נגישות
נגישות

מונא ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

58 ביקורות וחוות דעת על מונא

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
01/09/11

אוכל "ירושלמי" מוקפד עם נגיעה צרפתית-איטלקית. טעים, מגוון בדגש על בשרים ופסטות. התמודדו מאד יפה עם ארוע משפחתי (כ- 20 סועדים בחצר הפנימית). אוירה מאד נעימה. בנין שנבנה ב- 1906, מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
12/03/11

אהלן. המנות הראשונות, על אף סתמיותן קטנות ללא הצורך. המנות העיקריות - אני לקחתי פירות ים בהן טעם הלימון השתלט על שאר הטעמים, פסטה כבדים הייתה סבירה לכל יותר, ופילה הבורי קיבל ביקורת... חיובית מצד הסועד. השירות מתיימר להיות ברמה גבוהה (החלפת סכום וכו') אך המנה הראשונה פונתה "בלחץ" שבאין צורך (המנה העיקרית הגיעה זמן רב אחרי), השאלה "טעים לכם?" נשאלה לפני שהספקנו לאכול, וכו'. לצערי לא נחזור. לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 9 ביקורות
4.7
08/01/11

אוכל מוקפד וטעים, אוירה ירושלמית נעימה, עונג של מסעדה ברמה אירופאית שלא תבייש ביסטרו פריזאי מסורתי. לא זול, אבל שווה את הכסף. הטענה היחידה היא על גודל המנות, ולא שיצאנו רעבים, ממש לא,... אך עבור 89 ש"ח למנת ברמונדי הציפיה היא לראות על הצלחת את שני הפילטים של הדג..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/10/10

עשיתי החלטה שאני לא רק מתלונן, ואיפה שצריך אני מפרגן. אז כך יצא שלפני כמה ימים הייתי במונא (שאני חייב להודות שלא שמעתי עליה לפני). הייתי לחלוטין מופתע מהחויה הנדירה הזו. ממש כך. האוכל... ברמה מאוד גבוהה, הכל היה מצויין, בעיקר האנטריקוט שהיה מדהים. לא זכור לי שאכלתי בשר כזה טוב בארץ. אוירה נפלאה שהזכירה לי מקומות שביקרתי בהם בפריז, למרות הירושלמיות המובהקת שלה. היה מאוד מהנה ומאוד טעים. ממליץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/10/10

ישבנו שבעה אנשים בשישי בערב במונא. היה פשוט מדהים, אוכל ברמה בינלאומית. המונא מצליחה לשלב אוכל היסטרי עם אוירה נינוחה, כייפית ולא מתפלצנת. תודה לאל שנותר לנו המקום הזה. בועת שפיות בעיר... הזו. המונא היתה וממשיכה להיות ה ה ה מסעדה בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
16/10/10

זהירות, אכזבה! פעם היו ממש טובים. הינו לפני שבוע: זילזול מתמשך. הלחם - ישן ויבש. התלוננו הוחלף, בסדר (שיטת מצליח?). מנה עיקרית: הבשר מבחוץ פושר, מבפנים ממש קר. מלצר: מתנצל, נעשה חדש,... מגיעה המנה - חמה, אבל הכל טפל בלי שום טעם (וזו מנה יקרה). סלט: הובטח א הגיע ב. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב מבקר מתחיל
2.3
30/08/10

לאורחים שהגדרו כ V.I.P הוזמן שולחן במסעדת מונא, ואני - כמורה דרך, התבקשתי לאספם בתום הארוחה ולהחזירם למלונם. מספר טלפון נמסר למסעדה על מנת להודיע לי על סיום ארוחת האורחים. המסעדה לא... פעלה כפי שהתבקשה. לדאבוני לא נוכל, עמיתי ואני בארגונים העוסקים באירוח אח"מים - להמליץ על מסעדה שעובדיה כשלו בשירות כה בסיסי אותו הננו מקבלים מכל מסעדת איכות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/08/10

היינו במסעדה ביום שישי בערב בסיומו של יום חם ולח. המסעדה היתה עמוסה מעל ומעבר ליכולת לספק שרות ראוי: רעש סביבתי חזק עקב רבוי אנשים שמגבירים את קולם עקב הרעש החזק, מלצרים לחוצים... שמתרוצצים בתזזית, המתנה ארוכה מאד, 45 דקות למנות ו25 דקות לקינוח (המטבח כנראה לא עמד בעומס), חום מעבר לסביר (המזגנים כנראה לא עמדו בעומס).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
01/06/10

ישבתי אתמול עם שני חברים והזמנו שני סטיקים (אנטריקוט) . הבשר פשוט היה לא טוב . לא טרי ועם טעם לוואי לא טוב . וגם לא עשוי במידה שביקשנו גם אחרי שהחזרנו את הסטיק קיבלנו נתח חדש לא טב.... בנוסף המקום לא מתבייש לקחת על נתח כזה מחיר מופקע (נתח של 300 גרם עולה 128 ש"ח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/04/10

מדהים מדהים מדהים! אין מסעדה כזו בארץ! לצד אוכל באיכות הכי גבוהה קיימת אוירה כייפית ונינוחה. גיא סלוק שף על! תודה על ערב מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה