נגישות
נגישות

מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על מנדרין

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
ככה ככה
2.5
04/11/17

הזמנו ארוחת בוקר ליחיד ובפעם הראשונה שאני יושב במסעדות ולא מוכנים להמיר את השתייה הקרה בקפה...הזוי...הרי העלות של קפה אפסית לעומת מיץ הגזר הסחוט שהזמנו ...לקח מעל לחצי שעה עד שקיבלנו... הארוחה...הקפה הגיע ורק אחרי חצי שעה הביאו מיץ הגזר.. האוכל היה בסדר אבל הלחניה לא הייתה טרייה וביקשתי שיחליפו אז חיממו אחת במקרו...בקיצור הזוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
נהדר לקיץ
4.3
23/07/17

אווירה רגועה, בחצר פנימית רחוקה מהרחוב הסואן. הישיבה נעימה מאוד בחוץ, שם יש הפרדה לאזור מעושן ואזור נקי. השירות חביב ויעיל. מיצי הקיץ מומלצים בחום, גם אם מעט יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מקום ממש מעולה שנחזור אליו שוב
4.5
06/05/17

ישבנו בחוץ בכיף, בעבר גם ישבנו בעיקר בחוץ. ארוחות הבוקר כאן מאוד מושקעות. היום חגגנו עם הילדים ארוחות צהריים נדיבות וטעימות. אני אכלתי מרק גולש שהיה מעולה, הוגש עם לחם כפרי ולחם פראנה,... ביקשנו טחינה וקיבלנו. בעלי אכל מוקפץ אטריות אורז עם ירקות וסלמון שגם היה טעים מאוד, עם שקדים למעלה. המנות נדיבות ביותר. הילדים אכלו מנות ילדים של שניצלונים וצ'יפס שהוגשו עם שתיה וכדור גלידה מפנק בסוף ועלו רק 29 ש"ח כל אחת. ממש משתלם. יש פינת משחקים לילדים מוצלת וגם המקומות שלנו היו בצל. אווירה נעימה, אוויר טוב, אנשים נחמדים מסביב, השירות ממש סימפטי ומקצועי. שילמנו בנופשונית קארד שקיבלתי כך שגם כלכלית היה לנו מאוד משתלם אבל בכל מקרה כל מה שהזמנו, כולל בירה מצוינת, בירה בוטיק שמוגשת במקום, וכולל עוד משקאות שהזמנו יצא פחות ממאתיים ש"ח. מומלץ ביותר. למרות שממוקם במקום מרכזי מצאנו חניה בקלות ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סרגיי - תמונה
סרגיי 5 ביקורות
ממליצים בחום
4.8
25/03/17

לקחנו ארוחת בוקר זוגית. שירות היה מהיר. בנות חמודות מאוד. אוכל טעים. מנות גדולות. אף על פי שזה מרכז כרמל בית קפה נמצא במקום שקט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר כמו כולם.
3.0
29/01/17

איך אומרים הכל סביר, אכלנו ארוחת בוקר זוגית שהייתה סבירה בטעמה ודומה במרכיביה לשכנותיה בתי הקפה, החביתה אותה חביתה עם תוספות, הלחם כמעט אותו דבר מלבד מעין פוקצה קטנה שהייתה קשה ודי... שרופה וכך מגוון הסלטונים הקטנים. גם המחיר שלדעתי מוגזם די זהה לשאר המתחרים. המלצרית שירתה סביר והמקום מעוצב סביר אך די צפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
נהנינו
4.0
03/08/16

מקום עם אווירה מאד נעימה, כאשר אפשר לשבת בפנים ובחוץ. השירות מעולה, כל המלצריות היו נחמדות, מקצועיות ואדיבות. קיש בטטה - טעים, היה יכול להיות וואוו אם היו מרגישים יותר את הגבינה. לזניה... חצילים - נחמד אך לא יותר. מרגישים הרבה גבינה צהובה ופחות את הפסטה ושאר המרכיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי  - תמונה
נטלי 10 ביקורות
מקום לשבת עם הילדים ולא יותר מזה.
3.3
08/05/16

האוכל ברמת הסביר, הזמנתי לבן שלי ארוחת ילדים בסה"כ ב-29 ש"ח שכוללת פיצה, שתייה וכדור גלידה (וניל/שוקולד) . ככה שהמחיר משתלם לתמורה שמקבלים. אנחנו הזמנו ספגטי ברוטב ירוק, ומיץ סחוט.... הספגטי היה בסדר, ולא יותר מזה- לא מספיק חם, והטעם סביר. בגדול מומלץ לשבת עם הילדים, יש שם מנות שילדים אוהבים, ומחיר משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
בית קפה באווירה אחרת
3.8
31/08/15

בית הקפה ממוקם בתוך איזור ירוק ופסטורלי האווירה ממש טובה ורגועה. ונמנות טובות וטעימות כמו בשאר הסניפים, אך לא מדהימות מחיר טוב יחסית לשאר בתי הקפה באזור. השירות לפעמים איטי אבך בסך הכל... בסדר גמור

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מנדרין
2.5
26/06/15

היינו אמש במקום. משהו לא טוב עובר על המקום. ראשית היה רעש נוראי של אירוע ליד שהקשה לשבת בחוץ. המקום היה חשוך, זה לא המנדרין שאני מכיר. האוירה הייתה כמו אוירת נכאים. הסלט טונה היה בסדר,... כנ"ל המיצים הטבעיים שהזמנו. יחד עם זאת אציין שהיה בלתי נסבל לשבת בחוץ כאשר רעש נוראי של אירוע ליד מקשה אפילו לדבר. גם כאשר ניסינו להכנס לבפנים הרעש הגיע שלא לדבר על זה שהמזגן גם לא פעל בפנים והיה חם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
נפלא
5.0
09/04/15

ישבנו לארוחת בוקר נעימה היום בקפה מנדרין. תמיד האוירה במקום נעימה והמרפסת עם הנוף הצופה למרכז הכרמל בעייני תמיד מדליק. האוכל מצוין. ארוחות בוקר נהדרות. מחירים בהחלט סבירים. מלצרים... מקסימים ומנות טעימות גדולות ומשביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה