נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

Nirit - תמונה
Nirit מבקר מתחיל
בת מיצווש באוקטגון
4.8
09/11/13

ב- 18/10 ערכנו בת מיצווש לבתנו באוקטגון. היה נפלא! האוכל מגוון וטעים השירות מצויין האויירה נעימה. בקיצור מומלץ ביותר. תודה מיוחדת לזיו ודודי הבעלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilad - תמונה
gilad 14 ביקורות
לקחנו אוכל צמחוני, לא ישבנו
4.8
19/10/13

המנות שהכינו לנו לקחת היו מסודרות בצורה טובה (כמו בהגשה בצלחת ולא סתם "שפוכות" לתוך כלי אלומיניום), היחס והשרות היו מצויינים, והכי חשוב האוכל היה מצויין. לקחנו מבחר של מנות ראשונות... וסלטים, לא מנות עקריות. המחיר טיפה גבוה בהשוואה למסעדות אחרות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dolev - תמונה
Dolev 6 ביקורות
פעם שניה ועדין מעולה
4.8
17/08/13

חזרנו למסעדה אחרי ביקור קודם שזכור לטובה. אנו משפחה של 6 שבאנו לארוחת צהרי שבת מאוחרת. לראשונות הזמנו: סלט נהלל גדול (עם מלא גבינת קממבר, סלט טעים באופן כללי) פלאפל פטריות (היה טעים... אבל למילוי פטריות היה טעם משתלט אל מול העדינות של הרוטב והציפוי) קרפצ'יו סינטה (טעים מאוד כמות סבירה של בשר) לעיקריות הזמנו: פרגית (טעים מנה יחסית גדולה) חזה עוף (מנה גדולה עם 3 יחידות חזה טעימה למידי) חזה עוף ממולא (מנה גדולה עם תוספת לבחירה, המילוי מעולה הציפוי פריך וסך הכול מנה ששווה לחזור בגללה) קדירת בקר (מנה גדולה וטעימה מאוד) לכל אורך הארוחה השירות היה מהירה יעיל ולא מציק. מילוי מים ללא בקשתינו, לחם אוטומטי כמנה ראשונה כל זה הצטבר לחוויה אכילה נפלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 4 ביקורות
ביקורת בונה מחיר הורס!
3.5
21/07/13

זו לא הפעם הראשונה, אך אולי האחרונה, המקום נקי, השרות מצויין, האוכל טעים, אבל: המחיר או התמחור, מנת פתיחה של שרימפס ב- 49 ש|ח המכילה 4 יחידות שרימפס? לא נסחפנו, חזה ברווז ( טעים מאוד )... במחיר 99 ש"ח ובמשקל של כ- 150 גרם ? בקיצור, ממליץ לבעלים לבחון מחדש את התמחור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אש כהן - תמונה
אש כהן 2 ביקורות
כיף של מסעדה לארוחת ערב,גם ביום חול וגם ביום חג
4.8
21/06/13

אחרי שנים של ביקורים חוזרים ונשנים במסעדה הגיעה השעה להקדיש מספר דקות לפרגון.רמת המנות נעה מטוב עד מצויין,הבעלים והצוות מסבירי פנים תמיד. המסעדה שומרת על רמה אחידה-גבוהה ועל יציבות... לאורך שנים. מקום נעים עם אוירת עמק ומבנה עץ יחודי ומתוחזק היטב.גם בארוחת הערב האחרונה ביום ג האחרון נהנינו כתמיד. תודה ויישר כוח !

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
מסורת טובה שמשתפרת
4.5
09/06/13

מדי פעם אנחנו מגיעים לאוקטגון, ומדהים אותי בכל פעם איך המקום מצליח להמנע מנפילות למרות שהוא מוסד ותיק יחסית. אבל בפעם האחרונה לא רק שלא היו נפילות- היו גם הברקות של ממש: קלמרי ממולא היה... מדהים ממש. גם מנגולד במילוי זנב שור היה מאד מוצלח וגם הקינוח של אגסים על שערות קדאיף וקרם פיסטוק היו מאד מרעננים טעימים ולא שיגרתיים. כרגיל המחירים הוגנים ומשקפים את האיכות בלי לנצל אותה. ראוי לציין גם את השירות שעלה מטוב מאד למצויין. שאפו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
izhak - תמונה
izhak 9 ביקורות
מחיאות כפיים
4.8
20/04/13

הגענו בשבת בצהריים והקדמנו, משפחה של חמישה יומולדת 20 לבן הגדול. מארחת לבבית שזירזה את העיניינים, מקום מיוחד עם נוף מרגיע ורחב, אוכל טעים מאוד מנות ראשונות לא לפספס חציל, כבד ושריפסים... מנות עיקריות דג דניס סטייק פילה על האבן, ומנה שכוללת פירות ים. יחס מעולה של כל המלצרים, המלצר שלנו התנצל שהוא צעיר במסעדה ולמרות זאת שלט היטב בכל הבקשות שלנו. מחוץ למסעדה בקשר עין מפוזרים משחקי שולחן לילדים רעיון גאוני. השארנו 20% טיפ כי אני רגיל מאמריקה כאשר יש הרבה סועדים ואירוע מיוחד - למרות זאת המנהל הגיע לוודא שהסכום נכון ולא חלה טעות והודה לנו. החסרון היחיד זה שהמחיר של המנות מעט גבוה אבל גם את זה אני משווה לאמריקה כנראה. ארוחה מצוינת רגועה, שקטה וטעימה נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדת אוקטגון
5.0
04/04/13

מסעדה מעולה, שירות מהיר ואדיב. יש ארוחות עיסקיות במחיר שמתאים לכל כיס. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel 2 ביקורות
מחיר הגון לאוכל טעים עם שירות אדיב ואוירה נעימה
4.0
23/03/13

אין ספק שכיום חלק מהחוויה הקולנרית היא גם כמה אם משלם עבור האוכל. קל מאוד לעבור במחיר את גבול הטעם הטוב אבל באוקטגון נראה שהבינו את זה. באוקטגון יש אוכל טעים, שירות נעים ועסקיות... משתלמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boriss - תמונה
Boriss 17 ביקורות
אחלה מקום
4.5
17/01/13

אחלה מסעדה בצפון, חוזרים לשם לפחות פעם בשנה. האווירה ממש טובה, האוכל טעים ולא מאכזב אף פעם. קצת יקר אבל לא נורא מידיי. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה