נגישות
נגישות

ג'ירף אילת ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אילת

Ron - תמונה
Ron מבקר מתחיל
שירות רע, אוכל טעים
3.0
14/10/16

ב14.10 היינו שם אני ועוד 2 חברים שלי היה קצת תוק והמארחת היה גסת קוח לא נחמדה ופשוט נוראית. אחרי המון זמן שחיכינו קיבלו אותנו צוות מלצרים לא נחמדים ללא שירות טוב וללא דאגה ללקוח , האוכל... היה נהדר כמו בכל מסעדת גירף מנות גדולות במחיר הוגן אך השירות והדרך שהתייחסו אלינו הייתה נוראית ונתנה לנו הרגשה נוראית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור 3 ביקורות
מסעדה מצויינת!
5.0
11/08/16

אני וחברה הגענו לאילת והחלטנו לאכול בג'ירף. כאשר הגענו רצינו לשבת לאכול בחוץ על הספות ואכן המלצרית הכינה בשבילנו את השולחן בחוץ. קיבלנו תפריטים ומרוב מבחר לא ידענו מה להזמין, המלצרית... הנחמדה ששירתה אותנו הייתה ממש סובלנית והמליצה לנו מה כדאי לנו להזמין. הזמנו 2 מנות עיקריות- פאד תאי חדש חריף והפיליפינית החריפה. המנות הגיעו בתוך 10 דקות והן היו מעולות וענקיות! מרוב שהמנות היו גדולות לא הצלחנו לסיים אותן. החשבון שקיבלנו היה כלל לא יקר ושווה את גודל המנות הענקיות. אנחנו ממש נהנינו ואנחנו נחזור לאכול שם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram - תמונה
Yoram מבקר מתחיל
ארוחה משפחתית במסעדת נג'ירף - אילת
2.3
11/12/15

מנות קטנות. מחירים מופקעים. הגיעו באיחור - למסעדה הזו כבר לא נגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
ארוחת צהריים טעימה
3.3
29/11/15

הזמנו למנה ראשונה אצבעות ממולאות בשרימפס, ו 2 מנות עיקריות: עוף חמוץ מתוק והמנה הפיליפינית. כולן טעימות ומוצלחות. מנה אחרונה - פרופיטרול - הייתה מאכזבת ביותר. הגלידה לא הייתה טעימה... ורוטב השוקולד היה מיימי ללא טעם של שוקולד בכלל - לא שווה את מחירה. השירות סביר: ביקשנו לקבל את 2 העיקריות ביחד, אך בפועל את המנה העיקרית השניה קיבלנו כשאחד מאיתנו כבר גמר את שלו. כך שכל אחד מאיתנו אכל לבדו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת!
5.0
04/08/15

הגענו לפני 3 ימים לאילת הילדים רצו לאכול בגירף קראנו חוות דעת לא טובות וחששנו... למזלנו הגדול הם לחצו, הלכנו ומאד נהננו! שרות מעולה, אוכל מצויין, יש תמורה ......

עוד פרטים
הוספת תגובה
דותן - תמונה
דותן 2 ביקורות
אוכל מצויין אבל השירות גרוע והמחיר מופקע
2.0
13/06/15

יש לנו מסורת ארוכת שנים לאכול את הארוחה הראשונה באילת אחרי הנסיעה מהמרכז. תמיד נהנינו מכל מה שיש למסעדה הזו להציע. לצערנו הרבה, כנראה שלא נחזור לשם אחרי הביקור ביום חמישי האחרון. הגענו... כמה דקות לפני אחת למסעדה כמעט ריקה. בשונה מהעבר המחירים קפצו והשתוו לסניפי המרכז. הזמנו בכל זאת ממלצרית אפאתית משהו. שתי מנות עיקריות של צאזה הגיעו אחרי שכבר כל שאר הסועדים כבר סיימו לאכול מזמן ולמרות ששאלנו כמה פעמים מה קורה עם זה. אף אחד לא חשב להתנצל על כך חלילה. אחר כך הזמנו כהרגלנו כדורי גלידה וניל. בעבר שילמנו על כל כדור 9 שקלים והגיע כדור מכובד בכוס גדולה. הפעם הגיע כדורון בכוס קפה של הפוך קטן וגבו עליו לא פחות מ -16 שקלים מופרכים. את הבוטנים והשוקולד שביקשנו לא קיבלנו. פעם אחרונה שנגיע לשם לצערנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
adimarx - תמונה
adimarx 4 ביקורות
מזכיר חדר אוכל צבאי
1.8
08/06/15

ביקרנו אתמול במסעדה . אין תלונות על השרות . אבל המקום פשוט מטונף. הרצפה מלוכלכת . שאריות אורז וניירות בכל מקום . ישבנו בקצה באזור המטבח וראינו שגם שם המצב לא טוב יותר . רצפה שחורה ועליה... שיירי אוכל. האוכל עצמו היה ברמה דומה לניקיון. הסניף באילת פוגע באיכות הרשת כולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 8 ביקורות
יש תמורה בעד האגרה
3.8
10/11/14

אני ובת זוגתי סעדנו במקום בשבת בערב והופתענו לטובה מהמקום. השירות היה חייכני אדיב ומהיר למרות שהמקום היה די מלא. הסושי היה בסדר גמור אבל מנת הצ'אזה הייתה יוצאת מן הכלל ובאמת שהתענגנו על... כל ביס! והמוזיקה במקום הייתה כיפית והשרתה אווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדריאן - תמונה
אדריאן 4 ביקורות
רמת שירות נמוכה ומעליבה
1.0
27/07/14

בכניסה התייחסו אלינו בהתנשאות ובגלל שלא הזמנו מקום, נתנו לנו להמתין כ-10 דקות בעמידה ובסוף הושיבו אותנו בבר, למרות שהמסעדה היתה ריקה למחצה. עד שניגשה אלינו מלצרית עברו עוד 15 דקות.... הסברנו בעדינות שאנחנו כבר רעבים ושאלנו איזו מנה ראשונה אפשר לקבל במהירות. המלצרית המליצה על הסושי שיהיה מוכן תוך 10 דקות. בפועל חיכינו הרבה זמן ושום דבר לא הגיע חוץ משתייה. גם אף אחד לא ניגש אלינו. כאשר שאלנו בנימוס אחת מהמלצריות מה קורה עם המנה שלנו קיבלנו תשובה תוקפנית בנוסח "כשהמנה שלכם תהיה מוכנה היא תגיע". בשלב מסויים, אחרי כ-50 דקות, כבר רצינו לשלם על השתייה וללכת אבל אז האחראית שמה לב אלינו ובאה לברר מה העניין. הסברנו לה שכבר חלפה כמעט שעה מאז שהגענו ולא קיבלנו אפילו מנה ראשונה, ושהרגשנו זלזול בוטה ואפילו סוג של התעללות. האחראית התנצלה וביקשה לפצות אותנו. קיבלנו את המנות שהיו בינוניות. וכן מנה וקינוח כפיצוי אבל יצאנו בתחושה קשה שהיינו במקום שלא מכבד את אורחיו ושרמת השירות שלו נמוכה ומעליבה. די ברור שבביקור הבא באילת כף רגלנו לא תדרוך שם. המקום לא מומלץ בכלל, ואם אתם רעבים, אז בכלל אל תחשבו על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
מסעדה נחמדה באילת
3.5
17/06/14

אחרי יום מעייף ומייבש מרק גיראף ספיישל גם נוזלים גם תוכן מתאים מבחינת קלוריות לימינו אישתי הזמינה משהוא מהסושים הגיע מהר טעים רק הזבובים בפנים הפריעו

עוד פרטים
הוספת תגובה