נגישות
נגישות

לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים - La Fermata ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים

י.ו - תמונה
י.ו 12 ביקורות
המסעדה האיטלקית הטובה ביותר בארץ
5.0
06/08/12

בת-סוגי ואני לקוחות קבועים במסעדה. המסעדה מעוצבת בטוב טעם, יפה ורומנטית - עיצוב של מסעדה אילטקית בייתית ואותנטית. השירות מצויין. האוכל מדהים, ללא ספק האוכל האיטלקי הטעים ביותר שאכלנו... בארץ - הפסטה טריה ומוקפדת (בדיוק בדרגת הבישול הנכונה - אל דנטה). הרטבים מצויינים אף הם. מומלץ להזמין פוקצ'ה או ארנצ'יני כמנה ראשונה. המחירים סבירים מאוד ביחס לאיכות והעסקיות משתלמות ביותר. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 19 ביקורות
בעיקר פסטה
3.0
02/05/12

פסטה מיאה מתמקדת בפסטה, עם מבחר מצומצם של מנות אחרות. אל תצפו ליותר. ואכן הפסטה טריה וטובה, עם רטבים טריים ומתובלים בעדינות הראויה. הברוסקטה אינה סטנדרטית, היא למעשה סלט קפרזה על בגט.... מנה נחמדה. קרפצ'יו הבקר טרי וטעים אם כי חסר ייחוד. הפוקצ'יה חביבה. טירמיסו טוב. קפה מצויין. סה"כ המסעדה יקרה לתמורה, (עם קופונים, גמרנו ב-80 ש"ח לאדם, עם ארוחה לא מלאה). שירות מקצועני, קורקטי. יום שישי בצהרים, ישבנו בקומה העליונה, היוצרת אוירה מחניקה וקלסטרופובית משהו, אבל עובר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
לא ענה על הציפיות.
3.0
06/12/11

שתי מנות הפסטה שהזמנו היו שמנוניות מאוד. אוכל בינוני ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
07/02/11

לאחר המתנה של 5 דקות בטלפון, ניתוק בפרצוץ וטלפון שני הצלחתי לבסוף להזמין שתי מנות בולונז. ביקשתי באופן ברור שיהיה הרבה רוטב. פסטה מיה לא עושה משלוחים אז צריך לבוא לקחת - אמרו שיהיה מוכן... תוך 10 דקות - וכך אכן היה. הפסטה לא היתה מבושלת מספיק (וכל הקשקושים על אל דנטה לא יעזרו) ונהייתה עיסת בצק. מהבקשה להרבה רוטב כנראה התעלמו לחלוטין כי כמעט לא היה רוטב על הפסטה - מה שעזר לפסטה להפוך לעיסת בצק דביקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
07/01/11

האוכל היה לא רע, בטוח שלא מצדיק את המחירים הגבוהים. אבל השירות היה נוראי. הרגשנו שאנחנו מדברים לרובוט. ולמה אנחנו צריכים להחשף לכל הצעקות של המנהלים במהלך השהות שלנו? היה נראה כי בפסטה... מיאה לא יודעים להתמודד עם קצת לחץ. כל מה שנזכור מהחוויה הזו הם רעש נוראי של פעמון ומנהל שקצת לחץ מוציא אותו מהכלים. לפחות קיבלנו קינוח על חשבון המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
3.0
21/10/10

המחירים המפורסמים באתר המסעדה אינם תואמים למחיר בפועל במסעדה!! מחיר העיסקית במסעדה גבוה ב- 20 ש"ח (!!!) מהמחיר האמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
4.0
26/07/10

העיסקיות בצהריים שוות בטרוף ניוקי בטטה מדהיםםםם הפסטות הטריות מחיטה מלאה והרטבים.... מרימים את כל חושי הטעם. מוס השוקולד עם הפיצפוצים והקצפת גורמים לך להרגיש ממש בגן עדן שרות אדיב מבין... ממליץ וחייכני בקיצור ארוחה צהריים מושלמת ושווה לכל כיס :) המסעדה בערב מאוד רומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/06/10

את פסטה מיה אני מכירה שנים. עם הזמן קצת נשכחתם.... חברה שלי אמרה שהיא אכלה יום קודם שהיה טעים נורא וזול... לא זכרתי את העיסקיות של פסטה מיה כזולות... הלכנו ונהנו מכל ביס. וזול. כן.... ראשונות ב 13 ש"ח (ולא קמצניות) ועיקריות שמתחילות ב 25 ש"ח. שתייה ב 8... המסעדה היתה מלאה לגמרי. כנראה שלא היינו היחידות שסיפרו להן.... תמשיכו ככה. היה באמת טוב. נחזור גם ביום ראשון. נעה. ויעלי גם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילית - תמונה
לילית 26 ביקורות
4.0
04/04/10

חזרנו במוצ"ש שלושה אכלנים. מנות ראשונות נהדרות (במיוחד סלט פאטוש חדש), פוקצ'יה טובה מאד, רביולי טוב, פסטה טעימה (ברוטב בטטה ושמנת)ופיצה מרגריטה שאפשר לשפר. 3 מנות ראשונות ו -3 עיקריות... בתוספת שתייה קלה פעמיים עלו כמאתיים שבעים ש"ח. יחס סביר ביותר במונחי עלות/תועלת וטוב בהרבה מכמה איטלקיות בעיר המתיימרות להיות מסעדות יוקרה.בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/10

באנו לחפש סתם פסטה מהירה, הופתענו לטובה, הראשונות היו מצויינות ונהנו מכל ביס של סלט הקלאמרי, המלצרית הייתה מקצועית וחביבה, והפסטה הייתה פשוט מצויינת. אנחנו עוד נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה