ברמנים, מצחיקים אדיבים. המנות של האוכל לא גדולות בכלל, הזמנו קלאמרי שהיו טעימים מאוד, ומשהו בסגנון פיטריות פורטבלו שהיו מוזרות... מאוד אני לא יכולה להגיד שלא טעים אבל זה בהחלט רחוק מהמצופה יותר כמו פלאפל גדול מפטריות לא יודעת איך להסביר אפילו, פסטה שחורה טעימההההה עם פירות ים. אז תלוי:) אבל בגדול לא רע ד"א הם יושבים בברזל 19 מקום חדש, מגניב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Greg Traytel - תמונה
Greg Traytel 6 ביקורות
היה טוב!)
4.3
07/01/12

ביקרנו במסעדה אמש. האוכל היה טעים, חם, הגיע מהר. המנות גדולות! רובן בהחלט מספיקות לשני אנשים, וקערת מרק בכלל הספיקה לארבעתנו. השרות היה אדיב ומהיר. כאשר התלוננו על מנה אחת שלא היה... לטעמנו, מיד הגיעה המארחת והציעה פיצוי. וזה מבלי שביקשנו. המחירים סבירים בהחלט. למען האמת, יש לציין שתי חוויות שליליות: למרות שהזמנו את המקומות מראש, השולחן לא היה מוכן בזמן והיינו צריכים להמתין כ-10 דקות בכניסה. הכלים היו לא נקיים! תחליפו את המכונה- היא לא עושה את עבודתה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf Niego - תמונה
Asaf Niego מבקר מתחיל
בושה וחרפה - אל תבצעו משלוחים!
1.0
23/12/11

ביצענו הזמנה ביום שישי בשעה 20:15 מג'ירף ברמת החייל. שמענו לא פעם מחברים שלא כדאי לבצע הזמנות מהם ושהשירות ירד בחודשים האחרונים. החלטנו, לטיפשותנו, לא להקשיב וביצענו את ההזמנה. בשעה... 21:15 התקשרנו לברר מדוע ההזמנה לא הגיע - נאמר לנו שהיא כבר יוצאת. בשעה 21:50 התקשרנו שוב - כאשר הבנו שההזמנה בכלל לא בכיוון - החלטנו לבטל. ככה הרסו לי ולאשתי ערב זוגי שקט ואחרי שעה וחצי! של המתנה נאלצנו למצוא פתרון אחר. ראו הוזהרתם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 3 ביקורות
אכזבה אדירה
1.8
05/11/11

הגענו ביום 4.11.11 ב- 18:00. מאחר שלא הזמנו- קיבלנו שולחן ל-2 עד 19:30. המלצר הסתובב סביב השולחנות ורק לאחר כ25 דקות טרח לגשת לקבל הזמנה, לאחר שקיבל הזמנות מאלה שבאו אחרינו!כשנזפנו על... כך - לא טרח אפילו להתנצל. את המנה העיקרית שלי קיבלתי בשעה 19:10. המנה העקרית של אישתי הגיעה ב-19:20!! סרבנו להמשיך - קמנו והלכנו!! בזיון וחובבנות ממדרגה ראשונה. להדיר רגליים משם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/03/11

ראוי שבמנה שמחירה 60 ש"ח ישימו כמות בשר שמצדיקה את המחיר..!! מעט בשר מוחבא בהררי נודלס....... היחס האדיב והמהיר של הצוות לא מחפה על העלבון שבתכולת המנה די מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
04/03/11

אני ובעלי הינו פעמיים בארוחת צהריים במסעדה הזאת ובשני הפעמים נהנו מאוד. אוכל היה מאוד מאוד טעים, מרק תאילנדי ומרק ספיישל של ג'ירף היו טעימים ועיקריות של סטייק סלמון וספריבס פשוט גן... עדן, ובסוף הקינוח מדהים לחלוטין פבלובה, אנחנו כל כך נהננו שאין מילים לתאר. השירות היה מצויין מלצרים מאוד נחמדים ונעימים. ממליצים בחום רב!!! מחכה להזדמנות לאכול שוב פעם במסעדה הנפלאה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
09/10/10

ביקרתי השבוע בחטף בג'ירף, אהבתי את האדיבות והיעילות, האוכל עצמו היה הפעם קצת פחות מוצלח, אבל באופן כללי מומלץ. אפשר לקרוא בהרחבה בבלוג שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה