נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

יוני - תמונה
יוני מבקר מתחיל
במילה אחת : "אכזבה"
2.3
24/10/13

אכלתי לפני מספר שנים וזכרתי את המקום במקום יוצא דופן - וכעת כל מה שאני יכול להגיד בלבד הוא שהשירות היה טוב. אוכל בינוני ומטה, יקר, נעשה באופן מיידי ופרודוקטים בחלקם בלבד טריים. מאכזב.... וכמובן שהמנות די יקרות לקטגוריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Yardeni - תמונה
Gil Yardeni 3 ביקורות
ככה ככה
2.8
10/10/13

האוכל טעים אבל לא מפיל, קצת יקר. הזמנו שלוש מנות, מהן אחת היתה טעימה מאוד ושתיים בינוניות. האוירה לא מתאימה לכולם, וגם לא למחיר. לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabi - תמונה
sabi מבקר מתחיל
שירות נוראי
1.0
11/09/13

לא מומלץ ! שירות המשלוחים נורא. לאחר יותר משעה שלא הגיע אלי המשלוח התקשרתי למסעדה ונאמר לי כי לא הצליחו ליצור קשר איתי (בשל בעיה בהזמנה -כנראה משהו שהזמנתי מהאתר והיה להם חסר) למרות... שהיה ברשותם שמי ואת כתובת המייל). מכיוון שלא ניסו ליצור איתי קשר בדרכים אחרות לא יצאה הזמנה ונשארתי רעב :-(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
קפיצה קטנה לתאילנד
5.0
02/04/13

זוזוברה היא מסעדה עם אווירה מיוחדת, שולחנות ארוכים בישיבה עם אחרים,הגשה מהירה, חלק מהעניין, מטבח פתוח, עיצוב מינימליסטי בשחור ולבן. בר אטריות הטוב שהייתי. מומלץ לא לוותר על ה"בנקוק... היט" מנת נודלס מנצחת קינוחים מעולים שייקים מדהימים- "סמוי קוקונט" "בורה בורה"

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
חשוב לקרוא!
1.0
01/03/13

אתמול עשיתי הזמנה של אורז ונתחי עוף + נודלס עוף - נתחיל מזה שהעוף היה קשה בשתי המנות, דבר שני האוכל היה קר וחסר טעם, בקיצור ממש לא כמו שציפיתי והמחיר מאוד יקר למנות פשוטות כאלה. נעזוב... את זה שחיכיתי שעה ורבע וכאשר צלצלתי לדווח על המנה הגרועה כל מה שקיבלתי זה יחס מגעיל בטלפון. אני לקוחה קבועה ולא מתכוונת לאכול ולהזמין ממכם יותר בחיים ואדווח על כך לכל חברי כך שתפסידו המון לקוחות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 4 ביקורות
שירות מעולה
4.5
17/12/12

אני לקוחה קבועה של מסעדת זוזוברה כעשר שנים לפחות פעמיים בחודש. זו המסעדה המועדפת עליי ובמיוחד מנת הבנגקוק היט המפורסמת. לא משנה ולא מחליפה ותמיד נהנית!! אתמול ה- 16.12.12 ישבתי במסעדה... עם אחותי והזמנו (כרגיל) שתי מנות של בנגקוק היט. כאשר המנה של אחותי הגיעה היא טעמה ולא הייתה לטעמה (כאמור אנחנו מכירות את המנה טוב מאוד). רציתי לציין לשבח את טיפולה המסור והאדיב של מנהלת המשמרת גיל שניסתה למצוא כל דרך אפשרית על מנת שנצא מרוצות. תודה רבה!! כן ירבו נותני שירות כאלו. אנחנו בוודאות נחזור שוב (ואפילו ממש בקרוב...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval Amit - תמונה
Yuval Amit מבקר מתחיל
זוזוברה
5.0
17/11/12

האוכל מאוד טעים ומאוד מהיר לכל שולחן יש מלצר אני ממליץ בחום על זוזוברה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 6 ביקורות
ארוחת ערב בזוזוברה הרצליה
3.3
26/09/12

פעם ראשונה שביקרנו, קונספט נחמד- הכל יוצא ישר לשולחן. לא היה ממש הבדל בזמנים בין העיקריות לראשונות ( מנות קטנות), אבל סהכ היה טעים ומשביע. מנות לא זולות. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 2 ביקורות
אכזבה גדולה !
2.3
16/07/12

הזמנתי משלוח, הגיע מנה לא נכונה ?!? הסושי היה טוב/סביר ... הפאד תאי היה תפל בלשון המעתה ! והגרוע מכל - המנות קטנות ולא משביעות !! חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
4.3
24/04/11

אוכל טעים , היום אכלנו שם שוב ובהחלט נחזור בקרוב . מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה