נגישות
נגישות

קיטון ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על קיטון

 - תמונה
3 ביקורות
1.3
25/02/07

שישי בערב, חושבים אוכל ביתי של פעם. לא ולא, לא בקיטון. מנה ראשונה כבד קצוץ חסר מלח וטעם. הווריניקא היו קרים ודביקים, וחמין אך החמין, כן הבשר טעים אבל הקישקא קנוי עם עור של פיל, אולי לא... בושל דיו. כל זה הוגש בחיפזון, מנה אחר מנה ללא הפוגה ע'י אשה חמודה שמזרזת כל הזמן לסיים. בקיצור האוכל כבר לא כמו של פעם, שירות מעצבן, לא נחזור יותר למרות העידוד של האשה, "תבואו שוב". לא נבוא ולא נמליץ, תודה שבענו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
24/02/07

רצינו לטעום אוכל של בית ומאוד מאוד התאכזבנו. הכבד היה בכמות של זרת וחסר טעם. ביקשנו כבד קצוץ בלבד וקיבלנו עם ביצים. לא טעים. הוורניקה היו קרים וחסרי טעם, בחמין הקישקע היה קנוי עם עור... עבה כשל פיל. רצינו בשישי להנות וממש התאכזבנו. ולסיום השרות של המלצרית - כאילו היתה קטר רכבת, עוד לא סיימנו מנה אחת כבר הגישה את השניה, היא חסרת סבלנות ואדיבות, ליוותה אותנו לדלת. אנו לא נחזור. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיטון תל אביב  - תמונה
קיטון תל אביב מבקר מתחיל
3.7
05/02/07

אנחנו חסידי האוכל הביתי הפולני. ניסינו כבר את כל המסעדות שקיימות, אך בקיטון מצאנו ששמים את הדגש על איכות האוכל, על המינונים המדוייקים ששומרים על הסגנון הפולני הטהור. אז נכון שהעיצוב לא... חדשני ומדהים, ולפעמים כשאנחנו מזמינים הביתה, המנות לא מגיעות כמו שהן מוגשות במסעדה.אבל האוכל יוצא מן הכלל. אוכל אמיתי של הבית, בעיקר החמין והמעיים, כבד קצוץ וכל יתר הדברים שניסינו.לשם תמיד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/12/06

היינו לקוחות קבועים של קיטון, עד לא מזמן היה תענוג להזמין גם אם יחסית לא זול (במיוחד במשלוחים), היה שווה. לא מובן מה קרה להם אבל הנה הזמנו שתי מנות, חמין עם מעיים וברווז, החמין... אם... אפשר לקרוא לו ככה היה עיסה מעליבה וקטנטונת של בולבוסי תפוחי אדמה ושעועית, הברווז נראה כמו משהו שיצא מהמיקרו אחרי מספר ימים. המנות הקטנות, המזלזלות והלא טעימות בעליל עשו את שלהם. אנחנו משם כבר לא נזמין ולפי דברי המוקדן של קנגרו זו לא תלונה ראשונה אבל "זה לא ממש מעניין את המסעדה". מאכזב מאכזב מאכזב. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיקלה - תמונה
דיקלה מבקר מתחיל
2.0
01/05/06

ישבנו, ישבנו, חיכינו, חיכינו, אחרי רבע שעה שמו לנו תפריט על השולחן, בלי שלום אפילו. בחרנו מה שרצינו, ישבנו, ישבנו, חיכינו, חיכינו, חיכינו, קמנו, הלכנו.מביש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
21/04/06

מקום נחמד וסימפטי. מרק עוף עם יותר מידי אבקה. קרפלעך נהדרים, צלי בקר - נהדר. רך, נימוח, לא יבש, מתובל היטב. כבד קצוץ טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/05

החוק האסקימוסי להגנת הטיב ע"פ ארבינקא של קישון אומר, שכאשר אקימוסי מוצא נקודת דייג קטנה וטובה עם הרבה דגים, הוא אומר לכולם שהמקום גרוע כדי שלא יבואו כולם ויהרסו לו את המקום. ולכן אני... מודיע לכם שקיטון מסעדה גרועה! על החתום ארבינקא 0545936852

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/06/05

מאז שאני מכירה את עצמי הלכתי עם המשפחה לאכול בקיטון, עם סבא וסבתא ואמא ואחי, כמעט כל שבת היינו עושים שם. שנים. וכבר שנתיים שלא ישבתי שם ואני מתגעגעת לאוכל הביתי והיהודי הטוב ורק לחשוב... על הניחוחות מעורר תאבון. היום אני לוקחת ת'בן זוג ואת אמו לשם ומרגישה שעושה להם סיבוב נוסטלגי באחד המקומות האהובים עליי בעיר. שמחה שהם לא הפכו את המסעדה ליאפית ומודרנית אלא נשארה המסעדה הקטנה הביתית והחמה. אותנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה