נגישות
נגישות

מונא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

58 ביקורות וחוות דעת על מונא

oded - תמונה
oded 2 ביקורות
מונא זה לא זה
2.3
31/03/15

היינו במסעדה ביום שישי הדבר הכי טוב בה הוא השירות שהיה מצויין. המלצרית השתדלה ופניקה אותנו עם מנה ראשונה עח הבית. מעבר לכך המנות היחידות שהיו סבירות הן הפולנטה והריזוטו. כל שאר המנות... היום מזעריות בגודל של מנות ילדים/ארוחת טעימות טפלות וניכר כי לא הוקדשה תשומת לב בהכנתן המצופה ממסעדה ברמה בה מתיימרת מונא להיות. והמחירים שערוריתיים. בקיצור אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
REUT - תמונה
REUT מבקר מתחיל
מעולה !
4.3
15/03/15

הגענו לסופ"ש של כיף בירושליים . היינו במסעדה ביום שישי ,אומנם היה מקום רק על הבר כשהזמנו מקומות. אבל השירות על הבר היה מצויין . הברמן שחר היה נחמד במיוחד . אוכל טעים מאוד, אוירה כיפית... ושירות מדהים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hofit - תמונה
Hofit 2 ביקורות
מסעדה מדהימה
4.8
24/08/14

הגעתי ליומיים של כיף בירושלים עם חברה, ידעתי שאני הולכת לאכול במסעדות של אסף גרניט, חובה! הגענו למונא. השירות ברמה גבוהה מאוד, עוד לא נתקלתי בשירות ברמה כל כך גבוהה. המלצריות חייכניות... ויודעות את העבודה, מקפידות על כל פרט, המלצרית פתחה לנו את הדלת למסעדה כאילו זו המשימה מספר 1, על אף שהייתה עסוקה בהובלת אוכל לשולחן. ביקשנו מים לשולחן, הקפידו למזוג לנו אותו לכוסות. הרגשנו מלכות. האוכל טעים מאוד, מוקפד, מרגישים שזו מסעדת שף ברמה גבוהה. המחיר גבוה אך תואם לסטנדרטים של מסעדות מהסוג הזה וכמובן תואם לגודל המנה המתקבלת. המסעדה יפה מאוד. לא גרנדיוזית בעיצוב אך נעימה כשעל כל שולחן מפה לבנה. בקיצור - מומלץ ביותר, מכל הבחינות. אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
james - תמונה
james מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
15/03/14

הגענו לציין אירוע משפחתי. אווירה מצויינת. מקום חביב ונחמד. הבעיה היא באוכל ובשירות. נראה שלחברה האלו אסף גרניט וחבורתו יש יותר מדי מסעדות..ניכר שאין בעל בית במסעדה : הלוקוס שהגיע היה... יבש.. שכחו את התוספת לאחת המנות שכחו להביא עם המנות סכום ועוד דברים שקשורים גם בשירות בינוני וגם באוכל לא מדהים. ציפינו מהחברה האלו ליותר. אולי כדאי לא להתרחב יותר מדי לפני שרואים שהמסעדה הקודמת עובדת טוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
19/01/14

חגגנו יום הולדת ביום שישי בערב אוירה נהדרת אוכל טעים ומיוחד פינקו אותנו בתוספות בקיצור אולי קצת יותר מהאחרות - אבל שווווה אני אחזור וכמובן שאמליץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 4 ביקורות
אווירה נעימה, אוכל טעים
4.3
12/12/13

ישבנו על הבר, בת זוגתי ואני. צוות הבר, בחור ובחורה היו מאוד נחמדים ושירותיים, יושבי הבר קיבלו באותו ערב צ׳ייסרים ומאזטים על חשבון הבית. תענוג. אני הזמנתי כבדים מקורמלים על פירה ובת... זוגתי פסטה פפרדלה. שתי המנות הגיעו בזמן והיו מצויינות. המוזיקה לא הייתה חזקה מידי והיה נעים ונוח. אחלה מקום להעביר בו ערב. מחירים מעט גבוהים אבל יש תמורה. חשוב לציין שמדובר על אחד מהמקומות היחידים בירושלים שפתוחים גם בשבת ומגישים אוכל לא כשר וטעים. לדעתי זאת מצווה לחזק מקומות כאלה בעיר שהולכת ונעשית יותר דתית וחונקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alisa - תמונה
Alisa מבקר מתחיל
ערב בלתי נשכח חוזר בשנית...
4.8
07/12/13

קבעתי עם זוגתי לערב מפנק במסעדת המונא בבית האומנים בשישי בערב. המקום היה עמוס איך רמת השרות הייתה דקדקנית מהירה ובעיקר מקצועית. התפריט מגוון ומוקפד. בחרנו מבחר מנות ראשונות הטובות... ביותר היה סלט קונפי ברווז ומנת צדפות וארטישוקים שיצאה ספיישיל לשולחן מחוץ לתפריט הקבוע. בין הייתר השבח את ייתר המנות כגון הקרפציו מנת ספיישיל היום ניוקי לובסטר, פילה עגל הפולנטה המפורסמת של המקום וכן הקינוחים המצויינים קרנץ השוקולד והטרמיסו. שהוגשו כולן עם תוספות מפנקות של טרפלסים ומרשמלו תוצאת בית. שום מנה לא ירדה ברמתה מאחרת. וכולן היו מצויינות. יצאנו מסופקות. חשבון 575 שקלים חדשים שיצאו מכול הלב לארוחה זוגית כולל בירה וקפה חם. חזרתי בשנית ולא התאכזבתי וכן אחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
החקלאי - תמונה
החקלאי מבקר מתחיל
תודה רבה על ערב מעולה
4.8
16/11/13

הזמנו מקום ל8 כולל שלושה ילדים ביום שישי בערב. כשנכנסנו הייתי בטוח שתיהיה נפילה עיצוב מוקפד ותפריט שאני יודע לבטא רק60% ממנו גרמו לחשש קל... המלצרית(ריקי) הייתה מדהימה והחשש התפוגג... במהירות ונעלם לחלוטין עם ההסברים על המנות. המנות היו מדהימות ויש גם חצר שאפשר להתרוצץ בה עם הילדה כשנמאס לה לשבת... רוב תודות על ערב נהדר(יומולדת לסבתא). היה ממש כיף ובעיקר מאוד טעים ונעים. יישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעה - תמונה
נעה 2 ביקורות
אכזבה גדולה!
1.5
26/12/11

המנות קטנות, יקרות ולא מצדיקות את המחיר הגבוה. המתנו למעלה מ-45 דקות לעיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded Volovelsky - תמונה
Oded Volovelsky 4 ביקורות
3.7
10/09/11

אכלנו ארוחה לכבוד יום נישואין. האוכל היה טעים במיוחד. אכלנו למנה ראשונה ברוסקטה עם רוסטביפ וכבדים. ולמנה עיקרית ריזוטו עם פלפל ולבנה שהיה בעל טעם מאוד מיוחד וריזוטו פירות יום. לקינוח... מקפא של רסק בוטנים עם מלח אטלנטי שהיה מפתיע. האווירה מאוד נעימה. הבניין יפהפה. השירות היה מעט איטי, והמנות מעט קטנות אך בסך הכל היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה