נגישות
נגישות

לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים - La Fermata ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים

אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים
4.0
10/08/17

הגענו 2 זוגות בספונטיות. המסעדה היתה די מלאה. אחרי המתנה של 10 דקות התיישבנו. בעלי הזמין מרק ירקות שהגיע קר אבל חומם שוב. גם הזמין בירה הומלץ על בירה צ'כית שבעלי לא אהב ולקח בירה שחורה... במקום. הפסטות שהזמנו היו מעולות. כל אחד הזמין פסטה שונה. שאלנו לגבי פסטה שנמכרת במקום. אף שהיא עשויה ביד ומחומרי גלם טובים. 70 ש"ח לקילו זה מפורז

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat9260 - תמונה
anat9260 3 ביקורות
אהבתי מאד
5.0
14/02/17

היינו 7 איש בוולנטיין,השירות והאוכל היו מעולים, הכמויות נדיבות.. לא ניצלו לרעה את הוולנטיין במחיר... מקום מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 3 ביקורות
אוכל מצויין , יין לבן גרוע
4.0
21/12/16

אוכל מצוין, יין לבן גרוע. הגענו עם גרופון ונהננו מהאווירה והאוכל (במיוחד האוליו אוליו עם אספרגוס ושום) אבל היין הלבן היה גרוע ודי פגם בהנאה. ביררנו אם אפשר להחליף אך נעננו בשלילה כי... "היינו צריכים לבקש לטעום קודם לכן..." אני מודה שמעולם לא ביקשתי לטעום יין אבל מעולם גם לא נתקלתי ביין כה דלוח ורע. גם אם אלו "חוקי המשחק" המסעדה יכלה "לצאת גדולה" ולהוציא אותנו מרוצים. הזמנו בירה אוסטרית מצויינת מהחבית. סה"כ בתמורה לכסף מדובר בקופון שמעניק תמורה מלאה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit M. Nassie - תמונה
Irit M. Nassie 4 ביקורות
תקלה על גבי תקלה.
2.3
28/11/16

ביקרנו במסעדה זו פעמים רבות ותמיד נהנינו מאוד מהשרות ומהאוכל. עד כדי כך שבחרנו בה לאירוח חברים מחו"ל שהגיעו אלינו לאירוע. הפעם הייתה לנו חוויה גרועה ממש. הגענו בשבת בצהרים והושבנו... בחוץ. לא הייתה לנו בעיה עם המקום מלבד העובדה שהמסעדה הקצתה את החצר המגודרת שלה כ"אזור עישון"- להבנתנו בניגוד לחוק. במיוחד חרה לנו שלא נמסר לנו על כך מראש. לאורך כל הארוחה, שהתמשכה מאוד, בשל בעיות במטבח ישבו לידינו 6 סועדים שארבעה מהם עישנו ללא הרף. ייאמר כי הוצע לנו לשבת בחלק העליון של המסעדה וסרבנו, גם לא רצינו לזוז שולחן אחד אחורה, כי העשן היה מגיע גם לשם. לא זו בלבד, אלא שגם היתה תקלה במטבח, כך שחלק מהאוכל הגיע לא מבושל כראוי. עגמת נפש אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
אוהבים את פסטה מיאה
4.3
10/04/16

אנחנו מאוד אוהבים את פסטה מיאה בעיקר בזכות השילוב של האוכל הנהדר והאווירה הרגועה. כדאי לשבת בחוץ אם מזג האויר מאפשר, כי בתוך המסעדה המזגנים מכוונים בצורה שתמיד או קר מדי או חם מדי.... היינו עם גרופון לארוחה זוגית ונהננו מאוד. ממליצה על מוס השוקולד לקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
פסטה מיאה
3.3
15/11/15

יום הולדת לגרופון סיבה טובה להזמין שוברים למסעדה, יצאנו 2 זוגות למסעדת פסטה מיאה,המסעדה היתה עמוסה, אף שקבענו שעה מראש התיישבנו רק אחרי 25 דקות, אולי לא היו ערוכים כי הרוב הגיע דרך... גרופון ?? חבל. אחרי כרבע שעה ניגשה מלצרית/מארחת, לא היה ממש ברור, היתה מאוד לחוצה, לפי מלמול הסועדים הבנו שגם איתם היתה חסרת סבלנות. לא הכרנו את סוגי הפסטות וביקשנו הסבר, בעלי העיר לה, ואמר לה שאם היא רוצה לתת שירות קודם שתרגע, ואכן היא לקחה זאת לתשומת ליבה ונתנה הסבר מאוד ענייני וסבלני. הפסטות מדהימות, טריות וחמות, קיבלנו כוס יין, + שתיה קרה או חמה, פוקצ'ה לפתיחה, מנה ראשונה טעימה, לקחתי כדורי אורז במילוי גבינה, ולבסוף קינוח טירימיסו. מבחינת הדיל מאוד השתלם, לדעתי מחיר הוגן גם ללא דיל של גרופון. בהחלט נחזור למסעדה הזו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
אוירה איטלקית אותנטית בלב תל אביב
5.0
25/07/15

אכלתי בפסטה מיה בסניף וילסון לפחות 3 פעמים, האוכל והשירות נשמרו ברמה גבוהה בכל הביקורים. מומלצת במיוחד מנת הפסטה עם כבדים ביין. המקום מעוצב מקסים ומספק חוויה איטלקית אותנטית. הפסטה טריה... ומיוצרת במקום, ואפילו ניתן לרכוש פסטה לפי משקל. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna מבקר מתחיל
סאונה
2.5
18/07/15

הגענו לחגוג... משפחה בת 8 נפשות. כבר בהזמנת השולחן, הבהירה הנציגה כי מדובר בקומה השנייה, וגם לקראת הסיום שוב ציינה ״אז בינתיים זה בקומה השנייה״. לא הבנו למה? עד שהגענו. יום שישי,... 17/7, בשעה 20:25. כבר בכניסה חשנו שקצת חם... בהמשך, נוכחנו שהשהייה בלתי נסבלת!!! חום בלתי מוסבר. המלצרים, גם הזיעו, המזגן פעל אך ככל הנראה אינו מספק. כולם מודעים לכך. כן, גם המלצרים. אין מדובר בתקלה בלתי נמנעת, כי אם במערכת קירור, חלשה שאינה מתאימה לאירוח, או לשהייה כיפית. חלקנו יצא אחרי המנה הראשונה ופשוט לא חזר! הנותרים סיימו את שהזמינו, שילמו ויצאו אל הממתינים בחוץ. כך לא מתייחסים ללקוחות שמגיעים להנות ולבלות. לצערי, קשה להמליץ. לבעל הבית אומר: אם אתה לא ערוך לקיץ חם, אל תפתח את המקום. ממש זלזול בלקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 2 ביקורות
אכזבה
1.5
05/07/15

הגענו בערב שישי לארוחה משפחתית. השירות הגרוע ניכר כבר מהרגע בו המתנו למארחת שתואיל בטובה להתייחס אלינו. למעט מלצרית אחת, שלצערנו לא שירתה אותנו ברוב הערב, נתקלנו בשירות נוראי, גוער, חסר... סבלנות, לא אדיב ולא נחמד בכלל. אחת המנות לא נאכלה, נאמר למלצרית במפורש שזה לא טעים- לא הציעו מנה חלופית ולא זיכו אותנו בחשבון. מעבר לשירות, האוכל סביר ובינוני, בטח לא מצדיק את המחירים. בקיצור- לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוכל שמחזיר לאיטליה
3.8
06/06/15

מקום של מנות איטלקיות טובות שמשלב מנות מכל אזורי המדינה. פסטה טריה מצויינת, ארנצ'יני טעימים יותר מאלה שאכלתי בסיציליה, מולדתם, מנה- חובה בבירכם במסעדה. נכון שלא הכי זול, אבל חומרי גלם... משובחים ומרגישים את זה בכל ביס!

עוד פרטים
הוספת תגובה