נגישות
נגישות

מונא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

58 ביקורות וחוות דעת על מונא

kogans - תמונה
kogans 2 ביקורות
חוויה מושלמת ברמה קולינארית הכי גבוהה!
5.0
12/11/18

ביקרנו במונא לכבוד ארוחה משפחתית חגיגית (כ40 איש). ממנהלת אירועים אורית הייתה מאוד מקצועית ואדיבה, הקפידה על כל פרט, החל מהרכבת התפריט ויין שמתאים לארוחה, הייתה מאוד סבלנית ונענתה... באדיבות ומקצועיות לכל בקשה שלנו. הארוחה עצמה הייתה מהממת! אוכל מוקפד, מאוד טעים ברמה קולינארית הכי גבוהה, שירות מצוין ואווירה נעימה ומשפחתית. מחיר הולם לרמת המנות והמוצרים. לסיכום היה מושלם! אחת המסעדות הכי טובות בארץ! נחזור לכאן בהקדם. תודה ענקית לשף, מארח, מלצריות וכל צוות המסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nivi - תמונה
nivi 4 ביקורות
אפשר לוותר, חבל על הכסף
3.3
20/07/18

האוכל היה נחמד אבל ממש לא הצדיק את המחיר, כל מנה עלתה כפול משוויה. קונסומה העגבניות היה השיא, ובו שילמנו מעל 20₪ בשביל לקבל את "המיץ של הסלט" בכוס קטנה עם חתיכת מלפפון בפנים ...נו... בחייאת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
נשמח לחזור אם נדע שהערות אלה טופלו
3.3
13/04/18

הגענו במיוחד מתל אביב לארוחת ערב במונא. השירות מוקפד ואישי, האווירה נעימה והיין האדום שהומלץ לנו היה מצוין. מנות ראשונות טעימות ומיוחדות , ברוסקטה מצויינת ומנת טרטר טונה מיוחדת וטעימה... ( מנות קטנות מאוד ביחס למחר). מנת פסטה פירות ים טעימה ומתומחרות באופן שערורייתי ביחס למגוון המרכיבים ( 150 ש״ח שני שרימפסים, 3 חתיכות קלמרי ו5 מולים ! ), פילה בודד של דג הכולל תוספת של שני גזרים ושתי חתיכות תפוח אדמה במחיר של 145 ש״ח ! תומר השף יצירתי ומיקצועי מאוד, אך אין זה מצדיק לשלם כמעט 800 שח ארוחה ולצאת רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
אכזבה גדולה.
2.0
30/04/17

היתה אכזבה גדולה. המנות הראשונות אמנם היו טעימות ומעניינות אבל קטנטנטת. המנות העקריות גם היו קטנות ובנוסף לא ממש מעניינות. בין היתר הזמננו את מנת הדגל הזוגית שנאלצנו להחזיר כי הבשר היה... קשה, יבש וברור שלא הוכן כראוי. קבלנו מנת כבד עוף במקום אך גם היא היתה די גרועה ואת רובה לא אכלנו. התלוננו וקבלנו קינוחים ללא תשלום, אבל מה לעשות גם הם היו מאכזבים והמחיר הסופי עדין היה די גבוה. ואנחנו יצאנו קצת רעבים. בקיצור לא מומלץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sunny - תמונה
Sunny 14 ביקורות
לא חוזר יותר!!!!
2.3
27/02/17

בשתי מילים: אכזבה ואכזבה. מנות זעירות כנגד מחירים יקרים, כך זה במנות הראשונות, בעיקריות ובקינוחים. החליפו לי צ'יפס כי הומלח יתר על המידה, בקשתי לא להמליח, קבלתי מנה אחרת, אבל בכאילו,... הצ'יפסים העליונים היו אומנם ללא מלח, אולם המלח צץ לו ביתר המנה. נראה לי שהחליפו רק את הצ'יפסים מלמעלה והחזירו את אותה המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alain - תמונה
Alain מבקר מתחיל
לא ממליץ לאנשים מבוגרים או שאוהבים לאכול בשקט.
3.5
11/11/16

אכלתי הערב (11.11.16) עם אשתי . האוכל היה טעים השירות היה טוב אבל הרעש של האורחים ושל המוזיקה היה בלתי נסבל. ביקשתי כמה פעמים להנמיך או לנתק את הרמקולים אבל הדבר לא בוצע. מחיר לא זול . ... נאלצנו לאכול מהר ולברוח משם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שם - תמונה
שם 8 ביקורות
טעים ומיוחד
4.8
23/08/16

הגענו ביום שני רבע שעה לפני סגירת המסעדה ולמרות זאת הצוות היה אדיב וסובלני מאד המנות מיוחדות הפולנטה מעולה , בירה מונא גם הייתה מוצלחת האוכל לא שיגרתי והאווירה נעימה במיוחד גזע... העץ כחלק מהמסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sabina - תמונה
Sabina מבקר מתחיל
פשוט תענוג
4.3
19/09/15

הגענו לחגוג יום נישואין במונא. המבנה העתיק והאווירה במסעדה, השרו תחושה נעימה ומיוחדת. השירות ותשומת הלב של הצוות היו נפלאים כולל ההמלצות על האוכל (הזמנו מנות טעימות). המגוון של המנות... עשיר ומעניין, והטעמים החדשים שגילינו ריגשו אותנו. בין לבין, הביאו לנו עוד מנות שלא היו כלולות בהזמנה. כמה ימים אחרי , המשכנו לדבר על האוכל. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילביה שלו - תמונה
סילביה שלו 10 ביקורות
חויה נהדרת
4.5
25/06/15

הגענו אתמול בערב בהמלצה של הבן שראה באינטרנט. כבר מהרגע שהגענו למקום,הרגשנו טוב,המבנה מקסים ורומנטי, הצוות קיבל את פנינו היה מפנק כל הערב. האוכל וההמלצות מצד הצוות היה טעים מאד ובקינוח... מדהים. בהחלט ממליצה ונחזור שוב בטוח! המון תודה לצוות המסור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועד - תמונה
סועד 2 ביקורות
חוויה בלתי נשכחת
5.0
16/04/15

מקום מקסים ואווירה מושלמת (מוזיקה חלשה ברקע לא רועש מידי והכל מעוצב בטוב טעם. השירות היה מעולה המלצרית לא הפסיקה לפנק ולדאוג לנו. האוכל היה מצויין (הפולנטה לא מאכזבת לעולם). בקיצור... חוויה בלתי נשכחת ומומלצת לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה