נגישות
נגישות

ג'ירף אילת ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אילת

R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
טעים, מהיר ומתאים לכל כיס
3.8
08/06/14

ישבנו בשבת בצהריים במסעדה, רעבים מאוד אחרי יום שלם בשמש ובבריכה. הזמנו 2 מנות שהגיעו תוך מספר דקות בודדות, היה טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים כמו שאר המסעדות של הרשת, השירות זוועה
3.0
05/06/14

הייתי אתמול בג'ירף אילת. אין מה להרחיב על האוכל, אין על הג'ירף בקטע הזה. אבל השירות שם פשוט זוועה. הגעתי למארחת והגיד לה שאני אחת ואשמח גם על הבר במידה ואין מקום. אז היא נתנה לי את... התפריטים ואמרה לכי שבי איפה שאת רוצה. הכי הזוי שהיה לי בחיים! הבר היה מלוכלך, וניקו אותו רק אחרי שהתיישבתי. הברמן היה נחמד ס"כ. אבל מאוד לא נעים לשבת שם על הבר כי כל שנייה המלצריות באות צועקות ודוחפות. אבל מפוצץ שם כל הזמן, כי המחירים נוחים והאוכל טוב...אז אולי פשוט לא אכפת להם מהשירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנבת - תמונה
ארנבת מבקר מתחיל
עוגמת נפש
1.3
20/04/14

באנו רעבים. המנה הראשונה הגיעה אחרי 50 דקות (!). קיבלנו פיצוי נדיב אבל כנראה שלסניף הזה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avibenta - תמונה
avibenta מבקר מתחיל
ג׳ירף אילת
2.3
10/04/14

המקום מעוצב כמו חדר אוכל בקיבוץ עם ספסל עץ לאורך קיר המסעדה, קירות חשופים כמו שמישהו הפסיק את העבודה באמצע. המלצר ממליץ להזמין מנות ראשונות מאחר ויקחו 40דק׳ לקבל ההזמנה, לבסוף מוציא הכל... יחד מנות ראשונות ומנה עיקרית יחד. זבובים ויתושים במסעדה. לא ממליץ, המסעדה הורסת לשאר רשת ג׳ירף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 6 ביקורות
האוכל בסדר השרות על הפנים
2.5
23/03/14

היינו 5 במסעדה ב 15.03.2014 המסעדה לא הייתה עמוסה במיוחד . אבל השירות היה קצת איטי . הוגשה לנו כוס מלוכלכת וצלחת מלוכלכת וגם מזלג מלוכלך שהוחלף במזלג מלוכלך . בקנקן המים היה לכלוך... לא מזוהה וגם כן חזר על עצמו אחרי החלפה . המנות לא הוגשו ביחד . האוכל היה טעים אבל לא ברור מה רמת הניקיון במטבח אם הכלים מגיעים לשולחן מלוכלכים . מחיר לסועד 50 ש"ח רק במקרה ולא מזמינים שתייה ומשתפים מנות ראשונות ולא מזמינים מנה אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
טעים ויקר....
3.5
30/10/13

האוכל היה מצויין, לחברתי הטבעונית המירו מנה כך שתהיה ללא מוצרים מהחי. השירות היה נהדר, החיסרון היחידי היה המחירים הגבוהים שדמו מאד למחירים של הרשת במרכז הארץ ללא הנחת המע"מ. כאשר שאלתי... את המלצרית לפשר הדבר, הוסבר לי כי יש עלויות גבוהות יותר של משלוח מצרכים למסעדה באילת ועל כן הפרש המחירים. אההה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv - תמונה
Niv 22 ביקורות
אין על הג'ירף!!
4.3
08/08/13

טוב דבר ראשון האוכל מצויין!! (במיוחד הנודלס והסושי) וגם הקינוחים כמו הבננה ברולה פשוט טעים! האוירה מאוד אלגנטית, המחירים מעט גבוהים אבל השירות אדיב ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
אוכל סביר אקוסטיקה נוראית
2.5
13/07/13

אני כותב מתוך המסעדה, רעש נוראי, שהורס את כל החוויה, אי אפשר לשמוע מה הבן אדם שמולך אומר, האוכל סביר אבל מסעדה זה לא רק אוכל, אני בטוח שהשקיעו כסף רב בעיצוב המרחב בתפריט ובאוכל, חבל... שלא תכננו איך המרחב ישמע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) - תמונה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) 29 ביקורות
האוכל נחמד למדי רק צפוף ועמוס
2.0
18/05/13

שני מבוגרים + 3 ילדות נערות, בגשר של שבועות סוף שבוע - אין טענות על האוכל, היה ממש בסדר, קצת יקר, לא מושלם... אבל השירות... המלצרים וכולם באמת ניסו אבל העומס היה הרבה מעבר ליכולתם... ובהתאם לזה השירות והאוירה ובכלל... חוויה לחוצה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
4.3
03/06/11

שירות מקצועי ומהיר , אוכל מעולה , צלעות חזיר - מעדן , הכל טעים מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה