נגישות
נגישות

מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על מנדרין

SharonMizrahi - תמונה
SharonMizrahi 3 ביקורות
הערה
3.8
21/03/15

ארוחות בוקר מפנקות וטעימות מאוד. אם בא לנו להתפנק בארוחת בוקר, תמיד בוחרים בכם! תודה =) מה שכן חבל שמשקאות החמים עדיין לא עברו "פיקס" למחירים הוגנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 2 ביקורות
אתגר קולינרי...
2.0
23/04/14

חזרתי מביקור במנדרין מרכז הכרמל. המקום נעים. השירות לא רע. האוכל מזעזע. סלט חציל קלוי עם חציל מבושל לא מטובל... רביולי ברוטב רוקפור. מלוח ודלוח. החזרנו והחלפנו להמבורגר שזה בעצם רצועות... בקר בתיבול מזעזע של חרדל . התפוח אדמה שבא עם זה היה טעים. וגם היתה מנה מניאטורית של בשר טלה עם טחינה שהיה חביב. חוויה חד פעמית שלי במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
ארוחת בוקר מנדרינית זוגית עשירה ומהנה
4.0
07/09/13

לאחר חוויה מאכזבת בסניף כרמליה, בו לא הסכימו לקבל שובר לארוחת בוקר זוגית, הגענו לסניף הנעים במרכז כרמל. זה היה שבת בסביבות השעה 15:00. מזג האויר היה נעים והחלטנו לשבת בחוץ. נהנו מארוחת... בוקר מנדרינית זוגית, מיצים סחוטים (אחד גזר, אחד תפוח), ביצים עשויות על פי בקשתינו, סלטי טריים ומגוון ממרחים טעימים מלווים בלחם טרי. קנחנו עם שתי כוסות הפוך (כלולות בארוחת הבוקר). זכינו להינות מארוחת בוקר מנדרינית זוגית עשירה ומהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alina - תמונה
alina 4 ביקורות
המלצה על ארוחת בוקר
4.8
06/05/13

אחלנו ארוחת בוקר בלי זמנה מוקדמת . למרות עומס במסעדה מצאנו מקום מוצל בפטיו לפני הכניסה. קיבלנו ארוחת בוקר עשירה ומגוונת. הכל היה מאוד טעים. ממליצה על סלט קינוא שמגיע יחד עם... הארוחה. נהנינו מהאווירה ובהחלט נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
אוכל סביר שירות לא משהו
3.3
02/03/13

ישבנו שם ביום חמישי-מסיבה לא ברורה סגרו ממש מוקדם...האוכל אמנם הגיע מהר אבל היה אוכל סביר והשירות לא משהו..הרגיש רק שרוצים שנלך וזה היה כולה 22:00!לא ככ נעים..תלמדו מהמרכז..

עוד פרטים
הוספת תגובה
azarhy - תמונה
azarhy 3 ביקורות
הקשיבו לי
3.5
14/09/12

הגענו בצהרי שישי האשה ואנוכי כדי לראות אמ ואיזה שינוי חל במקומ. בביקורנו הקודמ, בלשונ המעטה, בילינו את רב החצי שעה במחשבות נוגות על "מה הייתי עושה אמ המקומ היה שלי". המצב שמ היה קשה.... לשמחתנו, נראה שמישהו שינס מותניימ והפך את המקומ על פניו. חצר מרווחת ונוחה ונעימה שריחות קלילימ של עישוני בשר ראשונימ של בוקר מטפטפימ מהמסעדה הסמוכה, כיסוי נדיב המצל על כל פינה של כל שלחנ, ונקי. על אמת. השרות היה זריז וחביב. שלש מלצריות לא עזבו אותנו עד שכולנ היו בהסכמה שהכל בסדר. הסלט שטרפתי היה מצוינ - ירקות על הגריל עמ מנה נדיבה של יוגורט עליהנ, לא נוזל, לא שומני, עמ לחמ הבית וכוס ברד עמ כמות אלכוהול נדיבה (בהמלצת האשה), היוו הכנה נאותה לשלפשטונדה של יומ ששי. מומלצ. על אמת. סופ סופ מילה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
08/06/10

ארוחת בוקר מפנקת ואיכותית. הסלט טיפה פחות. אחת הגינות היפות בכרמל ועם הרבה פוטנציאל. שאר הפריט - מאכזב ולא שווה את המחירים. השירות חובבני מינוס וגם זאת מחמאה, מלצריות עם פרצוף חמוץ... וחסרות תודעת שירות בסיסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
01/10/09

האוכל והמשקאות החמים - טעימים . השירות- חובבני (צריך להזכיר למלצרית שיש במנה גם טוסטונים). בפעם נוספת שישבנו בחוץ - השולחן היה מלוכלך בלכלוך "תמידי", ולא רק אחרי הסועדים הקודמים, ונוקה... רק לאחר שבקשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 4 ביקורות
1.7
16/05/09

בעקבות המלצות הגענו והתאכזבנו.הזמנו שניצל 3 טעמים,מנה אחת עם פירה והשניה עם קינואה.השניצלים היו יבשים ואפילו מעט שרופים . והקינואה היתה פשוט מרה.הסלט היה סביר והקינוח היה טוב.השירות היה... משתדל ולא יותר.חבל שאין מי שמבקר את המנות לפני שהן מוגשות לסועדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
22/11/08

אתמול שהלכתי עם חברה שלי למנדרין סתם רצינו לשתות קפה ולאכול השומר בכניסה שאל אותנו בנות כמה אנחנו אמרתי 15 הוא אמר לנו שאנחנו לא יכולות להיכנס זה פשוט מעצבן שבאתר כתוב שהם ידידותיים... לילדים וככה הם מתנהגים ולא רק זה אני כבר הייתי שם כמה פעמיים פעם אחד עם אחותי ישבנו והייה סבבה ופעם אחד הלכנו כמה חברות לחגוג לחברה והייה ממש כייף והמלצר היה כזה חמוד!אבל זה פשוט מעצבן שפתעום לא נותנים להיכנס ומה כבר ילדות בנות 15 יכולות לעשות להם???רצינו רק לשתות ולהנות!!אבל השומר הזה פשוט עצבן אותנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה