נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מ ע ו ל ה
4.5
28/09/14

אוכל מעולה! מנות גדולות יחסית ומשביעות! ממליצה גם על הקינוחים המיוחדים והמעוצבים שלהם. שירות מעולה- המלצרים ששירתו אותנו היו מהירים, נעימים וחייכנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
טעים!
3.5
16/09/14

אוכל אסייתי שווה לכל כיס! בהחלט אוכל טעים ולא מאכזב. הסלט סום טאם-טעים מאוד מאוד. וגם הראמן מולארד היה מעולה. בהחלט שווה לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
רמה קבועה ומעולה
4.3
31/08/14

ביקרנו בזוזוברה אני וחברה, היה כרגיל טעים ונעים. הזמנו את בנגקוק היט המנה המוצלחת ביותר של זוזוברה לטעמי ועוד מנה חדשה עם 5 סוגי בצל שהמלצר המליץ. טעים מהיר ושירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shai - תמונה
shai מבקר מתחיל
מסעדה מאכזבת שירות נורא
1.0
20/08/14

היום הזמנו שני מנות מהמסעדה, סלט וסושי. הסושי הגיע לא כמו שמצוין בתפריט (הגיע ללא סלומון סקין ועם מיונז) ולא כמו שמצויין בתפריט. הסלט שהוזמן הגיע ללא רוטב בכלל. יבש וחסר טעם. את ההזמנה... ביצענו בשש בערב ובמבחן המציאות אכלנו אותה בשעה 21:00 בגלל שבסעדה ביקשו שלא נפתח את המנות שלא יצאו כמו שצוין בתפריט תמורת 156 ש"ח היינו מזמינים ארוחה טעימה יותר ובוודאי עם שירות טוב יותר. מאוד לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
רועש
2.8
20/07/14

ישבנו בזוזוברה וכבר מההתחלה היה רעש בלתי נסבל של כל יושבי המעדה, לא הצלחנו בכלל לדבר מבלי להתאמץ. האוכל נחמד, מנות קטנות ודי טעימות, מנת המרק טובה וגם גדולה. לא בטוח שנחזור בעיקר בגלל... הרעש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
טעים שרות מהיר מחיר סביר.
4.3
12/07/14

4 מבוגרים ו4 ילדים כולם רעבים מאוד.הגענו בשבת בשעה 12:30 קיבלנו מקום מרווח כולם נהנו משקה החלב קוקוס ממכר.לדעתי האופציה התאילנדית הטובה ביותר למי שלא מעוניין להוציא יותר מידי כסף. 550... ש"ח כולל קפה והמון משקאות ומנות לכולם אני אהבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil - תמונה
gil 3 ביקורות
כלי האוכל מלוכלכים )-:
2.8
07/07/14

זוזוברה מסעדה מועדפת עלינו כתשע שנים בשל האוכל הטעים, אף שהיא יקרה יחסית. היא מזכירה בסגנון את רשת ווגאמאמא האירופית הוותיקה, ומחקה אותה בהצלחה רבה. לאחרונה ביקרנו במסעדה, המלצרית הביאה... צלחת מלוכלכת אשר הוחלפה לבקשתינו לאחרת, נקייה. אחרי דקה, הגיעו שתי כוסות מלוכלכות בחתיכות פרי (הכוסות ארחו קודם שייק פירות ?) והוחלפו לכוסות מלוכלכות אחרות, לא פחות מלוכלכות. המלצרית התנצלה שוב "יש בעיה במטבח" והחליפה לכוסות פלסטיק חד פעמיות(לפחות נקיות..). בצאתי מהמסעדה, הערתי על כך למנהלת המשמרת שהתנצלה שידוע לה על כך, וזה "בגלל שמכונת שטיפת הכלים מקולקלת" (כאילו שזו סיבה מספיק טובה להגיש כלים מלוכלכים...) השארתי תלונה על כך באתר המסעדה עבור הבעלים, אבל אף אחד לא טרח לחזור אלי. חבל, זו לא המסעדה שהכרתי. גיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
טעים מאוד
4.0
30/03/14

ישבתי במסעדה כמה פעמים, כל פעם השירות היה מעולה האווירה שונה ומוצלחת, האוכל טעים והשייקים מצוינים. קצת יקר אבל טוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל אסייתי טוב, מעט יקר
3.3
15/03/14

אני מזמין בעבודה משלוחים מזוזוברה מדי פעם. המנות טעימות (מנות האורז עם בשר נמצאות בכמה רמות מעל המוקפצים) ובעסקית מקבלים גם מנה ראשונה ושתיה.סה"כ משתלם, אם כי העלו מחירים בצורה חדה.... ישיבה במסעדה בצהריים היא חוויה מאד לא מומלצת - האקוסטיקה נוראית ולוקח לאוכל המון זמן להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmil - תמונה
shmil מבקר מתחיל
זה נגמר בדוכן נקנקיות
2.3
21/12/13

פרט למלצרית החביבה והמקצועית שאירחה אותנו אין לי מילה טובה להגיד על האוכל של זזוברה אוכל משעמם בלי טיפה מעוף וטעם.איטריות עם טופו שהטעם היחיד שהוצאתי מהם היה הרוטב החריף שהוספתי לצלחת... .מרק פטריות שהיה מורכב מהמון מיים מלוחים (מרוטב סויה) ובפנים איטריות חסרות טעם עם 2-3 פטריות שלא קשורות לשום דבר .המנות יקרות קטנות יחסית למחיר ולא מאופיינות בשום דבר אסייתי .היות ונשארנו רעבים נסענו משם לאכול נקנקיות בלחמניה בבן יהודה. שילמנו 368 שקל על 3.3 סועדים (אחת לא מצאה מה לאכול והסתפקה בשיפודון אחד) .זה יקר מאוד בשביל אטריות ביצים למיניהם .במסעדות take away אכלתי טוב יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה