נגישות
נגישות

מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על מנדרין

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/09/08

הייתי עם אחותי הגדולה ישבנו ופשוט היה כל כך טעים וכייף מלצרית נחמדה מאוד היתה לנו והקישו לנו מהר מאוד את האוכל הטוסט היה כל כך גדול וטעים וגם השוקו חם היה לי כל כך כייף המסעדה מעוצבת... מאוד יפה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/03/08

החצר של מנדרין- המקום הכי כייפי ומיוחד לשבת בו. מזכיר לי חצרות של בתי קפה בקטמנדו, נפאל (למי שיצא לו להכיר...). ישבתי עם בעלי וזוג חברים תל-אביבי, שקשה מאוד לחדש ולהרשים אותו, והם נורא... התלהבו מהחצר. הזמנו גלילות חצילים- ממש נמסות בפה. חברה שלי הזמינה פטריות במילוי גבינות והתלהבה מהטעם ומצורת ההגשה עם הטוסטונים. בעלי שתה לימונצ'ילו ואמר שהם עושים את המשקה "בדיוק כמו שהוא הכי אוהב" במינון מדוייק של לימונים וודקה. הזמנו גם סלט בריאות, שהיה מעולה, למרות שטיפה עמוס בגרעינים. באופן כללי מאוד מומלץ גם לחיפאים וגם למי שמגיע לאזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.3
07/03/08

אוכל מעולה, הזמנתי סלט בריאות שהיה עשיר ומצוין .המלצר היה מתוק , והמקום מקסים.לדעתי הבית קפה הכי ברמה בחיפה.כל הכבוד לך כצי.הדס

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/10/07

אחד מבתי הקפה הטובים בחיפה, לדעתי. אווירה טובה, אוכל טוב, קפה טוב, מחירים נוחים. אני נוהג לשבת שם לעיתים קרובות. אפשר לשבת בפנים או בחוץ על גבי דק עץ ענקי. הקינוח שלהם: "הקינוח", מפנק... את הלשון ומספיק בקלות לשניים. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/07

מסעדה ממש ממש טובה. אוכל מאוד טעים, מאוד נהנהתי. מקום נעים ונוח לישיבה, שרות טוב. אני ממליצה לכולם. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/07/07

איזו אכזבה! שירות חובבני, האוכל הדרדר ברמתו אבל מחיר התוספות עלה!לדוגמא: הזמנתי כריך רוסביף חם וביקשתי מלפפון חמוץ. הוא ממש נדהם. כאילו המצאתי שילוב ביזארי. הראיתי לו שבתפריט יש כריך... רוסביף קר הכולל מלפפון חמוץ, הלך המלצר לבר וחזר עם תשובה שניתן להוסיף מלפפון חמוץ בתוספת שישה ש"ח-לא להאמין איזו חוצפה! למיונז והחרדל שביקשתי (שוב פעם המלצר עשה פרצוף) לקח רבע שעה. בקיצור, חבריי גם הם לא נהנו מהאוכל שהיה מתחת לכל ביקורת. מחירים בשמיים עבור תמורה עלובה. ממליצה להישאר בבית או ללכת למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/11/06

אחד מבתי הקפה הטובים והנעימים ביותר בחיפה. פשוט נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
19/02/06

ממש על הפנים. בחיים שלי לא הייתי בבית קפה כל כך גרוע. היה ממש רע שם. חרא של בית קפה. חיכינו שעות עד שמלצרית נגשה אלינו. ואז בכלל לא הביאו לנו את מה שרצינו - כולה כוס תה! לא להגיע לשם... בכל מחיר!!!! ראו הוזהרתם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/02/06

ישבתי במנדרין לפני כשבועיים עם בעלי וזוג חברים. בכניסה קבלה את פנינו מלצרית חייכנית (בלונדינית חביבה) שהושיבה אותנו במקומות ללא עישון כמו שביקשנו, קבלנו תפריטים ממלצרית שניה (בחורה... צעירה יפה) שעזרה לנו להגיע לבחירות שהתאימו לכל אחד לטעם. אני ובעלי אכלנו את "טעימות מנדרין" מנה מומלצת, לא כבדה, אבל משביעה. והזוג חלקו את הסלט הארוחה, עם נתחי חזה עוף. לבסוף, המלצרית החביבה המליצה לנו על קפה "לטה מקיאטו" כיוון שאין להם נס קפה(חבל..) היה קפה מעולה התאים לכולנו, בן זוגי הוסיף לו גם טעם קרמל. פשוט תענוג. האוכל מעולה, הקפה טוב, האוירה מאוד מיוחדת וביתית והשירות מקצועי וברמה גבוהה. המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת ואילן - תמונה
אילת ואילן מבקר מתחיל
1.3
08/08/04

אוכל - מתיימר,תזהרו ממנת "אנטי-פסטי עם גבינת לבנה ברוטב יין ושום. אין דמיון לתאור.בסה"כ עלים ירוקים עם דוגמאת ירקות . אין כל עקבות של יין ,שום המחיר - מכובד , 44 ש"ח. שרות - חובבני,אמנם... משתדל, אבל,לבקש כל רגע משהו אחר - לחם, רוטב, מלח,פלפל... לא לעניין. עיצוב - סתמי אווירה - אין אויר,(מאוררי תקרה נדרשים) ומוזיקת רקע - תופים מעצבנים.... בקיצור - חפשו מקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה