נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/01/11

הגענו לחגוג את הסילבסטר (31.12.10) ונהננו מכל רגע!!! האווירה היתה נעימה ונינוחה, בחורץ ירד גשם והיה קר ובמסעדה היה חמים ונעים. האוכל היה טעים ואיכותי וההפתעה היתה המחירים הסבירים... ביותר!!! ממש לא יקר וטעים טעים טעים, טרי ואיכותי. השירות היה יוצא מן הכלל, המלצר שלנו - יהודה שירת אותנו עם חיוך ונינוחות למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום יצאנו בהרגשה מצויינת ונפלאה, יישר כח לצוות! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/12/10

המקום מהמם, האוכל מדהים, השירות מצוין ומקצועי, ללא ספק מקום מצוין מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיליק - תמונה
חיליק מבקר מתחיל
4.3
12/12/10

פעם שניה שאנחנו שם.. וזה כבר אומר שזה אכן לא מקריות וזו תרבות המסעדה. מסעדה מצוינת! אוכל מאוד טעים ומחירים סבירים ביותר, אוירה חמימה מקום יפה ומהנה לשבת בו. ממליץ בחום! כל מי שמגיע... לאיזור הכנרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
דימה - תמונה
דימה 2 ביקורות
4.7
13/11/10

הגענו שני זוגות לחגוג יום נישואין, והיה פשוט נפלא. שירות חם, אוכל מדהים - אנטריקוט, מדליוני פילה ושרימפס ברוטב סרטנים - ואווירה מפנקת. גם הקינוחים, סופלה ופאי תפוחים השלימו חווייה... מעולה. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
23/10/10

אנחנו חוזרים וחוזרים למסעדה זאת במשך שנים ולא מתאכזבים נוח עם ילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
16/10/10

פעם שניה שישבנו במסעדה אחרי שבפעם הראשונה קיבלנו המלצות חמות. מסעדה מצויינת. אוכל טעים ומגוון. מנות הוגשו מהר, נעים לשבת והשירות מקצועי ביותר. אין הרבה מסעדות כאלה בצפון.כדאי להזמין... מקום מראש. נחזור ונמליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהר - תמונה
זהר מבקר מתחיל
4.3
30/09/10

היינו במסעדה הורים ושלושה ילדים. יש במקום משחקייה לילדים עם מפעילה לילדים, אבל הופתענו שכמעט ולא היינו צריכים להזדקק לשירותיה. הזמנת מנות הילדים הגיעה תוך כ 5 דקות ולא על חשבון איכות... האוכל (מנות ילדים שניצלונים, וספגטי). השירות היה מהיר ואדיב. אחרי שהזמנו מנה שלא התכוונו אליה, המנה הוחלפה ללא שאלות מיותרות. האוכל היה מצויין האווירה טובה העיצוב נחמד מאד. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/09/10

הדבר היחיד שהפריע לי היום היו דמי האבטחה שהמסעדה גובה בניגוד לחוק, ועוד מוסיפה למטה שזו זכותו של הלקוח לא לשלם זאת.ברירת המחדל צריכה להיות אי-גביה של הכסף הזה, ואם הלקוח רוצה, שישלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 7 ביקורות
2.0
22/09/10

אוכל טוב אבל לא יוצא דופן. המנה העקרית שאשתי הזמינה - דג לבראק הייתה מאכזבת. שירות מקצועי אבל גם איטי. אין התאמה מלאה בין התפריט בפועל לתפריט שמפורסם באתר. מקום יפה אבל אווירה די... המונית. בסה"כ מסעדה שמתחפשת למסעדת גורמה ועושה זאת בסדר אבל זה לא הדבר האמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפית - תמונה
יפית 2 ביקורות
4.3
13/09/10

לגבי העיצוב הקטגוריות לא מספיקות, לגבי האווירה, יש מקום לשיפור באקוסטיקה בחלל המסעדה בפנים. בחוץ מאוד כיף. לגבי השירות, נראה שהמלצרים קצת עייפים. סבלנות וחייכנות היו משפרים את החוויה.... בכל זאת בצפון, זאת המסעדה המועדפת עלינו ונמשיך לפקוד אותה. הסטייקים מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה