נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/04/10

מסעדה עם אוכל נהדר.שרות טוב. כל עוד מזמנים סעודה גדולה.אבל משום מה המסעדה שאמור להיות מסעדה ערבית אותנתית ,נהיה מסעדה תל אביבית פלצנית מתנסת .שמסרבת שרק תזמין חומוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/04/10

ישבנו לסעוד 6 מבוגרים ו6 ילדים בני 4. למרות שהזמנו יממה מראש ישבנו ב"הרחבה" (מרפסת תוספת, כנראה לא חוקית). שאלנו לעלות הסלטים ואמרו לנו שהכל תלוי במה שנזמין למנה עיקרית. השירות זועה,... הבשר טעים. החשבון הגיע בחיוך תחמני 1400 ש"ח. אמרנו שלום ולא להתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
12/02/10

ישבנו לסעוד 4 אנשים. אחת לא אכלה עקב מחלה. הוזמנו 2 מנות חומוס עם בשר(מעט מאוד בשר)חומוס רגיל,וסלטים שנאמר יביאו לטעימות,4 בקבוקי שתיה של 250 מ"ל (10 שקלים). כשבקשנו קפה לא היה... מוכן. והנה החלק המפתיע בארוחה ה ח ש ב ו ן 325 שקלים,פשוט חוצפה,נראה כגזל במשמעותו הפשוטה ביותר. בקרתי 3 פעמים ראשונה אחרונה ואחת יותר מדי!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 11 ביקורות
2.3
10/02/10

חבל שלא קראנו את ההמלצות על אתר... הגענו לא רעבים במיוחד -מה שגרר תגובה עויינת מהמלצר... הזמנו סלטים וממולאים. הפיתה הגיע 10 דקות אחרי הסלטים. השולחן לידינו טופל בידי מלצר אחר -ושם... ראינו שיש עוד סלטים. רק אחרי שביקשנו במפורש - קיבלנו את שאר " פלטת הסלטים". כל בקשה נוספת (כמו פיתה נוספת - קיבלנו אחת ל3 סועדים) גרמה לתגובה עויינת ולתחושה לא נעימה. במקביל עבדו כל הזמן במסעדה עם מקדחות. הרעש היה נוראי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
02/01/10

האוכל טעים, אבל היחס מ-ז-ע-ז-ע. היינו קבוצה גדולה שהתחלקה באופן מקרי לשני שולחנות. אחד הזמין הרבה ונהנה משירות טוב ואילו אצלנו התנקזו הפחות רעבים, כולל הצמחוני. השיא:  המלצר סירב להגיש... קנקן מים בגלל ההזמנה הקטנה להערכתו. "אני הייתי מביא, אבל אני לא מחליט". האמת, החשבון יכול היה להיות גדול יותר אם היו מגישים את כל מה שהוזמן. חויה עוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
19/10/09

אספר לכם בקצרה את דעתי על המקום. הגענו 4 אנשים, המקום רגיל, לא משהו מיוחד, אחרי הסתכלות בתפריט, המלצר הגיע הציע לנו להזמין כתף טלה מהטאבון, מנה שעולה 315, והוא אמר שמספיקה ל4 אנשים,... בהחלט צדק מנה ברמה גבוהה, אין ספק, אך הדבר המקומם, שאפשר לומר הרס לנו את הביקור, המלצר אמר במפורש בואו אני אפנק אותכם, בסלטים, ולתדהמתנו לקח על הסלטים, 25 לכל סועד! בהחלט חוצפה, בעיקר בעובדה שהוא הדגיש אפנק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה שרון - תמונה
רינה שרון 3 ביקורות
2.3
13/10/09

ביקרנו במסעדה ביוקנעם: הכוונה היתה לאכול רק סלטים וקצת קובות . ועל המעט הזה שילמנו מחיר מופקע. אם לא מזמינים מנה עיקרית בשרית אז מחיר הסלט עולה יותר מסכום של 15 ש"ח ל35 ש"ח וחמישים ש"ח... חוצפה אמיתית!!!!! המלצר לא התייחס והתעלם בשיטתיות והתייחס לסועדים שהזמינו מנות עיקריות. מאכזב למרות ההמלצות שניתנו על המקום. הסלטים אומנם היו טעימים אך המחיר לא מ ו צ ד ק ופלצני! שילמנו סכום של 500 ש"ח ולא אכלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/10/09

סלטי הפתיחה לא היו טריים וזאת בלשון המעטה. הפיתות הביתיות היו חמות טעימות וטריות. זרוע הכבש הממולא היה ערב לחיך ומנת הכנאפה בסיום היתה ירודה ומפתיע שחויבנו בעבורה (לא כך נוהגים במסעדות... מזרחיות ובמיוחד כשהמלצר מציין "בסיום אני יפנק אותכם בכנאפה מצוין") החשבון שקיבלנו היה ידני ולמחיר ששילמנו 473 ש"ח לא היתה שום אחיזה למציאות. בקיצור, יקר ביותר ללא שום הצדקה לרמת הארוחה ולאוירה. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדוה - תמונה
חדוה מבקר מתחיל
3.3
06/10/09

נכנסנו למסעדה ביום שישי בצוהריים היו מעט אנשים הזמנו רק סלטים היינו ארבעה ואמרנו שאנחנו רוצים רק סלטים ללא בשרים אמרו שהמחיר 45 שח לאדם. הסלטים היו טובים אך לא בכמות גדולה והם לא נתנו... לנו את ההרגשה שאפשר לבקש תוספות וגם לא הציעו כמו בכל מקום אחר שלימנו 235שח עם 4 שתיה קרה.חברנו לא רצה להשאיר טיפ בטענה מהם עשו בשבילנו? אני השארתי כי בכל זאת אולי נחזור למרות שיקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
29/09/09

המסעדה הייתה מפוצצת עד אפס מקום. יום שבת בצהריים. היה רעש מחריד במסעדה. דברים שהזמנו מהתפריט לא היה להם. המלצר היה נחמד.שרת אותנו להפליא, אבל כנראה בגלל העומס הלא צפוי, היה בלגן. הסלטים... היו בנאלים מלבד סלט העלים. היה טרי ורענן. הזמנו צוואר כבש ממולא. אכזבה יקרה.הזמנו גם כנאפה. האכזבה הייתה כגודל הציפייה. הכנאפה היה כנראה מוקפא ומופשר ונראה זוועה. בקיצור. מסעדה מזרחית.

עוד פרטים
הוספת תגובה