נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/01/08

לא ברור מה המקום הזה מנסה להיות. כשהגענו, המסעדה הייתה שוממת לגמרי, ולאחר המתנה של מספר דקות כשתהינו אם המקום פתוח או לא, הופיעה פתאום מלצרית שהסבירה את העדרה בכך שהייתה בשירותים. טוב,... התיישבנו והזמנו אך התברר שדווקא את מה שרצינו אין. בסוף הסתמכנו על המלצת המלצרית. האוכל היה בסדר, אבל לא משהו מיוחד ודי חסר פרופורציות ביחס למחיר. האווירה הייתה משהו שלא הכרנו משום מקום, היינו בודדים במסעדה ובזמן שאכלנו המלצרית גם היא ישבה ואכלה ונאלצנו להקים אותה כשנזדקקנו לה. לצד המוזיקה הנעימה זכינו לתוספת אקוסטית בצורת ויכוחים של צוות המסעדה שהתקיימו בצרחות צורמות. אולי באנו ביום גרוע, לנו זה הספיק בשביל להתרשם לרעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/12/07

מסעדה מעולה. מומלץ מאוד. אני וחבר שלי נהננו מכל ביס....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
29/11/07

תודה רבה לכל הצוות על האוכל הנפלא, השירות המפנק והיחס האישי. מומלץ!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
c - תמונה
c 2 ביקורות
4.3
22/11/07

הלכנו משפחתי ואני לחגוג יום הולדת לאחד מבני המשפחה וזכינו ליחס מלבב ומפנק מאוד מכל הצוות . התחושה היתה מאוד נעימה ואישית וזה משהו שנותן תחושה מאוד טובה . האוכל היה מאוד טעים והמנות היו... בהחלט טעימות ומספקות. מומלץ מאוד !!!! (רק אל תצפו למקום רומנטי כי מדובר במקום קטן מה שנותן את היתרון של היחס האישי).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo - תמונה
Shlomo 2 ביקורות
4.3
22/10/07

עצרנו במיקרה- ונהיננו. הינו בערב- ולא סופ"ש- המיסעדה היתה כמעט ריקה. השף, מסתבר, האזין לנו כשהיזמנו. הוא יצא מהמיטבח והיסביר לבני (בן 8) שמנת הסרטנים דורשת מיומנות והמליץ לו על הרומיאו... ויוליה שהיה מושלם. את אישתי הוא שיכנע שהסלמון מוטב שיהיה מדיום, והבס שלי היה בלי רטבים צעקניים- ובעסיסיות\מירקם וטעם מעולים. נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo - תמונה
Shlomo 2 ביקורות
4.3
22/10/07

עצרנו במקרה ונהננו. היינו בערב  ולא סופ"ש והמסעדה היתה כמעט ריקה. השף, מסתבר, האזין לנו כשהזמנו. הוא יצא מהמטבח והסביר לבני (בן 8) שמנת הסרטנים דורשת מיומנות והמליץ לו על הרומיאו ויוליה... שהיה מושלם.את אישתי הוא שיכנע שהסלמון מוטב שיהיה מדיום, והבס שלי היה בלי רטבים צעקניים- ובעסיסיות, מרקם וטעם מעולים. נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
20/10/07

חגגנו יום נישואין ראשון בפלמידה, והרגשנו כמו בחלום שלא רוצים להתעורר ממנו. האוירה והאוכל סוף כל הדרכים, השירות חבל על הזמן והמחיר בסדר (כבר אכלנו במסעדות יותר יקרות שלא נהננו בהן ככה).... בארץ לא נהוג לצלצל למסעדה ולהגיד תודה - אז זה המקום - תודה רבה לכם על חוויה קולינרית מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/10/07

כל מילה שאני אכתוב פה, מיותרת. בהחלט שווה לבקר בפלמידה, אנחנו בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/10/07

בעלי ואני אכלנו במסעדה הזו כבר כמה פעמים, ותמיד אני אומרת לעצמי, שצריך לכתוב פה באתר המלצה , ואיכשהו אף, פעם לא יוצא לי. אז הנה. עוד לא טעמנו את כל התפריט (של המלצות השף) - אבל מה... שאכלנו היה מדהים. זה לא סתם דג בצלחת אלא, דג מושקע עם רטבים שונים מקוריים וטעימים, שלא אכלנו בשום מקום. בעלי חובב השרצים למיניהם, מתלהב גם הוא בכל פעם מהרוטב (כל פעם הזמין משהו אחר) שבו מכינים אותם. בקיצור, האוכל טוב מאוד. השירות - בחלק מהפעמים שהיינו השירות היה בסדר גמור, ובחלק מהפעמים השירות היה מעולה. בכלליות על השירות - אף פעם לא התאכזבנו, שירות טוב מאוד. לגבי המחיר - כמו כל מסעדות הדגים הטובות, מחירים ממוצעים לגמרי, כשלדעתי התמורה שמקבלים עבור המחיר בפלמידה, יותר שווה מבמקומות אחרים (המנות יותר גדולות ואיכותיות, הסלטים מגוונים וטריים והאוירה נעימה מאוד). בהחלט נמשיך לבקר במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
26/09/07

חזרנו מהמסעדה מאוכזבים מאוד אחרי שלפני מספר חודשים היינו ונהנו, ועכשיו אחרי שאני קוראת את הביקורות אני מבינה שהמצב תלוי בנוכחות של בעלי המקום. אנחנו ביקרנו במסעדה כאשר נכחו בה מלצרית... ושף, האוכל היה חסר ייחוד ובוודאי שלא שווה את המחירים הגבוהים, המלצרית הייתה נחמדה אך לא הכי מקצועית והסתבכה קצת כששאלנו אותה שאלות פרטניות ונראתה חסרת אונים כשאמרנו שהמנה לא טעימה לנו. כשניגשה לברר אצל השף הוא צעק עליה (אנחנו שמענו את הצעקות וריחמנו עליה ועל כן העדפנו להמשיך לסבול בשקט). אולי צריך לתאם את הביקור במסעדה עם בעלי המקום, אחרת התוצאה מאכזבת ולפי הביקורות הקודמות זה קרה לא רק לנו. אנחנו בכל מקרה נמשיך לפקוד מסעדות בהן השירות והאוכל מעולים בכל שעות הפעילות, נראה לנו עדיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה