נגישות
נגישות

קיטון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על קיטון

יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
אוכל מזרח אירופאי טעים
4.5
07/06/15

כל כך נהינינו מהאוכל הטעים שחזרנו לאכול במסעדה לאחר שבוע. בשתי הפעמים הגענו עם קופונים עסקה בהחלט משתלמת קיבלו כל מה שהתחייבו בעסקת הקופונים, בכל פעם היינו 4 סועדים אנחנו הזמנו רגל... קרושה וברווז בתוספת חמין. החברים הזמינו כבד קצוץ מרק עם קרפלאך וקציצות ברוטב, טעם גן עדן, שרות מהיר ואדיב, המסעדה קטנה וצפופה לכן בשני הביקורים העדפנו לשבת בחוץ היה נעים והמולת הרחוב דיזינגוף לא הפריעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eti.levi - תמונה
eti.levi 7 ביקורות
אפס ביחסי אנוש
1.8
19/10/14

הזמנו מקום לשעה שלוש, נכנסנו למסעדה הקטנה והצפופה, אין הרבה מקום לעמוד ובכל זאת אף אחד לא מתייחס אלינו. אנחנו פונים למלצרית והיא פונה לאורנה (כנראה בעלת המקום) אבל אורנה עסוקה ולא... מתייחסת. לא נעים לעמוד בפנים, לאחר כמה פנוית אמרנו שאנחנו מחכים בחוץ, אחרי שראינו שלא מתייחסים שוב נכנסו. היו כבר שני שולחנות פנויים אבל מלוכלכים. בסוף נעמדנו ליד שולחן וחיכינו שינקו אותו. הכול היה מאוד איטי. בלי שום חיוך ובטח לא התנצלות. היינו צריכים לבקש את מנת החמוצים אבל שבעסקית של הקופון היינו אמורים לקבל אותה. האוכל סביר מינוס. המנות קטנות. אומנם היה לנו קופון אבל לגבות 30 ש"ח על מנה זעירה של איקרה זה המון כסף. גם את החשבון לקח להם זמן להביא. הכול נעשה מאוד באדישות. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded - תמונה
Oded 5 ביקורות
לא מומלץ, בוודאי לא לצמחוניים.
1.5
19/10/14

הגענו למסעדה ובחרנו ארבע מנות ראשונות. סלט ביצים - טעים, כבד קצוץ - טעים, 3 קרעפלך מטוגנים - טעים. סלט - לא טעים. למנות עיקריות שניצל - סביר, עוף צלוי - סביר. שתי מנות צמחוניות שאמורות... להיות מורכבות מארבע תוספות. אורז - דלוח ומיימי. פירה - דלוח ומיימי, גבץ' - התפל ביותר שאכלתי מעודי, סלט פשוט. צלחות ההגשה של המנות, קטנות במיוחד, כמו צלחת מנה ראשונה. כשפונים למלצרים היא עונה: יש לי רק "שני" ידים".לצערי כגודל הציפייה, גודל האכזבה. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני  - תמונה
דני 3 ביקורות
יחס מאוד לא נעים ,מנות יקרות ולא מוצלחות במיוחד
1.0
28/09/14

יחס מזעזע - מתנשא ולא נחמד. יחסית למחיר הגבוה המנות שקבלנו (שניצל וחמין) היו באיכות לא גבוהה (בלשון המעטה). מוזר שמוסד ותיק כזה מרשה לעצמו להתנהל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neria - תמונה
Neria מבקר מתחיל
מסעדת קיטון
1.8
30/05/14

הגענו במקרה, המתנו 30 דקות עד שהגיעה המנה בגלל שהמלצרית התבלבלה. התאכזבנו מאוד,מנות היו קטנות,יקרות,וטעמים משעממים. לא נחזור שוב. לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maianach - תמונה
maianach מבקר מתחיל
לא ללכת לשם לא להזמין נורא ואיום התאכזבתי קשות!!
1.0
28/12/12

הזמנתי משלוח לבן זוגי החולה.. הזמנתי 2 מנות מרק עוף עם קרפלעך. כל מנת מרק עלתה 29, ועוד 21(!) שקלים דמי משלוח. שיא החוצפה!! המרק היה נורא נורא מאכזב.. רציתי לפנק במרק עוף בנאדם שחולה..... קיבלתי מרק צח-נקי-בלי כלום בפנים וקרעפלך. ציפיתי לפחות לקצת ירקות.. אולי שמיר/פטרוזיליה? אולי קצת גזר? משהו? מרק חיוור, מנה קטנה, יקרה, ודמי המשלוח הם שיא החוצפה. סה"כ שילמתי 79 שקלים עבור 2 מנות מרק!! נראה לכם הגיוני? כן, זה היה הגיוני עם המרק לא היה כזה חיוור ומשעמם, אם אולי לפחות זה היה מגיע בתוספת לחם.. אולי קצת ירקות.. משהו?? בכל זאת, באתר ההזמנות שלכם היה גזר במרק ואפילו שמיר..!! לא מגיעה ולא מזמינה מכם יותר!! לקוחות יקרים - אני התאכזבתי קשות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris Cahana - תמונה
Iris Cahana מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
21/07/12

הגעתי עם בתי הקטנה שמשוגעת על שניצל ואף פעם לא וויתרה על שניצל שקבלה במסעדה. הזמנו שניצל ולאחר ביס אחד היא סירבה לאכול אותו וטענה שהוא ממש לא טעים לה. מאחר ואני צמחונית, לא יכולתי לאכול... אותו. בקשתי שיחליפו לי את המנה (הלא זולה) ונענתי בשלילה וביחס נוקשה. התרשמתי שלמלצרית ממש לא היה איכפת אם נצא מרוצים וגם לאחר שהבעתי אי שביעות רצון וטענתי שממש אין לי מה לעשות עם המנה, נתקלתי ביחס קר ומגעיל. אני חייבת לציין שגם התוספות של המנה שטעמתי לא היו טעימות במיוחד. בכל המסעדות בהן היתה לי בעיה עם איזו מנה, (לא שאני נוהגת לבקש בקשה כזו לעיתים קרובות) מייד הוצע לי להחליף אותה עם חיוך ורצון טוב. בקיצור, לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של j.beh
j.beh
29/08/2012
במסעדה זאת "אכלתי" את החמין הגרוע ביותר מבין אלה שאכלתי. וכאשר, שלא כהרגלי השארתי בצלחת,זה לא הרשים אף אחד... אני מקווה שזה היה יוצא דופן אך גם זה לא היה צריך לקרות למסעדה בעלת מוניטין.
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/09/11

הרגע הגיע אליי משלוח מזעזע הביאו לי חמאה חמה במקום מוס וקופסת אטריות במקום מרק וכאשר התקשרתי ואמרתי לעובדת היא אמרה לי להחזיר את האוכל. הסברתי לה שאני מאוד חולה במחלת הנשיקה ושלא כדי לה... לקחת את האוכל וכששאלתי בציניות אם היא מתכוונת לשלוח לאנשים אחרים את מה שאני אחזיר היא אמרה כן. אז אם מישהו עשה משלוח ביום שבת ונהיה מאוד חולה, מצטערת קיבלת את המנה שלי. פשוט תת רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל 2 ביקורות
4.7
27/02/11

אכלתי עם מישפחתי 6 נפשות בשבת 2011 -2 -26 בקיטון בדיזנגוף,מזמן מזמן לא ניהניתי לאכול במיסעדה כמו שאכלתי במיסעדה הזאת,האוכל מה זה היה טעים ,הברווז,החמין,גפלטע פיש,הבקר ומה לא ,אך איזה... אוכל של אמא,איפה יש מסעדה כזאת בארף ,לא ניתקלתי ברמה בטיב ,בטעם באף מיסעדה ,ממליף מכל הלב למי שהוא אוהב אוכל ביתי של יהודי אירופה. הלוואי ואני יגיעבכל הזתמנות למיסעדה זאת אני ממליץ מכל הלב. שמוליק,בת-ים,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pavel - תמונה
Pavel 5 ביקורות
3.0
15/01/11

באתי לאכול במסעדה כי שמעתי עליה הרבה מכל מיני עיתונים וכתבות.האוכל היה פשוט לא טעים. אתה מרגיש שלא איכפת לטבח איך זה ייצא,ויש הרגשה שבאים למסעדה בעיקר כי יש לה שם, מסיבות הסטוריות... כנראה. המנות קטנות - ונורא יקרות, הסה"כ ייצא לא מעט בכלל. השירותים - בצבא אני לא זוכר כאלה. חייבים לצאת החוצה מהמסעדה, והשירותים עצמם היו מוצפים במים. זוועה. ממליץ בחום לוותר על חווית "קיטון".

עוד פרטים
הוספת תגובה