נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
נחמד
4.0
16/05/15

אכלנו צהרים באגאדיר. העסקיות היו משתלמות, המנות גדולות והמחיר כולל שתיה. האוכל היה טעים והשרות היה מהיר. תמיד נחמד לאכול באגאדיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
המבורגר ג'וניור בלחמניה מקמח מלא
3.0
05/04/15

למנה ראשונה הזמנו כרובית מטוגנת ברוטב עגבניות עם גבינה מלוחה, הגיע חם, התיבול של פירורי הלחם שונה מהתיבול הסטנדרטי והפשוט שאני מכירה, מתובל יותר. גם ההגשה עם רוטב העגבניות מקורית... וייחודית. נחמד, שווה נסיון. בזמן שאכלנו תהיתי האם הם מצליחים לתזמן את המנה העיקרית שתהיה מוכנה אחרי שהסועדים מסיימים את המנה הראשונה, קיבלתי את התשובה מהר מדי לצערי, הם לא מחכים שתסיימו את המנה הראשונה אם העיקרית מוכנה. יש אנשים שזה מפריע להם יותר מלי, אז שתדעו. כמי שממעטת לאכול המבורגר, מטעמי בריאות וקלוריות, לא יצאתי מסופקת. חתיכת השומן הלבנות שבצבצו מהקציצה לא עשו לי את זה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל טעים מחירים גבוהים
2.8
07/12/14

אין ספק שהאוכל טוב וגם השירות מקצועי. עם זאת המחירים גבוהים ויש מקומות עם תמורה יותר טובה לכסף. שווה לשקול לתת מחירים יותר טובים לפחות בעסקיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מחיר סביר בלייט נייט - טעם בינוני
2.8
04/11/13

הייתי באגאדיר עם קבוצת חברים והגענו ללייט נייט - המחיר של הלייט נייט סביר (43 שקלים - כמו שאר ההמבורגריות בקטגוריה להמבורגר וצ'יפס) אך לדעתי היה קצת חסר טעם והצ'יפס היה ק-ר!! לקח להכל... להגיע כ"כ הרבה זמן שכבר לא טרחתי לבקש שיחליפו לי, כדי שאספיק לאכול עם חבריי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
אגאדיר הרצליה פיתוח אכזבה אחת גדולה!!!!
1.0
26/09/13

לפני כמה שבועות אני ובעלי היינו באגאדיר ביום שישי בערב המקום היה ממש ממש עמוס חיכינו סביבות הרבע שעה ואז קיבלנו את השולחן שהמלצרית ניגשה אלינו אמרנו לה שאנחנו רוצים המבורגר וואלדאן נאמר... לנו כי אין וואלדאן ויש רק מדיום וואל ממש ממש התבאסנו לא ממש הבנו למה כי בכל רשת המבורגרים יש מידת עשייה כזאת בכל מקרה זרמנו על מדיום וואל לפני כן כמובן קיבלנו את השתיה ברגע שההמבורגרים הגיעו החוויה נעשתה הרבה יותר דוחה ממה שחשבתי ההמבורגר היה ברמת רר ולא מדיום וואל כמו שביקשנו רטבים לא קיבלנו רק אחרי ששאלנו את המלצרית אם אפשר לקבל הביאו לנו רטבים בצנצנת ממש ממש פיצית שיכולה להספיק אולי לטבילה של 2 צ'יפסים האחמ"ש ראה שמשהו לא בסדר וניגש אלינו הוא היה ממש ממש נחמד ניסה כן לעזור וכן לשפר את החוויה אפילו רצה לקחת את המנות ולהפוך אותן ךוואל דאן (מידת עשייה שאין בסניף הזה)אמרנו לו כי זה לא ממש ישפר את ההרגשה שלנו ואנחנו רוצים ללכת הוא לקח מאיתנו שם+טלפון ואמר כי ידבר עם מנהל הסניף ויפצה אותנו התאכזבנו מאוד הסניף ממש אכזבה ויש לציןן שכבר עברו כמה שבועות ועד היום לא שמענו מהאחמ"ש או לחילופין ממנהל המסעדה פשוט בושה!!!!!!! הפסדתם לקוח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 23 ביקורות
מקום נחמד
4.8
15/02/13

היינו אתמול בוולנטיין דיי, המקום היה עמוס מאוד לכן זמן ההמתנה היה קצת ממושך (אבל בהחלט סביר בהתחשב בעומס). האוכל היה טעים, גם ההמבורגרים וגם המנות האחרות. בטוחה שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 4 ביקורות
המבורגרים שרופים ושרות גרוע
1.0
17/01/13

לא נגיע יותר לאגאדיר. אחרי אכזבה בסניף בת"א הגענו בשבת לאכול בהרצליה. ביקשנו שבמקום המבורגר 330 נקבל 2 של 160 כדי שיהיה עשוי בפנים אבל לא הסכימו ובסוף לאחר המון זמן הביאו המבורגרים... שרופים. כשרצינו להחזיר אמרו שייקח חצי שעה להכין אחרים אז נאלצנו לקחת את מה שנתנו. לא נחזור לרשת הזו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 6 ביקורות
לייט נייגט באגאדיר הרצליה
4.0
22/09/12

באנו רביעיה אחרי חצות לסניף בהרצליה. הזמנו המבורגרים ואת הכריך עוף. המסעדה הייתה חצי מלאה, השירות היה אחלה ובגדול נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
המנופים 9 הרצליה
2.0
20/08/12

כשישבנו כמה חבר'ה אצלי בסלון, ישר חשבנו על משלוח מאגדיר, כי אין כמו אגדיר.... אז זהו.... שכלקוחה קבועה (עד לאותו פרק זמן) הייתי מאוד מרוצה, הפעם רחוק מזה - הזמנתי המבורגר ללא חמוצים ,... קיבלתי עם. הזמנתי בדרגת עשייה מדיום - קיבלתי רייר. בנוסף הייתה בחבר'ה אישה בהריון, ביקשנו בישלה וואן דאן - קיבלנו במקרה טוב מדיום אם לא רייר. בנוסף ביקשנו שלא יצלצלו באינטרקום כי התינוקת ישנה, כמובן שהתקשרו והעירו אותה!!! השליח החצוף עוד עונה :"אם היה לי נייד של העבודה הייתי מתקשר, אבל אין לי". כמובן שגם שחזר שוב עם המשלוח השני צילצל שוב.... ואת ההמבורגרים התבקשנו להחזיר כי המנהל רוצה לראות אותם. בסיכומו של דבר - בשום אופן לא חוזרת להזמין מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה וגיא - תמונה
נועה וגיא מבקר מתחיל
אגדיר אילת
4.8
11/07/12

אני ובעלי בתחילת חודש יוני יצאנו לחופשה באילת. כזוג חובב מסעדות בורגרים החלטנו ללכת לאגדיר. בערב הראשון התיישבנו על הבר ושירת אותנו בחור צעיר שאני חושבת שהיה גם מנהל משמרת. מכל המסעדות... שהייתי חווית השירות הייתה מדהימה וכל זה בזכות הברמן ששירת אותנו וגרם לנו לחזור פעמיים נוספות בנופש ...אגב בערב האחרון החלטנו ללכת למסעדה בשרית אחרת בסופו של הערב הצטערנו שלא הגענו שוב לאגדיר(: חופשה הבאה מה שבטוח אני אגיע לאגדיר אילת!

עוד פרטים
הוספת תגובה