נגישות
נגישות

ג'ירף אילת ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אילת

מושיק - תמונה
מושיק 33 ביקורות
5.0
13/07/08

נפלא לראות שגם באילת אפשר לאכול את המנות הטעימות של הג'ירף כמו במרכז. אכלנו את המנה הקיסרית ועוף בלימון והיינו מרוצים משניהם. המנות טעימות ועשויות היטב. נחמד גם שהמסעדה משקיפה על החוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
3.6
11/06/08

היינו עם 3 ילדים, כבר משימה לא פשוטה , אך המלצרים היו על הכיפק. האוכל פשוט מצויין. נודלס דיונון היה הכוכב ואפילו הקטנים היללו. האוירה לחוצה וצפופה אבל לא נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
24/03/08

השירות אכן מפנק ומהיר, אולם המזון מתובל מדי וכן מוצף בשמן, המזכיר שמן מנועים צה"לי. לצערי המנה העיקרית אשר הייתה מאכזבת (מאלזית וצמחונית) לא השאירו מקום לספקות, אנחנו לקינוח כבר לא... חיכינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקטור - תמונה
ויקטור מבקר מתחיל
4.3
15/03/08

הגענו לג'ירף באילת ברגשות מעורבים (לאחר קריאת חוות דעת קטלניות) ודבר ראשון שנתקלנו בו עם הכניסה למסעדה היה חיוך רחב של המלצריות,הופתענו, ציפינו לגרוע מכל וזכינו ביחס לבבי חם ונעים,... המלצרית שלנו, מאיה, טרחה לבדוק כל הזמן אם הכל בסדר ואם אנו זקוקים לדבר מה נוסף, האוכל הגיע תוך זמן סביר ביותר, בקיצור, ה-פ-ת-ע-ה, ונעימה ביותר, יישר כוח, ובהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/02/08

מדהים כמה שהשירות מפנק.המלצרים זריזים וחייכנים,האוכל יוצא בשניות,והטעם-גן עדן!! חויה בלתי נשכחת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנן - תמונה
חנן 2 ביקורות
4.7
30/11/07

היינו בנופש באילת, הגענו לשם ערב אחד ובזכות כל הצוות ובמיוחד טלי - המנהלת, חזרנו שוב. טלי מנהלת מאוד מקצועית, מאוד חביבה, נכונה לעזור כמה שרק אפשר, היא יוצרת אוירה חמה, לבבית וביתית. כל... הכבוד! אין ספק שכל זה יחד עם האוכל הטעים יגרום לנו לחזור לשם שוב פעם הבאה שנהיה באילת.מתוך נסיונינו האישי מומלץ לחולי צליאק. פשוט נפלא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 16 ביקורות
4.7
27/11/07

מסעדה מעולה,שרות טוב,אוכל טעים וטרי שמוקפץ לעיני הלקוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/10/07

הגענו בערב שמחת תורה, הזמנו מקום בפנים, הריח היה נוראי והרעש בלתי ניסבל, שירות רע , בקיצור חוויה מפוקפקת. לשם בטוח לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
05/10/07

אכלנו מספר פעמים בסניף ג'ירף ברמת החייל, ושם תמיד - ללקק את האצבעות. מנות טעימות ועסיסיות. אבל באילת -> נפילה. המנות שמנוניות ובטעם של שמן. חסרות טעם. מנת הפאד-תאי חסרת טעם, הנודלס לא... בושלו מספיק ולרוטב היה טעם שכאילו שפכו רוטב חמוץ-מתוק וערבבו. מנת האורז היתה עטופה בשמן וחסרת טעם. תפלה לחלוטין. מנת הילדים היתה טעימה מאוד (נודלס בטריאקי עם כמה חתיכות עוף) ועוררה קנאה בין יושבי השולחן....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/07/07

הגעתי לג'ירף ביום שישי המיסעדה הייתה מלאה (אני לא מיתפלא..)אני הזמנתי פאד טאי שהיה מעולה ! חברים שלנו הזמינו את המנה הקיסרית שהייתה טובה מאוד לפי דברם ואת הכנפיים שהיו מעולות !!!!!!!... לקינוח אכלנו קרם ברולה מעדן לא יותר ולא פחות בקיצור המיסעדה מבין הטובות באילת עם לא הכי טובה (נ.ב:הפחזניות לא לעיניין!)

עוד פרטים
הוספת תגובה