נגישות
נגישות

קיטון ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על קיטון

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
31/07/08

במסעדת קיטון נוהגים לתת אוירה יהודית. במידה וביקשתם משהו קצת ממה שרגילים תקבלו תשובה אופינית לאמא פולניה של שנות השישם "לא, לא" עם כל הכבוד למטבח היהודי, למסעדהב הולכים בשביל... להנות. בקיצור לולעניין - אם אתם ממש רוצים אוכל יהודי טוב תגיעו מוכנים, אווירה נוחה - זה לא שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 2 ביקורות
3.7
24/04/08

עצרנו בקיטון בלי תכנון מראש... חול המועד פסח ובא לנו אוכל "מבית סבתא". 12 בצהריים ביום של שופינג ברחוב דיזנגוף והמקום יחסית ריק אז לא היינו צריכים לחכות.אני הזמנתי קציצות בקר למנה... עיקרית בתוספת צימעס וחמין. המנות היו טעימות - החמין היה נימוח וטעים, הקציצות היו מעולות והצימעס היה טוב. גם זוגתי נהנתה מהמנות שהזמינה (צלי בקר בתוספת פירה וכרוב מבושל). לתוספת - סלט כבד עם בצל מטוגן-טעים וחמוצי הבית - חמוצים כמו של פעם. השירות היה נעים ואדיב והמנות היו משביעות.המחיר - לדעתי לא זול בכלל (הארוחה לשנינו עלתה 135 שח כולל שתיה). האם היה שווה? בהחלט כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
16/04/08

לא הזמנו מקום, נאלצנו לחכות כעשר דקות כדי שיתפנה שולחן. לקח מעט זמן עד שניגשו אלינו אך לבסוף קיבלנו את המנות הראשונות בזריזות, הכבד קצוץ היה מצויין והגפילטע הזכיר לי את הדג של סבתי ממש... יופי.לעיקריות הזמנו חמין מעיים ושניצל עוף-מאוד נהננו המנות היו גדולות בקושי סיימנו.מומלץ באמת למי שמתגעגע לאוכל פשוט וטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
23/03/08

הזמנתי משלוח דרך קנגורו. המנות קטנות במיוחד והמחיר ממש מוגזם. 25 שקלים לשלוש יחידות קטנטנות של קרפלעך? המרק עוף עם קניידלעך גם הוא מאכזב, הקניידלעך במרקם מוזר והכדורים קטנים. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
2.4
12/03/08

העליבות בהתגלמותה. אוכל עייף, מחומם ויבש. שירות מתחת לכל ביקורת (למרות שמשתדלים). עיצוב במקום - מיושן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/11/07

ביקרנו במקום אחרי השיפוץ,איכשהו הצליחו לעשות מקום חדש ולהשאיר את האווירה של הבית שהיה לפני. על האוכל אין מה לאמר כי תמיד היה שם טוב ונהדר וגם אחרי השיפוץ.מומלץ בחם

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 6 ביקורות
1.3
01/09/07

יצא לי לשבת שם לפני השיפוץ ...ומה שזכור לי היה הלחם הפשוט והזול שהוגש ביחד עם המנות ,אולי הגיע הזמן שיחליפו זאת בלחמניות קטנות או לחם קצת יותר טעים ואם גם יגישו זאת אחרי אפיה במקום אז... בכלל ישחקו אותה . לגבי הטיבול והאוכל היה אפשר לצפות ליותר ,אני אחזור ויזכיר שמדובר בהתרשמותי מהמקום הישן אולי עכשיו המצב ישתנה . נשאר רק לבדוק אם אכן כך ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/04/07

אחח.. איזה מקום - אוכל פולני מעולה שכל ביס מזכיר את הארוחות אצל סבא וסבתא... על הכסאות חרוטים שמות של סלבס משנות החמישים שנהגו לפקוד את המקום ומכניסים לאווירה של נוסטלגיה ארץ ישראלית... אמיתי. בלי יותר מידי רוח וצלצולים - מקום פשוט, אמיתי ומעולה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוריס שוקלד וליקרים - תמונה
דוריס שוקלד וליקרים מבקר מתחיל
3.0
28/02/07

פשטות, תמימות ואיכות.יוצא מן הכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/02/07

אהבנו מאוד. הגענו בשישי בצהריים, המקום היה מלא, ניגשו אלינו ואמרו שיקח מספר דקות עד שנתיישב וכך היה.מלצרית מבוגרת שירתה אותנו כמו אמא... היה תענוג אמיתי.אנחנו חסידי האוכל היהודי, והאוכל... בקיטון היה פשוט תענוג אמיתי... המעיים רכים ונימוחים בפה מעשה יד אמיתי. אהבנו.השניצל ענק, הפירה כמו בבית והכרוב המאודה היה מדהים.למנות אחרונות לא היה לנו כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה