נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

Rahel - תמונה
Rahel מבקר מתחיל
חוויה מדהימה במסעדת אוקטגון
5.0
30/01/16

אנחנו מתארחים מדי פעם במסעדה, ובשבילנו היא קפיצה קטנה לח"ול המסעדה היא מסעדה מדהימה, האוכל השירות... המחיר הוגן, האוכל טוב, וגודל המנה לרוב טוב מאד, אפילו ארזו לנו את האוכל בצורה יפה... למדי. ממליצים לכם לבקר במסעדה, אתם לא תצטערו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
חתונה באוקטגון
5.0
05/08/15

ב-4.15 התחתנו באוקטגון. חיפשנו מקום בטבע, אבל מסודר ומונגש לאנשים מבוגרים. הגענו לאוקטגון במקרה, ומהביקור הראשון התאהבנו במקום. האווירה במסעדה נעימה ומשפחתית (יש חצר גדולה ומתקן משחקים... לילדים), ומהחלונות נשקף נוף יפהפה של עמק יזרעאל (המסעדה נמצאת על גבול השדות). יש מגוון גדול של מנות, והמנות טעימות מאוד. היו לנו 120 מוזמנים וחששנו שהמסעדה תתקשה להוציא את כל המנות יחד, אך כל המנות יצאו בזמן והיו טעימות מאוד. בד"כ כששוכרים קייטרינג שומעים על הבדלים בין איכות המנות בזמן הטעימות ובזמן האירוע, אבל המנות היו טעימות בדיוק כמו כשאכלנו במסעדה בפעם הראשונה. בנוסף למסעדה יש חניה גדולה, וגם בתוך המסעדה היה מרווח מאוד. עד כאן מה שמעניין את רוב הסועדים. למי שמתכננים אירוע נאמר שמהפגישה הראשונה עם זיו, בעל המסעדה, הכול התנהל בצורה רגועה ונעימה, וצוות המסעדה (זיו, דודו, ונעמה, "מעצבת הפנים" של המסעדה) נענה לכל הבקשות שלנו בחיוך ובנעימות (וזה ממש לא טריוויאלי). הם גם המליצו לנו על אנשי מקצוע לצורך הגברה, השכרת ציוד וכו', ודאגו לסדר ולארגן כל מה ששכרנו. הצוות הסכים ללא בעיה לכל השינויים והתוספות שביקשנו להכניס בתפריט (חלק בתוספת תשלום), כולל מנות מיוחדות עבור אנשים ספציפיים. כל ה"שטויות" הקטנות שרצינו (ושהוסיפו עבודה לצוות המסעדה) טופלו ללא בעיה. הרגשנו שהצוות באוקטגון עסוק רק בהכנות לחתונה שלנו. למשל, בשבוע החתונה התחזית ליום החתונה הייתה גשומה. זיו התקשר (מיוזמתו!) להציע אפשרויות לקיום החופה אפילו אם ירד גשם. בקיצור, הרגשנו שכל הצוות באוקטגון נרתם כדי להפוך את חתונתנו לאירוע משמח וכייפי לכולם. אנחנו והאורחים שלנו נהנו מאוד, ואנחנו מאוד מודים לאוקטגון שהפכו את זה לאפשרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת - תמונה
ביקורת 2 ביקורות
אוקטגון-ביקורת סועד
2.8
19/07/15

ביום שישי 18.7.15 בצהריים חגגנו באוקטגון שימחה משפחתית,היות וזכרנו מקום זה לטובה מביקורים קודמים רבים.מבין העיסקיות העיקריות הוזמנו-בין השאר-3 מנות פסטה בפירות ים,והן היו מאכזבות... לגמרי.פסטה צמיגית בקושי לעיסה במקום אל-דנטה,רוטב פירות ים תפל וטעמו סתמי,עד כדי כך גרוע עד ששתי מנות הוחזרו והוחלפו.שאר האוכל היה - בסדר,ולא יותר.ניראה כי במהלך השנים הוחלפו הבעלים או השף או שסתם הם הורידו את הרמה כפי שקורה הרבה בענף זה.אנו מכל מקום מחקנו את אוקטגון מרשימת המיסעדות שנחזור אליהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edi - תמונה
edi 4 ביקורות
מאכזב
2.3
19/03/15

הגענו עם הרבה ציפיות האוכל היה בינוני למדי באיכותו וטעמו הבשרים ממש לא כמובטח, אכלנו הרבה סטייקים איכותיים יותר ( סינטה ופילה), ביתי שאכלה פרגית לא נהנתה מבשר צמיגי ולא טעים, הפסטה היתה... משעממת ומרק היום היה טעים למדי. ויתרנו על הקינוחים, יצאנו עם חשבון לא מוצדק בשקלול האיכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 8 ביקורות
מקום טוב ( מאד ) בעמק
4.3
07/12/14

הצלחתה של מסעדת אוקטגון חשובה שכן באזור הזה מבחר המסעדות שאינן מזרחיות מצומצם. התפריט החדש שומר על המגוון הרצוי בין אוכלי הבשרים לאוכלי שאר ירקות. שרות יעיל ומהיר גם בשבת בצהרים. מומלץ... בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולן - תמונה
גולן 2 ביקורות
חוסר התאמה בין חוות הדעת למציאות !
2.0
06/12/14

הזמנו מנת דג פילה לברק ״מנת היום״ הדג היה סביר לא מעבר , הסלט שהיה אמור להגיע עימו התברר כסלט מבושל (גיווטש) מרק היום שהיה אפונה ״התחפש ״ למרק עדשים עד שהגיע לצלחת .. מלצרים ברמה... בינונית להרגשתי לא מכירים את תפריט המסעדה או שנפלנו על מתלמדים . מחירים יקרים מאוד ביחס למה שמגיע לשולחן. מסעדה רועשת חבילה בינונית ביותר לא מעבר, בגדול ניתן לוותר על החוויה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit.av - תמונה
hagit.av 2 ביקורות
שומרים על אותה הרמה לאורך זמן
4.8
04/11/14

ערכנו אירוע חברה אינטימי של 16 איש בקומה הפרטית. שמחנו לגלות כי המסעדה שומרת על אותה הרמה של האוכל. אין כאן גורמה ברמה הגבוהה, אבל יש אוכל טוב ברמה מצויינת עם שירות מעולה. נדיבות עם... הזרמה של מנות ראשונות לשולחן ובהחלט תמורה נאותה למחיר. ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מקום נעים,כיפי ואוכל נהדר
4.5
01/11/14

חגגנו יום הולדת,היינו 7 כולל 2 ילדים ופשוט עבר עלינו ערב מקסים.אנחנו מגיעים מחיפה למסעדה זו די הרבה ותמיד אבל תמיד הבעלים במקום הכל מתקתק ופשוט נעים להעביר ערב באוירה סולידית למרות רעש... הזאטוטים במקום ועם אוכל שלא מישתנה אבל יש מיבחר לא רע וכל המנות פשוט טעימות ומהנות. גם המלצרית שלנו היתה מקסימה המליצה לנו על יין של יקב טוליפ ופשוט הופתענו מאיכות יין ברמה מאוד גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dalit - תמונה
dalit מבקר מתחיל
יום הולדת
3.8
14/02/14

הינו 7 אנשים רק מבוגרים, חגגנו יום הולדת. מאחר ועשינו הזמנה מראש אז היה גם יפה - פיזרו לנו פרחי בד קטנטנים וחמודים על השולחן, וגם טעים. כולם מאד נהנו מהמנות שלהם, המלצרית היתה מאד קשובה... ומתחשבת, נכון שלא היה עמוס אותו ערב, אבל זה עדיין לא מובן מאליו באזורנו, וזה תמיד משמח כשזה מוצלח. הגישו לשולחן לחם עם מטבלים בלי שהזמנו, לקחנו פלאפל פטריות לפתיחה - מנה מאד נחמדה גם אם לא מסעירה במיוחד, ועלי גפן על יוגורט, שהיו מצוינים. עיקריות: חזה עוף ממולא קצר שבחים מאוכלו. המבורגר כנ"ל...פילה סלמון שאכלה אחותו לש בעל השמחה זכה לתשואות, וכמדומני שהיתה גם סינטה מוצלחת במנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מסעדה טובה ונעימה
3.8
11/11/13

היינו כל המשפחה בשבת בצהריים. חגגנו יום הולדת והיה אוכל טוב מרעיש כרגיל אבל כולם נהנו מכל המנות והשרות

עוד פרטים
הוספת תגובה