נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
4.3
01/07/06

הלכנו בעקבות ההמלצות לאכול צהריים-ערב עם חבר שלי וגילינו מסעדה מקסימה ומומולצת לכול אוהבי מסעדות דגים-פירות ים!!!התחלנו עם סלטי הבית (10 סוגי מזאטים) - נחמד להתחלה. המשכנו עם חצי מנה של... מרק פירות ים טעים להפליא ולפי הגודל מבחינתנו מנה גדולה של מרק:) לעיקריות הזמנו סיר מולים ברוטב פרבנסל (כן, ממש סיר, כמו שהכרנו מפריז ואף פעם לא ראינו בארץ!!!) ומנה של שרימס ברוטב רוקפור מאוד טעימה. לקינוח הזמנו מוס שוקולד על מצא טובלרון המכונה במסעדה "טנגו" ולמרות הטעמו המעולה לא הצלחנו כבר ממש לאכול ממנו. המקום מעוצב בסגנון דייגי כזה, פשוט חביב ומאוד חמים. אנשי הצוות כולם, כולל השף מארחים למופת - קיבלנו שירות יוצא מן הכלל!!! בלי הרבה דיבורים והמון תשומת לב ודיוק.מסעדה מעולה! רוצו להנות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
31/05/06

ביום חמישי האחרון אני והחבר שלי חגגנו שנתיים להכרותינו והחלטנו לנסות את מסעדת פלמידה בעקבות המצלה חמה במיוחד של ההורים שלי.כשנכנסנו קיבלו אותנו בפנים מחוייכות, המלצרית היתה מאוד סבלנית... לחבר שלי (הוא קצת בעייתי באוכל), היא ניסתה להבין את טעמו ואף הצליחה להמליץ לו על מנה מיוחדת וטעימה להפליא, בס בתנור שמוגש עם שלל ירקות אני אישית מזמן לא ראיתי אותו מלקק את האצבעות. אני הזמנתי מולים שהיו פשוט מצויינים והגיעו ברוטב עשיר של עגבניות עשבי תיבול ויין. לקינוח הזמנו טארטאן תפוחים שמבחינתי הוא הטוב ביותר שאכלתי עד כה בארץ, אהההה ושכחתי גם להזכיר את הליקר המצויין שקיבלתי על חשבון הבית שהיה חבל על הזמן. בקיצור, חוויה נעימה וטעימה, אנחנו עוד נחזור.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקה - תמונה
ויקה מבקר מתחיל
4.3
30/04/06

עשינו יום הולדת ביום שבת בצהריים (24 איש), היה פשוט מעולה. השירות היה מאוד מקצועי, מהיר והכל עם חיוך. על המנות אין הרבה מה להגיד פשוט גן עדן, כל המנות מאוד מיוחדות ושונות - ללקק את... האצבעות!!!מאוד מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.3
13/02/06

מצויין, אין לי מילים לתאר את ההנאה שקיבלתי מהאוכל והשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fayce - תמונה
fayce 10 ביקורות
1.7
05/02/06

דבר ראשון, טעות נוראית ללכת למקום הזה באמצע היום! הלכתי בעקבות המלצות באתר אבל לא היה שום הערה לגבי אמצע היום!לא הביאו לנו תפריטים, אלא המליצו לנו על מנות, דבר שלדעתי כבר נותן רושם לא... טוב! (לדעתי, אנשים מעוניינם לראות מחירים לפני שמזמינים).בנוסף, מאחר ולא הכרתי את האיזור בו נמצאת המסעדה (לא ידעתי שמדובר על איזור של הרבה חברות), המקום היה מאוד רועש ודי צפוף כך שלצערי, התאכזבתי מאוד מהמקום למרות שהרבה חבריי REST המליצו עליו:אולי המקום נראה אחרת בסופ"ש ו/או בערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
סוזנה - תמונה
סוזנה 2 ביקורות
4.7
01/06/05

אחת החוויות היותר כייפיות שעברתי לאחרונה...פשוט כך. הגעתי עם בן זוגי למסעדה לרגל יום הולדתו, התקבלנו בחיוך וכבר מההתחלה נתנו לנו להרגיש הכי כיף. היינו לבדנו במסעדה, יום שישי אחה"צ.... בהתחלה הוגשו סלטים מצויינים ובהמשך הזמנו מרק פירות ים שהיה ממש טוב ובהמשך דברים נוספים. האוכל היה פשוט מעולה והוגש בחיוך. בהמשך קיבלנו חינם ליקר שנעשה על ידם וכשהם שמעו שזהו יום ההולדת של חברי אז הגיע כדור גלידה עם זיקוק...אין לי מילים...פשוט מקום מדהים והמחירים סבירים לגמרי. אנחנו בטוח נחזור לשם. ושיהיה בתאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/05

אני וחברתי הגענו לפלמידה, מקום קטן ואווירה מיוחדת ונעימה. התחלנו במרק פירות ים שעוד לא אכלתי כמותו בשום מסעדה(הכי טוב בארץ). למנה העיקרית הזמנתי דניס בתנור שמגיע עם ירקות ועסיסי... ביוחד(חבל על הזמן), וחברתי התענגה על פילה פרידה ברוטב חמאה אדומה. ניתן להרגיש שהשפים יודעים לטפל בדגים אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/04/05

עוד לא אכלתי במסעדה כזאת מי שעדיין לא ניסה הפסיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
21/01/05

הגעתי לפלמידה בעקבות המלצת חברים שחגגו שם יום נישואין, לטענתם עדיין לא נתקלו במסעדה כזו משובחת. הגעתי לשם עם בת זוגתי בכדי לחגוג את יום הולדתה. למנה ראשונה הזמנתי מרק פירות ים שהמליצה... המלצרית (ריח המרק וטעמו נכרתו בראשי).למנה עיקרית הזמנתי טריו המורכב משלוש סוגי דגים (פילה לברק, בס ודניס) ברוטב חמאה אדומה, ובת זוגתי הזמינה פלטת פירות ים שאינני יכול אפילו לתאר את גודלה וטעמה הנפלא. אני רוצה להודות לבעלת הבית שנתנה לנו להרגיש כמו בבית ולשף שהזמין אותנו לטארטטאן אורגינל ולליקר משובח חייבים לנסות כל מילה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/11/04

מבחר הסלטים לא גדול במיוחד ושיגרתי מאד. חלק מהסלטים סובלים ממליחות יתר. תחושה של סלטים מקופסא בסופרמרקט. חסרה השראה במנות הדג ובנוסף הדגים המטוגנים טוגנו יתר על המידה (האם מגיע לדג... המסכן למות פעמיים?). הקינוחים בסדר. בררו מראש את מחירי השתיה - הם לא רשומים בשום מקום (בניגוד לחוק) ומזעזעים בגובהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה