נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Liav - תמונה
Liav 2 ביקורות
טעים מאוד, ',סוגר פינה'
3.8
15/07/19

המבורגריה - מסעדה ברמה גבוהה. יש להם את המנה של ההמבורגר 'דיאנה' ממש מומלץ בתוספת לימון כבוש. יש לי טיפ בשבילכם- יש להם את התפריט הכי טעים בסילבסטר! היינו שם בשנתיים האחרונות והם... מביאים מנות פשוט מטורפות! חבל שהן לא נשארות גם אחרי הערב של השנה החדשה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
אחזור בכיף
4.3
19/06/19

ההמבורגר שהזמנתי היה מצוין, הבת שלי הקטנה גם נהנתה מהאוכל. המחירים קצת יקרים אבל לא דרמטי. מאוד נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מטר - תמונה
מטר מבקר מתחיל
מנהל תותח
5.0
11/09/18

היה לנו חוויה מעולה ! שירות אדיב ביותר אמיר מנהל הסניף נתן לנו פיצוי בחינם עקב חוסר של סופלה במלאי , מוערך מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuval blass - תמונה
yuval blass מבקר מתחיל
לא מוצדק
2.5
30/06/18

שבת בצהרים שולחן ל7 אנשים עומס אדיר זמן תגובה של המלצרית גרוע האוכל הגיע מהטבח אחרי 50 דקות ביקשנו מים 3 פעמים . לא מומלץ להתקרב בשבת תחושת אדישות של הצוות כולל אחראי המשמרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
היו ימים יותר טובים
4.0
17/08/17

לדעתי לאגאדיר היו ימים יותר טובים, ניצלתי את העובדה שהיינו בהרצליה, הגענו למסעדה, המנות עדיין לא השתנו והם חוזרות על עצמם, הזמנו המבורגר דיאנה ביקשתי במפורש לא לשים את הרוטב האיולי, אבל... שמו אותו, לזכותם יהמר שהם ישר החליפו את ההמבורגר ושלחו פיצוי גלידה. היה ככה ככה, המקום לא משתנה וכנל גם האולכ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Andrew - תמונה
Andrew מבקר מתחיל
תביאו את הכרובית
4.0
25/03/17

לא הביאו לנו כרובית למרות שהזמנו אותה כמנה ראשונה, זה מאוד מוריד וזה לא קרה פעם אחת, פעם אחת לא הביאו לנו שתייה עד שהזכרנו הרבה פעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
לא כשר ולכן טעים.
4.5
04/11/16

הזמנו שתי עסקיות עם המבורגר דיאנא שהוא חדש לי והוא היה מאוד טעים. מרק בצל היה מעולה, תוספת בייקון מצויינת למי שאוהב. ממליץ מאוד. בסניף הזה של אגאדיר יש שירות מצוין בניגוד לשירות איום... ונורא שקיבלנו בסניף אחר של אגאדיר (ראשון לציון ליד קניון הזהב) לפני מספר חודשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
לא מאכזבת אף פעם
4.0
24/10/16

אחת המסעדות האהובות עלי, האוכל פשוט טעים ואיכותי. אף פעם לא התאכזבתי. מבחר מנות בשריות וטבעוניות מאד טעימות. כשבאים בשעות העומס, בעיה של שירות קצת איטי. עדיין מאד מומלץ, אחת המסעדות... המועדפות עלי ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tiptip28 - תמונה
tiptip28 2 ביקורות
מקום מעולה לארוחות משפחתיות
5.0
12/07/16

היינו בארוחה משפחתית עם כל בני המשפחה וכולם מאוד נהנו, גם המבוגרים הסבא ןהסבתא נהנו מהמנות הראשונות והעיקריות, היחס נפלא, לקח קצת זמן לאוכל להגיע, אך השירות היה מאוד נעים ובחיוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer.leh - תמונה
ofer.leh מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
09/08/15

לפני כמה ימים היינו באגאדיר ביום שישי בערב המקום היה נורא עמוס חיכינו בערך חצי שעה ואז קיבלנו את השולחן שהמלצרית ניגשה אלינו אמרנו לה שאנחנו רוצים המבורגר וואלדאן נאמר לנו כי אין... וואלדאן ויש רק מדיום וואל ממש ממש התבאסנו ולא הבנו למה כי בכל רשת המבורגרים יש מידת עשייה כזאת בכל מקרה הלכנו על מדיום וואל לפני כן כמובן קיבלנו את השתיה ברגע שההמבורגרים הגיעו החוויה נעשתה הרבה יותר דוחה ממה שחשבתי ההמבורגר היה ברמת רר ולא מדיום וואל כמו שביקשנו רטבים לא קיבלנו רק אחרי ששאלנו את המלצרית אם אפשר לקבל הביאו לנו רטבים בצנצנת ממש ממש פיצית שיכולה להספיק אולי לטבילה של 2 צ'יפסים האחמ"ש ראה שמשהו לא בסדר וניגש אלינו הוא היה ממש ממש נחמד ניסה כן לעזור וכן לשפר את החוויה אפילו רצה לקחת את המנות ולהפוך אותן ךוואל דאן (מידת עשייה שאין בסניף הזה)אמרנו לו כי זה לא ממש ישפר את ההרגשה שלנו ואנחנו רוצים ללכת הוא לקח מאיתנו שם+טלפון ואמר כי ידבר עם מנהל הסניף ויפצה אותנו התאכזבנו מאוד הסניף ממש אכזבה ויש לציןן שכבר עברו כמה שבועות ועד היום לא שמענו מהאחמ"ש או לחילופין ממנהל המסעדה פשוט בושה!!!!!!! הפסדתם לקוח...

עוד פרטים
הוספת תגובה