נגישות
נגישות

ג'ירף אילת ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אילת

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/05/07

הגענו לג'ירף בשבת בצהריים, לנוח מהים והשמש. הזמנו סושי ומנות ראשונות. היה טעים, השירות מצויין ובכלל כיף לשבת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 5 ביקורות
4.3
17/01/07

שקלנו לפסוח על המסעדה בגלל הביקורות על שרות גרוע. אבל בגלל הקרבה למלון בכל זאת נכנסנו.השרות היה מצויין וכך גם האוכל. באנו שוב למחרת בשעת הצהריים. המקום היה גדוש בסועדים ובכל זאת שוב... זכינו בשרות טוב. המקום בהחלט מומלץ.(ואין לי כל קשר עם המסעדה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/12/06

אוכל מצויין... שירות מתחת לכל ביקורת.מלבד הרעש הבלתי נתפס... המארחת התנהגה בחוצפה, המלצרים התעלמו מאיתנו. האוכל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר מבקר מתחיל
1.3
30/09/06

אני וחברתי נוהגים לסעוד את ליבנו במסעדות הרשת בהרצליה וברמת החייל. את השרות האדיב והמהיר אנו מכירים היטב וכך גם חשבנו שנעביר ערב נפלא במסעדת הרשת האילתית. לצערינו הרב, התבדינו ובגדול.... ברמת שרות כה נמוכה ומאכזבת לא נתקלנו זה זמן רב.כשביקשנו לדעת פרטים על מנת הצלעות, הובהר לנו במיוחד שלמנה זו יש להמתין בין 20 דקות לחצי שעה, אם כך למנת הפאד-תאי ולמנה "הקיסרית" יש זמן הכנה גדול יותר בסניף האילתי, 43 דקות להוצאת 2 מנות אלו. חבר'ה פשוט לא יאומן כי יסופר. וכל זאת כמובן לאחר שנמסרה התראה למלצרית שבכלל לא הבינה למה לא קיבלנו עדיין את המנות שלנו והוסיפה עוד כמה תשובות שפשוט ביזו לחלוטין את המושג "שרות". כמובן וכמובן שגם אחד האחראים במקום עודכן על-כך בארשת פנים כבדה מאוד וכל תגובתו הייתה הנהון אילם בראשו.אני מצאתי שם חדש למנה שראוי להוסיף לתפריט ג'ירף האילתי: "המנה האבודה ". ועד שיעשה בסניף האילתי "ראירגון" רציני והמושג "שרות טוב מהו" יובהר מחדש לכלל צוות המסעדה, אנחנו נוותר על ביקור עתידי במקום.נ.ב.יום כיפור קרב ובא, מומלץ לעשות חשבון נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
22/08/06

שירות גרוע! האוכל בדרך כלל טוב, אבל אם יש בעיה עם המנה שקיבלתי - זבש"ך המלצרית לא תנסה לעזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dotan - תמונה
dotan מבקר מתחיל
1.3
21/08/06

באוגוסט 2006 ישבנו 4 סועדים.מנה אחת יצאה רבע שעה!! אחרי 3 המנות הקודמות. כשהובעה מחאה בפני המלצרית היא לא טרחה להתייחס וכאשר בעל הבית נקרא (בגלל ניפוח חשבון...) הוא טען כי ככה זה... אצלהם.חשוב לציין כי הגישה היתה מתנשאת הצורה יוצאת דופן.בשום פנים ואופן לא אדרוך במסעדה זו שוב. בסופו של דבר השירות הוא חלק בלתי נפרד מרעיון המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
18/06/06

ישבתי שם 17-6-06 יום שבת יפיפיה. יש לציין שכל עת שמשפחתי ואני מגיעים לאילת ,דבר 1 אנחנו בג'ירף אילת שידוע בשירות נפלא ואוכל מעולה, מה נגיד ומה נאמר, במילה אחת א-כ-ז-ב-ה. המנהלים וכן... המלצרים לא יודעים מהו שירות טוב[פינו לנו את הצלחות לפני שסיימנו, מנה מסויימת לא הייתה טעימה כרגיל התלוננו: אחד המנהלים פשוט התנשא}. בעבר שהיינו מגיעים הייתה שם אחמש"ית מקסימה שתמיד נתנה שירות מסור.חבל, לפי דעתי ג'ירף זה שם דבר בכל הארץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/03/06

the best resturant in eilat.good food. amazing

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaul - תמונה
Shaul 7 ביקורות
1.0
18/10/05

כמי שמתלהבים כל פעם מהאוכל המוגש אצל "האחות" החיפאית - ג'ירף במרכז הכרמל - חשבנו לנסות גם את המסעדה שבאילת. במילה אחת - א כ ז ב ה. הגענו בערך בחמש, ביום שבת 15.10.05. חוץ מאיתנו היו... סועדים בשני שולחנות נוספים בלבד. כשתי שדקות לאחר שישבנו קיבלנו תפריטים ולאחר חמש דקות הזמנו מרק תאילנדי (מרק פירות ים בחלב קוקוס) ואת המנה "הקיסרית" (נודלס עם מספר סוגי בשר. כמו כן הזמנו מגש של 6 טמאקי סלמון. לצד כל אלו ביקשנו קנקן מים רגילים. המרק, איך נאמר, מאוד דל וחסר טעם. המאקי היו בסדר, ולא יותר מכך. מנת הנודלס, שהתבררה מלאת שמן, הגיעה קרה לגמרי ונשלחה אחר כבוד למיקרוגל לחימום מחדש. אה - המים. כן, למרות 3 תזכורות למלצריות קיבלנו אותם רק לאחר כ- 40 דקות, ממלצר שלישי שהיה המום מכך שבתשובה לשאלתו אם הכל בסדר ענינו ש"לא"... אני לא יודע מה הבעיה של המסעדה הזו. כדאי למנהל המקומי לעבור איזו התמחות. בינתיים - לא ניכנס לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה