נגישות
נגישות

לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים - La Fermata ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים

LR - תמונה
LR מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
10/05/15

מכירה את המסעדה היטב והיא היתה זכורה לי לטובה בגלל האוכל המאוד מושקע. אכלנו אתמול (מוצ"ש) 2 סועדים, לאחר שלא ביקרתי במסעדה למעלה משנה. מודה שלא זיהיתי את המקום: גם ויזואלית חל שינוי... לרעה. אנחנו לא מעשנים ובכל זאת העדפנו לשבת בחוץ, מאחר ובתוך המסעדה היה ריח חריף ולא נעים. השירות היה לא מקצועי ומאוד "עייף" - מלצר אחד חדש שלא מכיר את התפריט ומלצרית נוספת שלא עזרה (לו) במיוחד. ובאשר לאוכל: הלזאניה הגיעה "חמימה" (המחבת היתה לוהטת, אך הלזאניה עצמה לא התחממה כראוי) וניוקי (בתוספת של 6 ש"ח למרות שנראה וטעם כנרכש מהסופר, וספק אם הוכן במקום) שהיה מוצף בשמנת עם איזכור עלוב למרכיבי הרוטב אשר פורטו בתפריט (ארטישוק ירושלמי? - נזקקתי לעזרתה של המלצרית כדי למצוא אותו במנה). המחירים מופקעים לעומת הביצוע של המנות. הייתי מצפה לתיקון המחירים לאור הירידה ברמה של המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
מסעדה נחמדה מאוד
3.8
30/01/15

חגגנו שם יום-הולדת ומאוד נהננו. העסקיות מאוד משתלמות. הפסטה הינה פסטה טרייה תוצרת בית. המיקום קצת לא נוח מבחינת חנייה אבל מסתדרים בסוף. השירות אדיב וסבלני. מומלץ להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv Kore - תמונה
Niv Kore מבקר מתחיל
מאכזב מאוד...
1.3
18/01/15

הזמנתי מקום לזוג לחגוג יום הולדת לבת זוגי. בקצרה: המחירים של מסעדת יוקרה והתמורה של מסעדת פועלים. המסעדה מאוד קטנה וצפופה, תיקרה נמוכה, אקוסטיקה גרועה, שומעים בבירור את כל השיחות... בשולחנות מסביב. המסעדה חשוכה, התפריט כתוב קטן כך שקריאתו כמעט בלתי אפשרית ומטרידה כבר בהתחלה. ביקשתי להגביר קצת את האור ולא היה ניתן. בסוף קראתי את התפריט בעזרת הפנס מהאייפון.. המלצרית לא בקיאה בתפריט האוכל ובתפריט היינות לא ידעה איפה הלבנים ואיפה האדומים. ביקשנו סלט עם עלים ירוקים – קיבלנו בלי. כדי לא לעשות רעש ביקשנו רק להוסיף לנו כמה עלים ירוקים. כל מסעדה נורמאלית לא היתה מחייבת על הסלט אבל כאן חייבו גם על הסלט וגם על העלים... בקיצור, יקר ומאוד מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Linor - תמונה
Linor מבקר מתחיל
פסטה מיה
1.8
01/01/15

הינו שולחן של 12 סועדים, בהתחלה הכל היה נחמד ויפה, עד שלקח למנות העיקריות להגיע למעלה מ25 דקות, המלצר אמר שיפצו אותנו אך האחראי משמרת שלהם הסתובב סביב השולחן שלנו מעל 7 פעמיים, ופעם אחת... הוא לא פנה לדבר איתנו ולא נגיד שהמסעדה הייתה מלאה או משהו פשוט הוא חשש מלדבר איתנו כנראה...בושה פשוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
דניאל
4.5
19/12/14

ארוחה עיסקית באמצע השבוע , מרגישים איטליה באמצע תל אביב ,אוירה טובה , שירות קשוב , בעיקר אוכל טוב טעים ומרגיש חו"ל .אפילו במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
פסטות מעולות
4.0
20/11/14

מסעדה קטנה באוירה נחמדה. השירות היה מעולה והמלצרית אדיבה. הפסטות פשוט מעולות! וגם עוגת השוקולד הייתה טעימה (אם כי היה צורך בכדור גלידה נוסף (; )

עוד פרטים
הוספת תגובה
נופר - תמונה
נופר מבקר מתחיל
אוכל איטלקי כמו באיטליה
4.8
27/10/14

חבר שלי ואני חזרנו מטיול באיטליה והחלתנו לעשות סבב מסעדות איטלקיות בתל אביב. מכל המסעדות פסטה מיאה היתץה זו שהזכירה לנו את האוכל באיטליה. הפסטות טריות והרטבים (ניסינו כמה :) ) מדהימים!... שלא נדבר על הטירמיסו!!!! מאד ממליצה. אנחנו בטוח חוזרים שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי מבקר מתחיל
ממליצה!
4.5
26/10/14

מסעדה מקסימה וטעימה מאד מומלצת הייתי עם כל המשפחה ומאד ומאד נהנו . יש מענה לאוכל ילדים ומבחר ... שירות טוב ונעים לא מחכים הרבה זמן לאוכל . והאוכל ממש מעולה וטרי. בקיצור מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 2 ביקורות
שירות גרוע
2.3
25/10/14

הזמנו מקום, מספיק זמן מראש, למשפחה + עגלת תינוק. בפועל המקום היה צפוף ולא ערוך לעגלה. ממש בכניסה (ליד המטבח והקופה)ועוד היינו צריכים להנדס בעצמנו ובעזרת זוג נחמד בשולחן ליד את המקום... לעגלה, בלי עזרה של אף אחד מהעובדים, למרות שהיו מעודכנים על כך מראש. השירות היה גרוע. שתיה שהזמנו ולא הגיעה. קנקן מים שהזמנו והיה צריך לתזכר בשביל לקבל. מנות הגיעו לאחר המתנה מאוד ארוכה, כל אחת בזמנה. ללא חיוך, ללא "בבקשה". ללא תודעת שירות. אפילו פעם אחת לא בדקו אם הכל בסדר או צריכים עוד משהו. 20 דק' לאחר שסיימנו לאכול ופינו לנו את הצלחות ועדין לא שאלו אם נרצה שתיה חמה, לא הציעו תפריט קינוחים. וכן רצינו , אבל גם רצינו ללכת כבר. אז היה יותר פשוט (ועם חווית שירות מאוד מתקנת) ללכת לבית קפה ליד ולהזמין שתיה וקינוחים. כי בפסטה מיה וילסון לא יודעים לתת שירות. נקודה. האוכל היה טעים, אבל, לצערי, זה ממש לא מספיק בשביל לצאת בתחושה טובה ממסעדה בה התכוונו לחגוג שני ימי הולדת, ובפעול יצאנו מאוכזבים ובידיעה שלא נחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תולי - תמונה
תולי מבקר מתחיל
קטנוניות
2.8
14/06/14

לא ברור איך במסעדה שגובה מחירים נאים, מבקשים תוספת כסף על כל שטות. (ביקשתי מעט רוטב פסטו - תוספת מחיר, שינוי של ירק במנה - תוספת מחיר). מבאס. מנת הפתיחה הייתה טובה, העיקריות - סבירות,... היחס והשירות - לוקה בחסר, האווירה- טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה