נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/09/07

כל מה שיש לי להגיד זה וואוו, וואוו, וואוו . כבר מזמן הפסקנו להתלהב ממסעדות בארץ (אם הפעם הראשונה היתה בסדר בשניה היתה נפילה), אבל פה זה היה ממש טעים, האוכל הגיע בדיוק בעיתוי הנכון,בטעם... הנכון, בגודל הנכון (ואפילו יותר מהמצופה) השירות היה טוב מאוד, המלצרית לא היתה מעיקה וגם ידעה תמיד מתי צריכים אותה. הקינוח היה מדהים, אכלנו טארטטן (עוגת תפוחים) עם כדור גלידה, מנה ענקית שהספיקה לארבעתנו. כל הכבוד, תמשיכו ככה. וואוו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/09/07

אחרי שקראתי את הביקורות כאן, שברובן טובות, אני הייתי ממש אנטי וניסיתי לשכנע את הח'ברה ללכת למסעדה אחרת. אבל הרוב הכריע ונאלצתי ללכת איתם. אני מודה, כי הרבה זמן לא נהניתי ממסעדה כמו... שנהניתי כאן. עם כל הגישה של האנטי - שהגעתי בהתחלה, ירדתי על המלצרית והתייחסתי אליה ממש מגעיל, אבל היא מקצוענית אמיתית, ספגה את העלבונות, היתה אדיבה ומבינה המליצה לי על מרק ועל דג לברק בתנור, ולמרות שהייתי סקפטית, הלכתי איתה. כשקיבלתי את המנה, כבר הפסקתי להציק לה. היה טעים מאוד עד שפשוט השתתקתי מרוב בושה (הייתם צריכים לראות מה עשיתי לחבר'ה כדי לא ללכת לשם.... אגב הגושים הלבנים הצפים שכתבו עליהם כאן, זה גבינת פרמז'ן), אחרי שהמלצרית סבלה אותי, אני יכולה להגיד שהשירות סבבה לגמרי, היא פשוט תותחית (אני במקומה הייתי שופכת עלי משהו). קבלי את התנצלותי הכנה. השף יצא לבדוק אם אנחנו מרוצים, למרות שזו פעם ראשונה שלנו במסעדה, והרגשנו כאילו היינו לקוחות מועדפים של המסעדה. מה אני אגיד לכם, שווה לנסות. אל תאמינו לביקורות - צריך לנסות ולהבין לבד איזה חוויה מדהימה עברנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/09/07

חבל על הזמן, סוף הדרך, כל מילה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.3
14/09/07

מסעדה מעולה! אני מבלה המון במסעדות ופשוט נהנתי מכל רגע. האמת שנכנסתי ממש במקרה התחלתי בקרפציו' סולומון מנה טרייה וטעימה להפליא וקינחתי עם מנת מולים שהייתה מדהימה (ברוטב עגבניות שום... ויין) ללקק את האצבעות. בעל הבית שלומי נתן לי להרגיש בנוח וחשתי כלקוח מועדף. שלומי רציתי לומר לך תודה רבה על חוויה מדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
03/09/07

חבל, כל כך חבל שלא קראנו כאן לפני שבאנו. זה היה חוסך מאיתנו חוויה דומה לזו שכבר תוארה - מלצרית צעירה שלא ידעה לענות על שאלות בסיסיות ונראה חסרת אונים כשהתלוננו על מרקם מוזר במרק ועל... הטעם הלא מובן של הדג, שף רוסי שישב עם פרצוף תשעה באב ובהה בנו אוכלים (בואנו למסעדה גרם לו לתחושה כל כך רעה? כך הרגשנו). היעדרו של מנהל/אחראי מורגשת, ואם בהתחלה התפלאנו לגלות מסעדה ריקה בשעה שהגענו, אחרי ה"בילוי" ברור לנו למה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
10/08/07

תארו לכם.... שהייתם מתקשרים למסעדה להזמין מקום לזוג, והיו אומרים לכם: "אין צורך להזמין", ואז הייתם מגיעים למסעדה הריקה מאדם, פרט למלצרית ולאדם נוסף (בעל הבית?) שמעבירים את הזמן ביחד... בשיממון. הייתם מתיישבים באחד השולחנות ומזמינים את המנות המומלצות: מרק פירות ים ודג לברק. הסלטים היו מגיעים, לא רעים ואפילו טעימים. היין בסדר - מתוך מבחר מאוד מצומצם. ואז המרק שלכם היה מגיע במרקם של חלב מקולקל עם גושים לבנים צפים, והמלצרית לא היתה יודעת להסביר את פשר המרקם הלא אסתטי. ואז הקלמרי שלכם היה צמיגי כמו מסטיק, וגם לכך לא היה הסבר משכנע, והשרימפס היו לא פריכים. ואחרי שהייתם מדווחים על כך למלצרית, השף היה נכנס ללחץ ומתקשר - לידכם - לבעל הבית לדווח לו ולשאול אותו מה לעשות. ואז הייתם מקבלים פיצוי בדמות 3 שרימפסים ברוטב שומי. ומנת הלברק שלכם שהיתה מגיעה אחרי הרבה זמן היתה סתמית כ"כ שאין שום הסבר למה היא עולה 89 ש"ח, ובנוסף, היו בה ביסים בלתי אכילים במרקם של ג'ל, והמנות שלכם אפילו לא היו כוללות את הסלטים - שעליהם הייתם צריכים להוסיף 9 ש"ח לסועד. וכל הזמן הזה השף הרוסי יושב לכם מול הפרצוף מבואס, כנראה מההערה שספג... עכשיו תפסיקו לדמיין, ותפקחו את העיניים. אתם בבית, הכל בסדר. זאת החוויה שעברה עלינו במסעדת פלמידה. התורה אסרה עלינו להוציא לשון הרע, אז לא נוסיף דבר, גם לא נגיד לכם לא ללכת. מקווים שמי מכם שייבחר ללכת למסעדה יהנה יותר מאיתנו. ימים טובים לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/07

האוכל ממש חוויה - למנה ראשונה הזמנו סלטים, קרפצ'ו טונה וכדור מון מארטר (קציצת סרטנים) והיה פשוט מעולה, החלטנו להזמין מנה עיקרית אחת בלבד, משום שהרגשנו שגם זה יותר מידי, ולכן הזמנו מוסר... ים בתנור, שאני חייבת להדגיש שהיה עסיסי כחמאה. אני רוצה לציין את חשוב מכל היחס האדיב והחם שקיבלנו מבעלת המקום לאה, שפשוט התייחסה אלינו כאילו אנו מכירים כבר שנים ותאמינו לי שהיחס הזה שווה יותר מכל דבר אחר. לאה תודה על החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/02/07

קיבלה את פנינו מלצרית נחמדה והובילה אותנו לשולחן אולם מפה הכל היה נפילה. מלצרית אחת טיפלה בכל השולחנות (המלצריות האחרות רק הגישו וניקו את השולחנות), לקח חצי שעה עד שלקחו מאיתנו הזמנה... למנה ראשונה ועוד חצי שעה עד שלקחו הזמנה למנה עיקרית. השולחנות בצפיפות כזו שכשהמלצרית לקחה הזמנה מהשולחן לידנו, הישבן שלה היה תקוע לנו בתוך השולחן. ה - CAT FISH שהזמנו היה יבש, ומנת השרימפס היתה צפויה ומאכזבת. במסעדה הזו היינו 3 פעמים - פעם ראשונה, פעם אחרונה ואף פעם לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/12/06

חבל על הזמן. חבל על הזמן שבזבזנו בלחפש מסעדות אחרות, חבל על הכסף שבזבזנו במסעדות אחרות. ללא ספק, המסעדה הכי טובה שיש האוכל מצויין והשירות סבבה. הקץ לחיפושים, זו המסעדה שאנחנו מאמצים... מעכשיו. כדאי גם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/08/06

מקום קטן ומעוצב באופן רומנטי במיוחד. הכל היה טעים (הסלטים ומרק פירות ים). הדגים בתנור היו עסיסיים וטעימים והחשוב מכל המלצרית טלי הייתה נחמדה וקפדנית. כל הכבוד לשף שיצא לבדוק אם האוכל,... היה טעים ופינק אותנו בליקר הבית שהכין בעצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה