נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
20/09/10

מרגישים את איכות חומרי הגלם הגבוהה במנות שמוגשות באלבאבור טעם מנות הטלה אם זה על הגריל או בתנור לתפארת של המטבח הערבי המחירים ביחס למה שמקבלים מאוד סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/09/10

טוב, הבטחתי שאכנס לכתוב, כי פשוט היה זוועה. ממש ככה. המתנו שעות בכניסה, המלצר שלנו היה חצוף בלשון המעטה, מאוד לחוץ, ונתן לנו הרגשה שהוא עושה לנו טובה בכלל שאנחנו יושבים שם. הסלטים היו... מאכזבים מאוד, לא היה פלאפל.. החומוס עלה כסף והיה מאוד קטן.. שילמנו המון כסף, והמנות העיקריות הגיעו אחרי שעה! התלונננו בפני הבעלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
sdfdzseds - תמונה
sdfdzseds מבקר מתחיל
2.3
13/09/10

מדובר במסעדת בשרים טיפוסית עם אוכל טוב, הפיתות מעולות וההגשה יפה.לצערי, המסעדה יקרה מאוד. ישבנו 4 אנשים על שתי מנות עיקריות ויצאנו עם 300 ש"ח. להפתעתנו גילינו שהסלטים שמגיעים בהתחלה,... עלו 35 ש"ח לאדם. המלצר ניסה לדחוף לנו קנקן מיץ רימונים. סרבנו ואח"כ נשמנו לרווחה כשגילינו שהקנקן עולה 45 ש"ח. השיפודים עולים 70 ש"ח ומעלה למנה שהיא קטנה. יצאנו בהרגשה שגנבו אותנו, אנחנו לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/09/10

שירות על הפנים, מלצר שמנסה רק לדחוף מנות המנות ממש יקרות ואין על מה מחירים מופרזים ואוכל לא משהו בכלל... בקיצור לא שווה אפילו להתנסות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/10

אני מודה למסעדת אל באבור שאכלנו אצלם לפני שבוע הזמנתי את החברים היהודים שלי מתל אביב בתחנו שולחן הזמנו ברגיות שיבודים חומוס תיבז זלטים השירות היה מסבר 1. אין מה לדבר בכלל הקפאפ היה... מעולה. שמו לאישתי ברחים בשולחן היה לנו מלצר מעולה נתנו לו טיב איזה אוכל מעולה איזה שירות 12 איש הברגיות היו מעדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/07/10

חגגנו יוס הולדת לסבא היינו 12 איש נתנו למלצר החביב שלנו להמליץ לנו מכול טוב ואמרנו לו שבאנו לחגוג וליהנות וכך היה סלטים לתפארת שונים לגמרי מכל מסעדה ערבית אחרת נשנשנו בצלעות טלה... מדהימות קבאב על שיפודי קינמון עסיסי מנוקד בצנוברים אוי ווואיווואי לא יכול להמשיר כי נפתח לי החשק מחדש בכול אופן תודה לר אלבאבור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/05/10

היינו אתמול בערב עם זוג חברים.היה ערב בלתי נשכח: אוכל טעים ביותר (ממליצה על צואר הכבש הממולא-מנה שמספיקה לשני אנשים לפחות,סלטים מיוחדים וטעימים ביותר),אווירה נעימה במקום ושירות... מקצועי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
2.0
04/05/10

לפני כחודש חזרתי עם חבר מהמילואים ועצרנו במסעדה. (מיותר לציין את המדים והנשק.) את מבטי השנאה והשרות המחפיר לא אשכח לעולם . אני וחבריי לא נכנס לשם לעולם!!!!! לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/10

הינו ביום שישי שעבר 30/4/10 קבוצה מאוניברסיטת חיפה שבראשה היה הפרופסור מאגד אלחאג, הגענו למסעדת אלבבור בואדי עארה , קבלו אותנו בצורה נהדרת וחמה , השולחן שלנו היה ערוך ומוכן , האוכל היה... משהו מגן עדן פשוט משהו יוצא דופן , הסלטים היו בשפע אפילו הגזימו בכמויות והאיכות היתה מאה אחוז ועוד יותר , איכות הבשר עוד לא טעמתי ולא ראיתי , הצלעות ממש "סוכריות על מקל" כמו שתיאר לנו המלצר, פשוט תענוג להיות שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/04/10

לאחר שחברים היו ונזרקו מהמסעדה בסניף ואדי ערה לאחר שהתישבו, כי העזו לא להזמין בשר, הגענו כ-20 חברים, מעט אופטימיים לסניף יוקנעם (לאחר תיאום טלפוני שהסברנו שלא כולם אוכלים בשר).דחפו לנו... ב"מקצוענות" דברים יקרים בכמויות. אוכל בסדר-אבל לא מצדיק את המחיר.שרות מחפיר.מקבלים פרצוף חמוץ אם לא מזמינים "מספיק" לדעת המלצר.השירות והתשובות מגמתיים.סלטים בכמויות צנועות ביותר והמחירים מנופחים. מומלץ לדלג.

עוד פרטים
הוספת תגובה