נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

Maya - תמונה
Maya 15 ביקורות
מומלץ בחום!
4.5
30/10/17

מנות גדולות ומפנקות מומלץ מאוד להגיע לשם בשעות הצהריים לארוחות עסקיות אז במחיר של מנה עקריות מקבלים גם מנה ראשונה ושתיה. יש אופציות לכולם, תפריט מגוון ויש שם מנות עם סימונים לטבעונים,... צמחונים ונמנעים מגלוטן. לא נתקלתי במנה שלא אהבתי שם וזה גן עדן לאוהבי החריף מאחר ויש להם רמות שונות של חריפות לכל מנה. מחיר ממוצע לסועד בערך 60-65 שקלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ירדו ברמה בשביל מחיר די גבוה
3.3
15/08/17

לקחתי טייק אווי של עסקית שעלתה 55 שקלים וכללה מרק סייגון פאו עם קציצות עוף, אטריות אורז, תרד ובצל ירוק, מנה ראשונה סלט אצות ומלפפונים ולימונדה ורודה המרק היה טעים והקציצות טובות הבעיה... הייתה שהאטריות ממש נדבקו וקבלתי גוש של אטריות אורז, שלא ניתן להפריד במרק וזה היה מבאס הסלט היה מפוצץ בכרוב לבן, אז פחות מחצי ממנו היה מלפפונים ואצות וזה היה גם מבאס הלימונדה מתוקה בצורה מוגזמת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
YR - תמונה
YR 10 ביקורות
התנהלות שערורייתית של צוות זוזוברה
2.3
17/11/15

משהו לא טוב קורה בזוזוברה: בתאריך 10 לנובמבר פקדנו את המסעדה, לא פעם ראשונה וגם לא עשירית שלנו... אנחנו טבעונים באידאולוגיה והדגשנו זאת היטב למלצרית, שאף סייעה לנו בבחירת המנות. במקום... מנה טבעונית קיבלנו מנה עם נתחי עוף, דבר שנתגלה רק לאחר כמה לעיסות (יש לציין כי מקרה זה קורה לנו אצלכם כבר פעם שניה בתוך כמה חודשים!). המלצרית כמובן התנצלה והחליפה את המנה. בקבלת החשבון - האחמ"ש, באקט של אהבת ישראל הדגיש שהוא נמנע מלחייבנו על המנה הבשרית (שהוגשה לנו בשוגג) אך חייב ללא בושה על המנה המקורית, תוך שהוא מדגיש שלא מצא לנכון לפצותנו על עוגמת הנפש. זה היה מופע של קטנוניות וקוצר רואי שירותי: 'הרווחתם' את מחיר המנה והפסדתם שני לקוחות קבועים. אנחנו כבר לא נחזור, ולאחינו הטבעונים נמליץ לחשוב פעמיים כי לזוזוברה זה לא ממש מזיז אם אתם נושכים בטעות איזה פולקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vadim - תמונה
Vadim 7 ביקורות
אוכל סתמי ויקר, לא מומלץ!
1.8
17/07/15

למרות נסיון קודם לא מוצלח היינו רעבים ורצינו תיאלנדי אז החלטנו לתת לזוזורבה עוד צאנס... כצמחונים אין אצלם הרבה אפשרויות, אפילו הפאד תאי שלהם מכיל רוטב דגים (והם לא תמיד אומרים... זאת) הזמנו 3 מנות עיקריות: שתיים מבוססות על אטריות אורז שהיו בינוניות וחסרות טעם, אחת של אטריות ביצים שהייתה דומה לאוכל איטלקי שיצא מקופסת שימורים. עם כל הרצון לא מצאנו דבר חיובי בכל המנות. אנחנו לא נזמין מהם יותר! כמו שסיכמה בת זוגתי "הדבר הכי טוב בארוחה הזו היה המטלית הלחה עם הריח הנעים" ממש לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ella - תמונה
ella 2 ביקורות
ג'אנק פוד יקר
2.3
13/04/15

כמה וכמה פעמים ישבתי בזוזוברה עם בן זוגי לתת הזדמנות נוספת למסעדה ובכל פעם הזמנתי מנות שלא יכולתי לסיים: קודם כל, העובדה שהאוכל יוצא תוך 5 דק' מרגע ההזמנה מעט מטריד. דבר נוסף פעם קיבלתי... שרימפס לא מבושל ובפעם אחרת מנה של הפיליפינית מלאה ביותר מידי טעם רע. פשוט מזעזע. בפעם השלישית "המלצת השף" אורז ובקר כמעט 100 שח למנה סבירה. זה ג'אנק פוד וזהו. אין שום ערך למנות או יחס לאוכל. הדבר היחיד שמחזיר אותי לשם זה המרק הווייטנאמי. וזהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
didi - תמונה
didi 3 ביקורות
אוכל מצויין
5.0
10/03/15

מקום בטוח להזמין זו- מקבלים בדיוק את מה שמצפים לו. כדאי היה להוסיף מנה או שתיים מערביות כדי שגם בן משפחה שלא מתחבר לאסייתי יוכל להינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Linoy - תמונה
Linoy מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ!!
4.5
21/02/15

ואו! מסעדה מצויינת. שירות ברמה גבוהה, אוכל מצויין. המנות הגיעו בפחות מ5 דק׳, חמות וגדולות.. המינוס היחידי שאין שולחנות פרטיים יש כמה שולחנות גדולים וחולקים. אבל זה חלק מהקונספט וזה... סבבה.. בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sima - תמונה
sima 3 ביקורות
לא מתאים לחולי צליאק
3.0
24/01/15

האוכל נהדר בזוזוברה, אבל הגישו לי מרק עם אטריות ביצים, אחרי שחזרתי ואמרתי שאני לא יכולה לאכול איטריות ביצים. הם החליפו את האיטריות אבל לא את המרק, כל הלילה לא ישנתי. חולי צליאק... השמרו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ifat - תמונה
ifat 3 ביקורות
אוכל טעים
4.5
15/01/15

הגענו לשם מס חברות, השרות היה סופר מהיר, תוך מס דקות כבר התחלנו לאכול. המנות היו גדולות וטעימות והמחיר בהחלט סביר. המלצרית שלנו הייתה מאוד נחמדה ועזרה לנו לבחור בהצלחה מנות שהתאימו... באופן פלא לטעם של כל אחת ואחת מאיתנו. קיצר- מומלץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
המסעדה האהובה
4.0
07/10/14

נתחיל בזה שזה ה-מסעדה של המשפחה שלי אנחנו מכירים את המסעדה כבר כמעט 8 שנים והולכים אליה באופן קבוע בימי הולדת ובכל הזדמנות שמתאפשרת. האווירה מקסימה , האוכל מושלם המנה המועדפת עלי היא... הסומלא קארי קמבודי גם הבנג בנג אהובה והסופר b בדרך כלל אנחנו מזמינים גם מנות פתיחה שהן מאוד מומלצות הקריספי טופו אדיר אני אישית שונאת טופו אבל המנה הזאת אהובה עלינו ואנחנו טורפים אותה תוך כמה שניות בנוסף החציל בגריל ועוד הרבה מנות שאני מזמינים אנחנו בדרך כלל באים 5 נפשות ויוצאים במחיר סביר לגמריי השירות גם כן מאוד נחמד וצורת הזמנה דרך מכשיר אלקטרוני רעיון גאוני לאנשים בלי סבלנות (כמונו) המנות מגיעות מהר ויוצאים שבעים ומרוצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה