נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

ניצה - תמונה
ניצה 3 ביקורות
אכזבה!!!
1.5
23/03/18

6 אנשים שבת בשעה 14:00 מלא, דחוס ורעשני. המנה העיקרית לאחד הסועדים הגיעה (לאחר תזכורת) כשכולנו סיימנו לאכול. בניגוד לפעמים קודמות שהיינו במסעדה, הפעם האוכל היה פשוט לא טעים. חזה עוף... מתובל שאיש לא אהב, חציו נא וחציו יבש. למעט ה"כמעט קורדון בלו" אף לא מנה אחת זכתה בתגובה חיובית כולל הקינוחים. התאכזבנו. אולי רצוי להגביל את מספר הסועדים בשבת, ואז השרות יהיה טוב יותר כמו גם האוכל. אילו הפירה הושאר על הצלחת ברובו. חבל!!! לגבי המחיר אינני יודעת. הוזמנתי ולא שאלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
מומלץ ושווה ביקור!
5.0
16/01/18

הגענו למסעדה על מנת לחגוג יום נישואים, לא הזמנו מקום אלא הגענו באופן ספונטני . בכניסה קיבלנו את פנינו בחיוך ובשמחה, הושיבו אותנו באחת הפינות היפיפיות במקום עם נוף עוצר נשימה! האוכל... במקום טעים מאוד, השירות מצויין, האווירה והנוף פשוט קסומים! אווירה של רוגע עם טעימה של חו"ל. מומלץ ביותר ושווה ביקור! אנחנו בוודאות נחזור בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
פעם ראשונה, אחרונה ופעם אחת יותר מדי - מבחינתינו המקום מחוק !!!!
1.3
11/11/17

ביקרנו במקום בפעם הראשונה והאחרונה - מבחינתינו המקום מחוק !!!! המלצריות חייכניות אבל זמן ההמתנה למנות העיקריות היה מעל לחצי שעה - מתחת לכל ביקורת. ההמבורגר הגיע חצי קר ולא הסכמנו לקבלו.... האסדו היה יבש כמו סוליה. האנטריקוט היה סביר והקורדון בלו מצויין. ישבנו בשולחן מול פתח המטבח שהיה פתוח כל הזמן ויכולנו לראות שעובדים במטבח ללא כפפות כלל. המלצרים הם אלו שקשרו ופינו את שקיות הזבל במטבח ואז הגישו מזון לאורחי המסעדה. התלוננו לבעל המקום ופוצינו בהנחה של 50% ממחיר הארוחה ביוזמת המקום. היינו בשבת והמקום היה מלא. כפי הנראה אינם מסוגל לשרת כמות כזו של אנשים. מקריאה בדיעבד של חוות דעת מתברר כי זו רעה חולה של המקום. טוב יעשו אם יצמצמו את מספר השולחנות ולא יזלזלו באינטליגנציה של הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital 2 ביקורות
מאכזב ביותר.
1.0
04/11/17

לא מומלץ בכלל. מי שלא אוכל בשר וחלב יחד אין מה לאכול. הגרוע מכל הוא השירות המתנו 20 דק למנה ראשונה שהיתה מאכזבת. והמתנו מעל ל 30 דקות נוספות עם שולחן ריק למנה העיקרית. וכשהגיעה הסטייק... היה קר! ממש ביזיון. המחיר בשמיים התמורה לא קיימת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
שווה לחזור שוב!
4.8
18/02/17

היום אכלנו במסעדה. 12 סועדים בתפריט סגור מראש. היה מעולה...נהננו מאוד מהאוכל (קרפצ'ו, חציל בטחינה, אוסובוקו טלה, אנטריקוט, קרם ברולה, עוגת שוקולד חמה), מהשירות (מהיר ואדיב)... אווירה... כיפיית..לא בא לחזור הביתה... יש מדשאה ומשחקים לילדים. בהחלט נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
מאכזב ביותר
2.8
23/10/16

הגעתי למסעדה עם ציפיות רבות לחגוג לסבתי יום הולדת עם עוד שישה אנשים. ישבנו בפנים והיה מאוד רועש, וכלל מחירים גבוהים מדי ביחס למה שקיבלנו. הציעו לנו את המיוחדים שהיו דג דניס, ופרגית... שממולאת בפרות יבשים. הדג הגיע יבש וחסר טעם ואפילו לימון לא היה, למרות שהפרגית הייתה בסדר. האכזבה הגדולה הייתה במנה שאני בחרתי, שהייתה קדירת בשר עם אורז. האורז הגיע כולו רטוב כאילו שכב ברוטב כבר חצי שעה, והבשר היה רך בצורה מוגזמת ולא טעימה בעליל. התנחמתי במנות הראשונות שכללו פלאפל פטריות מפתיע וטעים. כמו כן, הקינוחים היוו גם אכזבה. בזמן שהקרם ברולה שהזמנו היה בסדר, הכנאפה באה עם רוטב חמוץ ודוחה מעליה, וכללה במקום חתיכות קטנות של גבינה בפנים קרם מתוק ומוזר. בקיצור אכזבה. השירות היה לא מיוחד, המסדעה לא מיוחדת וכוללת אוכל סביר במקרה הטוב. ממליץ לאכול רק אם עוברים במקום אחרי טיול כלשהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aya - תמונה
Aya 2 ביקורות
טעים ונעים!
4.8
21/05/16

היום הגענו למסעדה כדי לחגוג יאת יום נישואינו. הגענו עם שוברים מודפסים לארוחה שמסתבר שלא שמנו לב לכך שהיינו צריכים להוציא את השוברים המקוריים ולא לבוא רק עם ההדפסה. גילינו זאת רק כשהגענו... למקום ובאוקטגון ישר ניסו לסייע לנו במציאת תחנת דלק קרובה שממנה נוכל להוציא את השוברים. חזרנו לאחר כשעה בלי השוברים המדוברים. במסעדה זכרו אותנו, הושיבו אותנו באותו המקום ששמרו לנו מראש לשעה לפני ואף לאחר שהבינו שלא הצלחנו להשיג את השוברים ושאנחנו דיי מתוסכלים מכך, פינקו אותנו בקינוח על חשבון הבית. במקום שירות מצוין של כלל עובדי המסעדה, אווירה מאוד נעימה ורגועה עם נוף מקסים! והאוכל היה מצוין, מנות ענקיות שלא הצלחנו לסיים ועם טעם מעולה!!! בנוסף גם המחירים היו יחסית סבירים ... ממליצים בחום להגיע למסעדה ופשוט להנות מהכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
אוכל טוב והנוף מעולה
4.3
07/05/16

אכלנו זוג+ תינוקת. הזמנו למנה ראשונה חציל בטחינה (שהגיע עם לחם וטפנד זיתים) ולעיקרית: סטייק אנטריקוט וחזה עוף מגולגל עם חזה אווז מעושן וגבינות. המנות הגיעו לאחר 10 דקות...הופתענו לטובה... שכן המסעדה הייתה מלאה (שבת). מנות טעימות ומשביעות. ישבנו במרפסת, נוף נהדר, אפשר לשחק עם הילדים על הדשא. הייתה חוויה נהדרת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
התאכזבתי מהיחס, לא תודה, לא חוזר !!
3.3
05/05/16

האוכל היה בסדר, שום דבר מיוחד אבל בסדר. המלצרים אדיבים. במנה האחרונה קנאפה עם קרם פאטיספייר הייתה אבן בגודל של גרעין פיסטוק. לא שברתי שן אבל לא היה נעים בפה. אני לא מהממהרים... להתלונן. סימנו לאכול ביקשתי חשבון. שהמלצרית הביאה את החשבון, הראתי לה את האבן. המלצרית עידכנה את הבעלים (ראיתי) קיבלנו חשבון מלא שום התנצלות ולא זיכוי על הקינוח כמו שמקובל. שילמנו השארנו טיפ 10% ואמרנו שלום. שאלתם איזה טעם נשאר לי ? לא משהו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירטה - תמונה
מירטה 3 ביקורות
האוכל, השרות, הנופים והמחיר, מה עוד צריך?
5.0
22/03/16

היינו שמונה בני משפחה, כולל ילדה חולת צליאק. יש לציין את השרות האדיב והמוקפד בעיקר מסביב להגשת המנות בלי גלוטן. האוכל היה פשוט טעים, האווירה נעימה והמלצרים קשובים. מסעדה כייפית, מחיר... הוגן ונופי העמק.

עוד פרטים
הוספת תגובה