נגישות
נגישות

לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים - La Fermata ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים

Michal Haimovich - תמונה
Michal Haimovich 3 ביקורות
מאכזב
2.5
18/05/14

הגענו לחגוג יום הולדת בשישי בערב אחרי שנאמר לנו שיש מקום ל12 איש+כסא תינוק+עגלה. הסתבר שהשולחן בקומה השנייה (מדרגות תלולות, כמעט בלתי אפשרי להעלות עגלה) ולמעלה לא היה מקום לעגלה ולא... לכסא תינוק. ביקשנו כסא תינוק והביאו לנו אחד שאין לו את החלק שקושר את הילד. לא היה אחד נוסף. אז שני תינוקות נאלצו להיות על הידיים כל הארוחה ואת העגלה נאלצנו לפרק ולהניח בצד השולחן, כך שהצטופפנו יותר. המזגן לא היה מספיק והיה חם ומחניק. המנות לא הגיעו יחד וזה גרם לחוסר נוחות בשולחן. גם השתייה של חלק מהאנשים הגיעה באיחור והכל היה מבולגן. המנה שלי הייתה מלאה בפלפל שחור אז הוחזרה למטבח (לשמחתי, הורידו אותה מהחשבון, על כן תודה) שאר המנות היו טעימות, אך היה קשה להנות עם כל האווירה הלא נעימה והתיזמון הגרוע שהן הגיעו לשולחן. השירות היה לקוי (נראתה מלצרית חדשה) אבל אף אחד לא ניסה לתקן. היינו כבר עצבניים מכל הסיטואציה שויתרנו על הקינוח ויצאנו מאוכזבים מהמסעדה. לא השגתי את המנהל/ת כבר שבוע ועל כן הביקורת יוצאת ללא אפשרות שיחה עם המקום וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dxmach - תמונה
dxmach 4 ביקורות
תמורה נמוכה
2.3
18/03/14

אם על טייק-אוואי במעל מאה ש"ח אתם מרשים לעצמכם לבקש עוד כסף על פנכת פרמזן שלישית, אז איבדתם (לפחות עוד) שני לקוחות. בנוסף, מוחקים ביקורות שליליות מעמוד הפייסבוק שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
שינוי לרעה
3.0
09/03/14

זאת הייתה המסעדה האיטלקית האהובה על בעלי ועלי, זאת שהיינו פוקדים פעם בתקופה כאשר רצינו ללכת למסעדה ולדעת בוודאות שלא נתאכזב. הפעם הצעתי לחברה שלא הכירה את המסעדה לערוך שם יומולדת ל-4... מוזמנות. להפתעתי, ארבעתנו נותרנו רעבות בסיום המנות העיקריות. הסיבה היחידה שעולה בדעתי היא שהם הקטינו את המנות, וזה נורא מאכזב. עוד דבר שמפריע מאוד הוא המיזוג במסעדה, או נכון יותר היעדרו. כאשר המזגן פועל הוא מקפיא את האנשים שיושבים תחתיו ישירות, והם מבקשים לכבות או להנמיך, ואז הופך לחם בצורה בלתי נסבלת, ואנשים אחרים מבקשים להפעיל וחוזר חלילה. המזגן הזה תמיד היה מעצבן, לא ברור לי למה לא פתרו עוד את הבעיה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
ללקק את האצבעות
4.5
05/01/14

היינו בשבת בצהריים זוג המנות טעימות בצורה בלתי רגילה, בעיקר רביולי בטטה ודלעת ברוטב שמנת שזה באמת גן עדן, אחת המנות הטעימות שאכלתי ואני אוכל בהמון מסעדות חוץ מזה- ניוקי בטטה ודלעת... ברוטב מסקרפונה שהיה טוב מאוד (לא מצוין אבל טוב מאוד) קינוחים- עוגת שוקולד וטירמיסו שהיו "מושחתים ומעולים" חיסרון- 1. מנת פתיחה כדורי ריזוטו בינונית. 2. המסעדה צפופה בגדול, היה נהדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 2 ביקורות
מומלץ מאד
4.0
08/12/13

אוכל טעים מאד אבל יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
לא שווה להיכנס
2.0
01/11/13

דבר ראשון, ההזמנה הגיעה אחרי שעה שלמה!! ישבנו 11 בשולחן- 2 אנשים קיבלו את האוכל שלהם שכולם כבר סיימו ממזמן. המסעדה- המסעדה צפופה נורא! אין מקום להכניס זבוב !! השירותים בגודל שציפור... יכולה להיכנס לשם... האוכל- הפסטה הייתה קשה, כאילו לא התבשלה בכלל.. הפוקצ'ה הייתה טעימה. לא הייתי ממליצה לכם להיכנס לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו מבקר מתחיל
מדהים!
4.8
17/09/13

היינו חמישה אנשים השבוע בפסטה מיאה בתל אביב, בסניף וילסון. זו פעם ראשונה שלנו שם (עד היום הכרנו רק את הוד השרון). והיום הופתענו ממש לטובה. אווירה איטלקית קלאסית, מסעדה חמודה אומנם קצת... צפופה אבל ככה זה באיטליה... שירות אדיב ונעים עם מלצריות חייכניות. האוכל שלשמו התכנסנו היה מעולה!!! הראשונות רגילות ואולי קצת פשוטות למעט אלה שהיו בתפריט המיוחד. העיקריות היו מדהימות כולנו לקחנו רטבי אליו אוליו שהיו מעולים (אני אכלתי את האצ'וגה עם האנשובי שהיה מטורף). לאחד מהחברה הייתה בעיה עם המנה שלו והמלצרית הפנתה את מנהלת המשמרת שדאגה לנו באופן אישי מה שהבטיח את תיקון המנה. לקינוח לקחנו את הטירמיסו ועוגת השוקולד הטעימה שאף פעם לא מאכזבת. בקיצור היה מדהים וטעים. נחזור לשם עוד השבוע!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
איטליה באמצע תל אביב
4.5
28/03/13

ראשית,המיקום של המסעדה מעולה. בכלל לא על כביש ראשי, עם אנשים הולכים ושבים על הצלחות של הסועדים. והעיצוב של המקום, כמה שהוא קטן, השרה אווירה כאילו מצאנו מסעדה איטלקית אמיתית באיזו פינה... נידחת ברומא. רק האווירה היתה שווה. ואז הגיע האוכל!!! לקחנו את לחם הבית וסלט קפרזה שזה עגבניות מכל הסוגים ובצל מתובלות עם מוצרלה... טעם גן עדן. פחדתי שמרוב שטרפנו את הראשונות לא יהיה מקום לעיקרית. אחרי זה שנינו בחרנו במנה עם המסקרפונה, הבסיס הזכיר רוזה, אבל המסקרפונה הוסיפה נופך שמנתי ועשיר. מומלץ! לקינוח לקחנו איך לא טירמיסו, שנגמר לפני שהספקנו להגיד טירמיסו.. הטיפ שהשארנו הוכיח כמה נהנינו מהארוחה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
טעים, טעים, טעים
4.5
13/03/13

לראשונה פוקצה ופנצנלה. עיקריות אצ'וגה ופסטה פטריות וקרישה. קינוח מוס שוקולד וטירמיסו. הכל היה טעים כרגיל, והשירות היה מקסים וחייכני- כשלא הצלחנו להכריע בקינוח בין טירמיסו למוס שוקולד,... המלצר הפתיע אותנו ונתן את מוס השוקולד ע"ח הבית. אחלה מקום, לא פלצני, לא יומרני. פשוט טעים ונעים. כמו שמסעדה צריכה להיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 15 ביקורות
מעולה
4.0
07/10/12

פעם ראשונה שהיינו בסניף הזה של פסטה מיה היה מעולה הגענו אני בעלי ובני הפעוט כבר מההתחלה הכל הלך על רגל ימין הזמנו שולחן והיה מסודר לנו מקום עם כיסא תינוק בלי שנצטרך לבקש (כמו שקורה בכל... מקום כמעט שאנחנו הולכים אליו) האוכל היה טעים פרט לפיצה שהייתה קצת מאכזבת מאחר וכמות הגבינה בה היתה מעטה יחסית לפיצות שאנחנו רגילים אליהם אבל השירות היה מעולה והאווירה נעימה בהחלט נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה