נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/03/08

באתי בעקבות המלצה של חבר, הבאתי דייט ובאתי מצויד בכמה המלצות למנות.דבר ראשון קיבלנו מקום בפינה שקטה ונעימה שאיפשרה לנו לשבת שם איזה 3 שעות בלי להרגיש בכלל איך עובר הזמן. פתחנו עם... קוקטייל שזיפים שלפי העדות שלה היה מעולה, המשכנו עם גיוזה-כיסוני עוף, כמנה ראשונה טעימה מאוד, והמשכנו עם קומבינציית מאקי-סשימי-ניגירי לזוג בתוספת מנה מעולה שנקראת "סאנשיין".לאורך כל הדרך השירות היה מקצועני וזריז, אם מבקשים משהו ישר מקבלים אותו, מלצר כל הזמן בקשר עין עם השולחן ולא בא להציק כל 5 דקות בשאלה אם הכל בסדר (תמיד כשזה קורה אני באמצע ביס...).לקינוח הזמנו פאי תפוחים חלומי בעקבות ההמלצה של המלצר. לסיכום, אוכל, אוירה ושירות שפשוט אפשר רק להגדיר כמחלקה ראשונה. אני בטוח אשוב, מקווה שזה יהיה יחד איתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/01/08

מקצועי טעים ומצוין שלוש מילים שמשקפות את קיוטו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.4
12/01/08

מדרדרת המסעדה שכה נהנו לאכול בה השתנתה. האוכל למעט מנות מסוימות היה מתחת לכל ביקורת .מנות הוחזרו האיטריות היו בטעם של מיזנון משלוחי FASTFOOD והשרות מתחת לכל ביקורת חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
09/01/08

אפשר לסכם את כל הביקורת למסעדה הזאת במילה אחת:"חסר". חסר מעוף, חסר דמיון, חסר טעם... אווירה של פלסטיק ומלצרים מקרטון. הדבר היחיד שהיה לי טעים זה אגרול... לא מדהים, אכיל זה מילה יותר... מתאימה לכל היתר היה טעם תפל עד עבש... הסקב סבבה, ככל הנראה בגלל שכל התערבות המסעדה זה לקנות, לשים מבקרר ולהגיש לשולחן... למרות שהמקום היה כמעט ריק חוסר היחס שקיבלנו היה מעל הצפוי. במנה האחרונה לא יכולתי להתאפק ופשוט החזרתי אותה... קרם ברולה בטעם של פודינג זול וסוכר שרוף משלשום... גם כשמלצר אחד שאל "הכל בסדר?" ועניתי שלא הוא לא נתן לי הזדמנות להסביר לו למה ומדוע... שלוש פעמים שהייתי שם הספיקו לי לכל החיים, הייתי שם לפני יומיים בפעם הראשונה, האחרונה וגם פעם אחת יותר מידיי... שלוש פעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/01/08

מאכזב, יומרני, סתמי. היה קר, ולמרות בקשות חוזרות ונשנות, כולל שיחת עומק מרגשת עם האחראי המשמרת אור החמוד, המזגן המשיך לפעול. האוכל הגיע באחור והיה בינוני. מנה אחת היתה מתוקה מדי,... המלצרית לא הזהירה שזה אופייה של המנה, ומאחר שנאכלה רק מחציתה, לא שילמנו עליה. הכי חמור: הצלחות היו לא נקיות. ממש מג'וייפות בתחתית. לא נעים. הקינוח, שהוחזר למטבח, היה מזעזע!!!!! והמחיר... ממש לא מצדיק ארוחה כזו. בטח לא בשישי בערב. אולי אחזור לשם, אבל רק בצהריים, לפגישות עבודה בהן האוכל הוא לא העיקר. בקיצור - זה לא זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 2 ביקורות
4.7
03/01/08

הייתי אתמול במסעדה עם אבא שלי בפעם הרשונה ... אחרי שהמליצו לנו על המסעדה.. הגענו למסעדה המקום נראה מאוד מרשים האוירה הייתה נעימה... הזמנו מספר מנות גם של נודלס וגם מנות סושי... והמנות... היו פשוט מדהימות... נהנו מאוד ונחזור לשם בטוח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/12/07

ראשית כל ממליצה בחום לכל אוכלי הסושי למיניהם!המסעדה ברמה ..כיף ונעים לשבת במסעדה, האוירה מעולה - הן בגלל האוכלוסיה והן בגלל הסגנון בו מעוצבת המסעדה.השירות בד"כ בסדר...האוכל מעולה ועשוי... כמו שצריך. לגבי המחירים - נכון המקום בעל סטנדרט מסוים שבא לידי ביטוי במחירים. ישנן סושיות פחות יקרות אבל כבילוי פעם בחודשיים זה לא נורא.בכל מקרה אחלה מקום, אני וחברות שלי נהנות כל פעם מחדש. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/11/07

ווואו .. וואו... ושוב פעם וואו ! תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב , אני יוצא למסעדות לפחות פעמיים בשבוע , אך החוויה שקיבלתי בקיוטו היא משהו אחר. השירות המדהים מהמלצריות היפיפיות המוסיקה האוירה... וכמובן הסושי השלימו לי את הבילוי למושלם , ידוע כבר מזמן שקיוטו היא הטובה ביותר אך כל פעם מחדש אני מבין מה משמעות המילה הזו . כל הכבוד לכל מי שלוקח יד בדבר וחשביח את המסעדה הזו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/11/07

אחרי שנים בקיוטו, ואחרי בדיקה של כמעט כל מסעדת סושי אפשרית בארץ (גם כאלו שנחשבות לטובות יותר), אין עוררין - קיוטו היא הדבר האמיתי. מסעדה שלאורך שנים שומרת תמיד על אותה איכות מזון, על... מזון מוקפד, המנות תמיד אותן מנות - אתה יודע שמה שבחרת ואהבת, יעשה בדיוק אותו דבר (משהו שבמסעדות בישראל משום מה קשה למצוא!), הסושי פנטסטי! האוכל אלוהי. אין כמו שיפודי העוף, סלומון והבקר, אין כמו האורז הנפלא בקערית ב-9 שקלים, אין כמו הסושי כמובן, ואין כמו כל השאר. הינו בקיוטו בערך 50 פעם. לבד, בזוג, עם חברים, עם משפחות, ותמיד תמיד נהננו מהאוכל שהיה תענוג, מהשירות היעיל, המהיר, המלצרים הנחמדים (ומשום מה גם החתיכים :-) ), מקום שיודע לתקתק אותה, לעבוד, ומוכיח את עצמו שנים. חסרון יחידי - טייק אווי. לוקח להם הרבה זמן, ולא יעיל. כל עוד באים לאכול במקום - חגיגה גסטרונומית לא זולה, אבל מצדיקה את המחיר. לכל אוהבי הסושי - באמת מכל הלב - בואו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
13/11/07

אנחנו אוכלים סושי פעם בשבוע באופן קבוע. הגענו לקיטו למרות המחירים המופקעים כיוון שבמחירים כאלו האוכל אמור להיות ברמה גבוהה. מעולם לא אכלתי סושי ברמה כל כך נמוכה, האצות היו כמו גומי... ובלתי אכילות. האגדשי טופו היה חסר טעם לחלוטין. בקיצור אכזבה. לא מומלץ להתקרב. לא יאומן שמקום כזה מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן....

עוד פרטים
הוספת תגובה