נגישות
נגישות

קיטון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על קיטון

דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
השירות הגרוע התחיל בטלפון
1.8
20/09/19

התקשרתי להזמין משלוח מקיטון. להזמין דרך האינטרט פחות נוח ויש באתר שלהם לחצן טלפון לכן הבנתי שאפשרי להזמין בטלפון. ענתה לי נציגה והסבירה שעדיף באינטרנט. אמרתי שהאינטרנט פחות נוח לי ואני... מעדיפה בטלפון. היא אמרה "בסדר אז תחכי על הקו כמה רגעים", חיכיתי. לפתע אני שומעת אותה אומרת לעובד אחר כאשר אני מחכה על הקו שכואב לה הראש ושיש לה מלא משלוחים ויש את זו על הקו, אמרה איזה משהו מעליב עלי .. חשבתי לעצמי למה לעזאזל אני נשארת על הקו? הם בודאות לא אדיבים. החלטתי להמתין עוד על הקו כי אמרתי שלכל אחד יש ימים קשים ושזה שהעובדת לא מקצועית לאו דוקא מחייב ששאר החוויה תהיה רעה. היא חזרה לקו לאחר שהמתנתי וענתה לי. שאלתי שאלה על החמין קיגל ואם יש שם בשר. ואז היא פנתה שוב לעובד לידה והתלוננה עלי שאני עוד שואלת שאלות.... כל זאת כשאני בטלפון מקשיבה לה. אמרתי לה שלא יפה לדבר עלי רעה כאשר אני על הקו. העבירה אותי בעצבים לבוסית שלה והסברתי לבוסית שלה שהיחס מעליב ושהעובדת שלה לא אדיבה ולא מקצועי לדבר עלי כאשר אני ממתינה על הקו. הבעלים של המקום אמרה לי שהיא האדם הכי אדיב בעולם ושהיא הסבירה לי שצריך להזמין רק באינטרנט. מה שלא נאמר לי. הומלץ לי להזמין באינטרנט לא אמרו לי שאין שום דרך אחרת. תודעת שירות גרועה כזו לא ראיתי בשום מקום. נעלבתי עמוקות מהיחס שלהם. לא לכולם מתאים להזמין דרך האינטרנט ואם יש טלפון באתר ושלוחה בטלפון למשלוחים אז מי שעונה לטלפון צריך להיות אדיב ושירותי ולא לקטר על הלקוח מולו ולא לקטר גם על כאב הראש שיש לך כשהלקוח ממתין על הקו. התחושה שיצאתי איתה היא שאני מהווה מטרד למסעדה. אף סועד משלם לא רוצה להרגיש כך. חלק מהשירות המתבקש במסעדה הוא גם האדיבות והנימוס. אמליץ לכל אחד לא ללכת לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hana - תמונה
Hana 3 ביקורות
מחיר לא פרופורציונלי למנות קטנות בטעם בינוני
1.5
30/01/19

הזמנו ארוחה מרובת מאכלים הביתה, מה רבה הייתה אכזבתנו כאשר פתחנו את הקופסאות: מנת הכבד הכילה 3 חתיכות כבד (בינוניות לכל היותר)- עלות המנה 64₪ מנת הגולש-מנה קטנה ביות, חתיכות קטנות של... בשר הזמנו גם 3 סלטים שאמורים להגיע כל אחד עם 3 פרוסות לחם- הגיעו בסך הכל 3 פרוסות לחם. כל קשר בין התמונות המפורסמות בתפריט למה שקיבלנו מקרי ואקראי התקשרנו למסעדה, התשובה שקיבלתי הייתה: אלה המנות שלנו מאז ומעולם ... לאחר בדיקה עם בעלת המקום חזרו אליי והדבר היחיד שהציעו לנו זה 10% הנחה בקניה הבאה- לא תהייה כזאת!! ממליצה למצוא אוכל ביתי במקומות אחרים מחירים לא הוגנים ולא פרופורציונליים בשום צורה לתמורה! אכזבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיטה - תמונה
גיטה מבקר מתחיל
במילה אחת: גרוע
1.5
24/02/18

הגענו בעקבות כתבה בטלוויזיה. היה מאכזב ביותר. היה מחסור במנות מתפריט, האוכל לא היה טעים, המחיר היה ללא כל פרופורציה לאיכות וטעם. לא נחזור שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת מבקר מתחיל
מחפיר
1.0
27/01/18

בושה וחרפה. הזמנו מקום שבוע מראש לשבת בצהרים ל 13 איש לחגוג יום הולדת לחמי בן ה 89. כשהגענו למקום הסתבר ששכחו את ההזמנה למרות שבבדיקה משותפת איתם הסתבר שהיא הייתה רשומה ביומן ההזמנות... שלהם. הם הפנו אותנו למתחם הכניסה למסעדה בו היה שולחן גדול ל 10 אנשים ובסמיכות אליו שולחן נוסף לארבעה. הסכמנו לשבת כך, וציינו בפניהם שמדובר ביום הולדת של אדם קשיש ושחשוב לנו מאוד שעל אף עגמת הנפש הראשונית יפעלו לתיקון החווייה בכדי לא לצער אותו. במקום זאת,פשוט התעלמו מאיתנו והמשיכו לטפל רק בלקוחות האחרים במסעדה ובמזמיני המשלוחים שהגיעו לאסוף הזמנות. פנינו אל מנהלת המשמרת מספר פעמים אך היחס היה פשוט לא הגיוני. בסופו של דבר החלטנו לאחר רבע שעה לעזוב את המקום רעבים ומאוכזבים. תיארנו לעצמנו שעם חוסר מאמץ כזה לארח אותנו כנראה שלא נוכל לצפות לשום דבר טוב. פשוט מחפיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
אוכל טעים מאד!
4.0
12/04/17

זו לא הפעם הראשונה שהזמנו משלוח מקיטון, וגם הפעם הרמה הגבוהה נשמרה. הזמנו גפילטע פיש, מיכל חזרת, מרק עם קניידלך ואיטריות, שניצל עוף, שניצל וינאי, חמין בלי בשר, 5 ביצים חומות, תבנית... קיגל, ופרוסה של עוגת ביסקוויטים. המנות העיקריות מגיעות עם שתי תוספות לבחירה ממגוון גדול. אנחנו בחרנו בפתיתים, כוסמת, ואורז. כמו תמיד כל המנות היו טעימות מאד. במיוחד ראויה לציון החזרת, שבניגוד לרוב המסעדות הייתה באמת חריפה. התאכזבתי מהגודל של הגפילטע פיש ושל מנת המרק, אבל לעומת זאת המנות העיקריות היו גדולות מאד. המשלוח הגיע לפני שעת ההגעה המובטחת. האוכל, שוב, בניגוד למשלוחים אחרים שקיבלנו, היה ארוז היטב במיכלי פלסטיק. המחירים בינוניים - על כל הארוחה, כולל משלוח, שילמנו 376₪, אבל בהחלט הרגשנו שקיבלנו תמורה מלאה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
נוסטלגיה נחמדה ויקרה במקצת
2.8
12/01/17

ישבתי יחד עם בת זוגתי. היא הזמינה כרוב מבושל,גבץ' ,אורז לבן ושמיר,ומרק בורשט. אני הזמנתי ורניקס וחמין. הורניקס היו נחמדים אם כי יצא לי לאכול טובים מהם. היה חבל שהבצל המטוגן היה יבש ולא... חשתי את השמנוניות שלו. המחיר הגבוה הימם אותי, 28 ש"ח בשביל 3 כסונים בינוניים זה מחיר יקר למדיי. לפי דעתי צריכים להיות 5 לפחות במחיר כזה. החמין היה מאוד טעים והבשר נימוח. מרק הבורשט היה נחמד אם כי המחיר בשביל כמות לא גדולה עמד על 32 ש"ח,די גבוה בשביל מרק ירקות ללא בשר. הגבץ' והכרוב היו בסדר. סה"כ מדובר באוכל שבהחלט נותן טעמים נוסטלגיים למי שגדל על אוכל אשכנזי ויכול לשמש כחוויה למי שרוצה לטעום אחד כזה. חבל שבמנות הביניים המחירים יקרים למדיי שלא בצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
פשוט בזיון!!!!
1.0
18/12/16

הגענו לארוחת צהריים בשבת, האוכל היה לא טעים בלשון המעטה. רציתי להזמין עוף מכובס והמלצרית אמרה שלא כדאי לי. אם עוף מכובס לא יודעים להכין שם אז כל השאר צפוי. אוכל פשוט גרוע עם במחירים... בשמים. אותנו הם כבר לא יראו שם. בנוסף, הזוי שמסעדה פולנית מנגנת כמוסיקת רקע מחרוזת של זהר ארגוב. הם כנראה לגמרי איבדו את זה.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
16/12/16

מאכזב מאוד מנות יקרות ...לא מזכיר בכלל את האוכל היהודי הטוב של פעם .המנות קטנות ביחס המחיר .ציפיתי ולא מומלץ בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
chelsea - תמונה
chelsea מבקר מתחיל
חוויה מפתיעה לטובה, טעים ושונה
3.8
17/10/16

אחרי שקראתי את הביקורות כאן קצת חששתי, בעיקר כי זה לא אוכל שמוכר לי מהבית או מעורר נוסטלגיה מיוחדת הלכנו לאירוע משפחתי ומאוד נהננו. השירות היה אדיב וחביב, האוכל היה טעים והצליח לרצות... חבורת אנשים שכל אחד "בעייתי" ובררן באוכל באופן שונה. האווירה במקום באמת של פעם בסגנון ביתי, חמה ונעימה (אבל לא דביקה או מעצבנת). המנות משביעות ולא יקרות. הצד החלש של הארוחה היה סלט הירקות שמוגש כמנה ראשונה, קטן ולא מרגש, והשתייה הקלה (מיצים וגזוז) שחלקה חביב וחלקה פשוט לא טעים. בעיקר מומלצים השניצלים המעולים והשטרודל. מתאים בעיקר לארוחות משפחתיות או למי שרוצה להתנסות במטבח מהסוג הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
משלוח מאכזב בלשון המעטה
2.3
31/12/15

הזמנו משלוח . הסלט ביצים עלה 26 ש"ח , הגיע כלי זעיר (אולי 200 גרם) של סלט ביצים פשוט פשוט . "פלטת" התוספות (ניתן לבחור 4 תוספות) עלתה 46 ש"ח , הגיע כלי פלסטיק קטן וכל התוספות הונחו... יחדיו ללא הפרדה והתערבבו להם . החמין הצמחוני היה בסדר , לא יותר . לא מה שמצופה ממסעדה יהודית ותיקה ומוכרת בעלת שם . חבל .

עוד פרטים
הוספת תגובה