נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Boo83 - תמונה
Boo83 3 ביקורות
ישיבה באגדיר הוד השרון
2.8
27/05/12

אני ברגעים אלו יושבת במסעדה, פעם שלישית שלי כאן, האוכל - מאוד טעים בד"כ. אך השירות בהחלט לוקה בחסר - 26 דקות להמבורגר עם צ'יפס ומרק, וכשביקנו להתלונן אצל האחראי - אמרו שאנחנו מחכים רק... 9 דקות. אנחנו יושבים 4-5 אנשים, וכולנו יודעים שלא עברו 9 דקות. 16 דקות לכוס מים - 2 בקשות, 7 דקות לרטבים - 3 בקשות. בקיצור - השירות מעצבן מאוד, האוכל טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded Fromovitz - תמונה
Oded Fromovitz מבקר מתחיל
חזרנו לא מזמן
4.0
07/05/12

חזרנו לא מזמן מהמסעדה והיה ממש מעולה. השירות היה טוב ואדיב, המבורגר מעולה ומנהל המשמרת פינק אותנו בקוקטייל הבית - שהיה ממש טעים. אנחנו עוד נחזור... צריך רק להוריד את האוכל:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור עירוני - תמונה
דרור עירוני 3 ביקורות
יחס מזלזל
1.5
14/04/12

ביום שלישי האחרון ה 10-4-12 הגענו אני ובני משפחתי לסניף בהרצליה בשעה 14:30 אחרי חצי שעה מצאו לנכון לשלוח לנו מלצרית אשר תקבל את ההזמנה כעבור חצי שעה מרגע הזמנה משראיתי כי אנשים אשר... הגיעו אחרנו מקבלים את הזמנתם לפנינו נגשתי למנהלת המשמרת ושאלתי אותה מה פשר הדבר תשובתה היתה כי יש לחץ כששאלתי אותה מדוע אנשים שהגיעו אחרי מקבלים לפני תשובתה היתה כי זהו המצב ואין מה לעשות יש לציין כי ביקרתי במסעדה לפחות עשר פעמים בעבר והשרות היה מצויין מקווה אני כי בעל המסעדה ייקבל את הערה המתקנת ויסיק מסקנות להבא

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
2.7
24/04/11

יקר מדי לתמורה שמקבלים . זוג יצאנו 320 ש"ח , במחיר הזה אני מעדיף משהו יותר מפנק ושירות יותר טוב. אוכל טעים אבל שוב לדעתי עד שמזמינים כל תוספות יוצא יקר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/03/11

המקום יפה אבל השירות היה מחפיר וגם האוכלוסיה. היינו בארוחת בוקר והיה שולחן עם ילדים שהחליטו באיזשהו שלב לקום, להסתיר את הים, להניח צלחות מלוכלכות על השולחן שלנו ולצעוק. מילא זה - הזמנו... בין היתר שקשוקה ולא רק שהמלצר התווכח אם מגיע לנו לחם עם ההזמנה (כתוב בתפריט), הלחם הגיע אחרי רבע שעה כאשר השקשוקה כבר קרה. כמובן שסלט כלל לא הגיע. הם לא התנצלו אך זיכו על השקשוקה. פעם ראשונה שיצאתי ממסעדה רעבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/02/11

הזמנתי המבורגר מדיום אבל הבשר היה חי! כשהערתי לאחראית משמרת על כך קיבלתי יחס מזלזל ביותר . הבירה שהזמנו לא הייתה במלאי אבל באופן מפתיע הופיעה בחשבונית . והנה הפאנץ ליין : אחראית... משמרת הגאונית החליטה לפצות אותנו ב 4 כוסיות וודקה על חשבון הבית , אבל למרות שלא נגענו בהן , בחשבונית הופיעו 4 כוסיות וודקה . המלצתי לכל החברים שלי בחיים לא להגיע יותר למקום הגרוע הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
25/12/10

ההמבורגר והצ'יפס באגאדיר אכזבה גדולה,בלי טעם בכלל לא עשוי טוב ולא משתווה לרשתות ההמבורגר האחרות.הסלטים טובים אך לא בשביל זה באנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
15 ביקורות
2.0
16/11/10

לפני כמה ימים אכלנו המבורגר והתאכזבנו מהלחמניות שהיו רטובות ורכות מידי בכדי לאחוז בבשר (כנראה לא נקלו) בדרך כלל טעים מאד אבל לא הפעם האחרונה .. המלצה למסעדה תפסיקו להתקמצן בצ'יפסעל... המחיר שאתם גובים להמבורגר תפנקו קצת לא יזיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
15 ביקורות
3.3
25/08/10

אולי ההמבורגר הכי טוב שיש בארץ - מעולה ומומלץ . יש להם מבצע לילה שווה חוץ מזה שלדעתי האישית לא יזיק למלצריות להגיע בלבוש ההולם מסעדה ..  

עוד פרטים
הוספת תגובה
ellynoy ואייל - תמונה
ellynoy ואייל 2 ביקורות
2.3
25/07/10

הגענו לאגאדיר הרצליה בשבת. אחרי שהמתנו קרוב לחצי שעה בתור בחוץ סוף סוף קיבלנו שולחן. הגענו בעקבות מבצע של לאומי שהיינו צריכים להסביר עליו לאחראי במקום שבסוף הבין. אחרי שהזמנו, לקח לאוכל... 25 דקות להגיע. מה שהיה מאד לא הגיוני היות ומדובר בארוחת המבוגר וציפס ולא בדיוק מנת גורמה מיוחדת שדורשת זמן. האוכל היה מאד טעים. מצד שני גם אנחנו כבר היינו מאד מאד רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה