נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

נתן - תמונה
נתן 12 ביקורות
שרות מהיר...מחיר מחפיר
2.3
17/06/13

השרות מאד מהיר, מבחר הסלטים גדול, אבל החומוס ברמה בינונית והמנה מאד קטנה. המחירים בשמיים וממש לא מוצדקים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuval - תמונה
yuval 7 ביקורות
פשוט מעולה !
4.5
30/03/13

היינו היום באל-באבור, שבת של פסח. האוכל - מעולה, שירות מצויין. בקיצור - חוויה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
בואו נעשה סדר....
3.8
16/02/13

עיינתי בחוות הדעת הקודמות והלא מחמיאות במיוחד ביחס למסעדה זו. למרות הנכתב בהם, ולאור העובדה שכבר סעדנו מספר פעמים במקום - לפני זמן רב, החלטנו לסעוד ארוחת צהריים במסעדה. (צהריי יום שבת,... 4 סועדים מבוגרים).להלן התרשמותנו : השירות היה אדיב, קשוב, מסייע ומהיר. המלצר שאל באדיבות אם אנחנו רוצים סלטים - עד שנחליט על המנה העיקרית : מאחר ו"הכנו שיעורי בית" סירבנו וביקשנו תפריט.על פי התפריט החלטנו על מנות הפתיחה, שהיו מעולות.תוך כדי מנות הפתיחה, המלצר המליץ לנו על המנה המיוחדת (כתף טלה ממולא)אבל כאשר סירבנו הוא לא התעקש.גם המנות העיקריות שבחרנו היו טעימות להפליא, טריות ובכמות מספקת.בסיכומו של דבר : הארוחה הייתה טעימה, טרייה, מוגשת בצורה אסטתית, ותוך זמן קצר. המחיר ששילמנו היה סביר יחסית להיקף הארוחה והמנות שהוזמנו.לפיכך אנחנו ממליצים על המסעדה, בתנאי שהסועדים ישימו לב לאותם פרטים בעיתיים. הערה אחת, לסיום : אנא, שבצו באתר המסעדה גם תפריט.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalit Lev-Ary - תמונה
Dalit Lev-Ary 2 ביקורות
איזו אכזבה!!
1.3
20/10/12

אכלנו היום במסעדת אל בארבור ביקנעם. היה מאכזב ביותר! האוכל לא טעים במיוחד, במיוחד הסלטים שתובלו בכבדות במלח לימון לא בריא! הרגשה שדחפו לנו כל הזמן מנות שלא רצינו (סלטים, קנקן לימונדה),... ציפס שחומם שוב ושוב. השירות מבולבל ואיטי. המחיר - של מסעדת יוקרה, עם אוכל של מסעדה מזרחית מינוס. אנחו לא חוזרים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
לא אגיע יותר לאל באבור!
2.3
14/04/12

אין ויכוח על כך שהאוכל באל-באבור משובח, מיוחד, מעניין וטעים להפליא. אבל - אי אפשר לנתק את השירות הרע מחוויית הביקור במסעדה. פעם אחר פעם, בלי קשר לעומס באותו רגע, אני נתקל בשירות גרוע... ובלתי מתחשב, בהתייחסות מזלזלת ובגישה שהיא ההיפך מן המצופה במסעדה ערבית אותנטית, שאמורה לחרות על דגלה "הכנסת אורחים". המלצרים אנטיפטים ומתנשאים, עסוקים בניסיונות "לדחוף" ללקוחות כמה שיותר מנות בשר, ומיד לאחר נעלמים ומתעלמים. על כן, לאחר לא מעט ביקורים, אני מצביע ברגליים, לא עוד. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Blayer - תמונה
Roni Blayer 2 ביקורות
אל ברבור במזרע
1.0
24/03/12

האוכל היה מלא שמן ולא במיוחד טעים. השירות היה נורא, פיתות למשל לא קבלנו עד סוף הארוחה. לתשלום של החשבון נאלצנו ללכת לקופה כי לא הגיעו אלינו. המקום לא היה מלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן ואיתי - תמונה
מורן ואיתי 4 ביקורות
1.0
01/10/11

הגענו היום, שבת, לאחר הזמנה מראש של שולחן. המסעדה הייתה רועשת והומה במיוחד. הסלטים, שבעבר כללו מבחר גדול הרבה יותר הצטמצמו לכדי חומוס, טבולה, סלט ירוק וחצילים. אכזבה קלה בשלב זה, שרק... גדלה עם התודעה ששלמנו 25 שקלים לכל אחד מאתנו על מבחר עלוב זה. המלצר החליט בשבילנו על המנות, בלי לאפשר לנו להזמין מתפריט, מנות שהיו עלובות ביחס למחיר העצום והמוגזם שלהן. קנקן אחד של לימונדה הגיע ל28 שח !!! שלמנו על הכל 351 שח לפני טיפ, שביננו לא הייתי משאירה אם זה היה תלוי בי. לארוס שלי יש לב רחב במיוחד... בקיצור, בתואנה של מסעדת גורמה אכלנו רע ושלמנו את העכוז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar מבקר מתחיל
1.0
30/04/11

מאכזב, יקר.החומוס זוועתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 4 ביקורות
2.7
02/04/11

אכלנו במסעדה ביקנעם המנה של צלעות הכבש היתה רכה ולא טעימה ושיפודי הפרגיות ראו ימים יפים יותר. המחירים לא זולים וגובים על הסלטים . אכלנו בואדי עירון , מנת צלעות הכבש היתה מעולה אך קטנה 4... צלעות בלבד שיפודי הפרגית היו מורכבים משלוש חתיכות בלבד מצומקות כהלכה החזרנו את המנה בלי כל בעיה , קנקן לימונדה ב-28 ש"ח הונח על שולחננו מבלי שביקשנו, המסעדות הממזרחיות שפעם היו זולות וטעימות נעלמו לצערי וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/02/11

הינו בשבת המסעדה היתה מלאה למרות זאת השירות היה נהדר האוכל מפתה וחושני שנותן לך הרגשה לא להפסיק לאכול נהנינו מסלטי עשבי הבר כמו עולש בר חוביזה עקוב תרד בר מקלות של צלעות טלה צעיר סןף... הדרך צוואר כבש ממולא באורז צנוברים שישב חמש שעות בטאבון מדהייייים קינחנו בכנאפה מהבילה ווקרם מלבי המיוחד של אלבאבור וומוס יוגורט בדבש וותות ...שילמנו שלושתנו 375 שקל לא יקר בכלל לתמורה שקיבלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה