נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9438546 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בירושלים

קפה גרג בירושלים
ירושלים
בית קפה, כשר למהדרין
הזמן שולחן
קפית בירושלים
ירושלים
בית קפה, כשר
גרג קיטשן בירושלים
ירושלים
בית קפה
הזמן שולחן
קפה גלאטה בירושלים
ירושלים
בית קפה, כשר למהדרין
הזמן שולחן
פאפאגאיו - papagaio בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
מסעדת ורנדה - Veranda בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על קפה הלל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Dana Kalderon - תמונה
Dana Kalderon 4 ביקורות
שירות ואוכל מעולים!
5.0
01/12/21

תודה רבה על ערב מצויין, ישבנו בחוץ באוויר הצח, השירות והמהירות שהאוכל הגיע היו ראויים לשבח, והדג שהזמנו - סלמון בכריך, סלמון צרוב כם עשבי תיבול ופסטה עם סלמון הגיעו חמים וטעימים ממש!... מתאים לילדים לגמרי! וגם השוקו היה חם וטעים בערב קריר. נהנינו מאד ובהחלט נחזור לבקר ולטעום עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין - תמונה
יסמין 3 ביקורות
התאכזבתי ממש
2.0
07/07/18

לא אחזור לשם וגם לא אמליץ על המקום. הייתי בסניף של קפה הילל בממילא. ישבתי בפנים. המיקום נחמד והסועדים שמתיישבים במרפסת יכולים להנות מנוף יפה ושינוי אווירה. אך מבחינת מנות זה על הפנים.... הכי התאכזבנו ממנת הפסטה שהזמנו (רביולי גבינות ברוטב עגבניות). הרביולי לא היה מבושל בצורה אחידה כמו שצריך והיה אפשר להרגיש את הבצק מסביב למילוי. המלצרית הייתה נחמדה וקראה לאחראית אשר ממנה ביקשתי להחזיר את המנה וזו אמרה שככה זה אמור להיות אבל היא יודעת איך לשפר את זה. לקחה את המנה וכעבור המון זמן (שאר הסועדים כבר סיימו את המנות שלהם) החזירו לי את הצלחת של הרביולי עם המון רוטב. כנראה שכשהיא אמרה שהיא יודעת איך לסדר את זה היא התכוונה לכך שלגרום לרביולי לשחות ברוטב חם יבשל את זה לאט אבל זה לא עזר וכמובן מיותר לציין שאחרי ביס אחד לא המשכתי לאכול את המנה. כמובן שבית העסק ביקש מאיתנו לשלם על המנה הזו ללא שום הצעה להחלפת מנה או החזרת המנה ללא תשלום. אציין גם שבהתחלה הגישו לנו 2 מנות מתוך 3 מנות לשולחן והיינו צריכים לחכות עד שתגיע המנה השלישית כדי שכולנו נוכל לאכול יחדיו. בנוסף- פעם ראשונה שאני נתקלת בסניף שבו לא מגישים פרמז'ן עם רביולי בטענה שאין. חשוב לי להדגיש שאכלתי בסניף אחר של קפה הילל מחוץ לעיר ירושלים ושם נהנתי מאוד מהאוכל והשירות (הסניף שהיה בעבר בקניון רחובות) אך אחרי המקרה הזה לא אחזור, לא לסניף בירושלים ולא לשום סניף אחר של בית הקפה הזה.. כמובן שגם אמליץ לחברים לא לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 15 ביקורות
סתמי ומיותר
2.3
07/04/18

ישבנו לאכול חבורה של מבוגרים עם ילדים , מעבר למחירים המוגזמים והשירות האיטי , הוזמנה פיצה שהיתה למעשה שכבת בצק עם שכבה עבה של גבינה צהובה חסרת טעם , הזמנו מספר מנות רביולי ברטבים... שונים שהינו חלוקי דעות , חלק שנאו חלק חיבבו .. אהבה לא היתה בכלל ... האור בקצה המנהרה היה הסלט היווני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
ארוחת ערב
3.0
16/01/15

ישבנו מס' חברים לארוחת ערב במקום, מורגש כי מדובר בבית קפה שחולפים בו מס' רב של אנשים. הריהוט והכלים שחוקים (קיבלנו קפה בספל שבור, הצלחת הייתה שבורה) השירות במקום טוב, ניגשו אלינו באופן... מהיר והאוכל הוגש במהירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
01/11/06

ישבתי עם עוד שני חברים והזמנו ארוחת בוקר. ההכרח לרוץ כל הזמן לשאול את השאר איזה ביצה או קפה ירצו מן השולחן לקופה, אולי נוח לכם, אבל לא בטוח שארצה לחזור לשיטת מלצור מוזרה זו. הגיע הזמן... שתמלצרו כמו בכל קפה-מסעדה אחרים, שהמלצרים ירוצו ולא הסועדים. מאוד התאכזבנו מן ההסדר הזה. אגב, זה היה ברמת בית הכרם.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-6256552

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה