נגישות
נגישות

הלבנונית באבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על הלבנונית באבו גוש

לייה - תמונה
לייה מבקר מתחיל
נשמח לבוא לאכול אצלכם שוב.
5.0
19/11/16

חוויה של ממש אחר קונצרט במנזר לטרון. אווירה נפלאה ורומנטית, בחצר מתחת לעץ תות. מיד עם הגעתנו הוגש לנו פלאפל חם ונימוח בפה (אחד הטובים שאכלתי ) יחד עם פיתות חמות. החומוס שהזמנו היה ממש... טעים עם סלט ירקות טרי. השירות, ממש פינוק אישי. המסעדה הייתה מפוצצת עם תורים ארוכים של ממתינים בצהרי יום שבת, ולמרות זאת ההזמנה שלנו הוגשה מיד ללא כל עיקוב, כאשר מלצר עמד ונתן לנו שרות כיד המלך. המחיר סביר בהחלט ושווה כל אגורה. בטח שנשוב לאכול אצלכם ונמליץ גם לחברים בשמחה. כל הכבוד עמיר. תודה רבה אישית לך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel - תמונה
Israel מבקר מתחיל
לא התלהבתי.
1.8
05/11/16

ההיתי היום במסעדה ולומר כמה מילים לגבי המסעדה יש מקום רב לשיפור הגשת האוכל וכנראה נפלנו על מלצר לא סימפטי וקר רוח שהגיש את האוכל ללא יחס אוהד ולא יזיק מפות על השולחן ולקחת דוגמה ממסעדות... אחרות אשר מגישות סלטים לשולחן ללא בקשה מראש ובכך יגיע תאבון להזמנת האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dudu - תמונה
Dudu מבקר מתחיל
לא משהו
1.8
18/06/14

הזמנו בשרים חומוס וסלטים שונים. חומוס עם צנוברים היה טוב, אבל חומוס עם פול היה גרוע. הציפס לא היה טעים, הפיתות קרות. קציצות הפלאפל היו טעימות. שיפודי פרגיות לא משהו אבל שפודי לבבות היו... בסדר. הקפה לקינוח היה מתוק מדי וקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
הלבנונית
4.8
05/06/14

אני חושב שבמסעדה הלבנונית יש את החומוס הכי טוב שיש יש שם מוכרים נחמדים ממש ואפילו מוכר אחד זוכר את השם שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערו - תמונה
ערו 3 ביקורות
אכזבה
1.8
03/05/14

המסעדה זכורה לי לטובה מביקורים קודמים. כנראה שההצלחה עלתה להם לראש. הפיתות עתיקות, הסלטים בינוניים מינוס, המזטים נעלמו מהתפריט. אין בירה. בקיצור על הפנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
להתרחק,,, וכנראה לא רק מזאת
1.3
17/04/14

אכזבה גורפת... החומוס לא חומוס, הבשר סתמי במקרה הטוב, התוספות כמו אולם חתונות, פשוט לא ! וכשקוראים (כמו שקראתי אחרי...) את הביקורות כאו במדור הזה על כל המסעדות באבו גוש... מבינים שזה... כבר ממש ומזמן לא זה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים, אבל יקר
2.5
02/11/13

לא ברור למה המסעדות באבו גוש כ"כ יקרות, וכך גם המסעדה הזו. זו שיפודיה. אין כאן שום דבר מיוחד. הבשר טעים, הסלטים טעימים. אבל בסופו של דבר לא שווה את המחיר. הבן זוג הזמין קבב שהיה אחלה,... לא יותר. ואני הזמנתי מנה של בשר טחון ברוטב עגבניות שהיה טעים, אבל שוב, לא שווה בכלל את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
אוכל בסדר שירותי גברים במטבח
3.3
20/05/13

ביקרתי היום במסעדה למעשה כול פעם שאני יוצא מירושלים רעב אני אוכל שם קראתי את חוות הדעת הקטלניות על המקום אבל הקהל הממלא את המסעדה מדבר בעד עצמו חומוס בסדר גמור כבד בצל ציפס בנדיבות בסדר... גמור קנקן מיץ לימון מרענן קלקל לי את האוכל השירותים הלא בדיוק נקיים במיטבח (איפה משרד הבריאות) אמשיך לבוא

עוד פרטים
הוספת תגובה
vil109 - תמונה
vil109 24 ביקורות
סתם מקום....
1.3
05/05/13

באנו, ישבנו הזמנו קבב ופרגית, לא טעים, יבש וחבל, השירות גרוע ביותר, הפיתות יבשות, כל סלט מסכן עולה כסף, הבשר לא טרי ואפילו מגיע קר - בקיצור חברים - לא מומלץ בעליל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly Cohen - תמונה
Orly Cohen מבקר מתחיל
להתרחק מסעדה זוועתית
1.0
08/07/12

היינו 4 אנשים ביום שישי בצהריים, לגבי האווירה מסביבנו הכל התנהל בצעקות המלצר צועק מקצה אחד לשני מה להזמין ותחשבו על כך שיש הרבה מלצרים וכולם צועקים ביחד. הגשת האוכל - המלצר הניח באמצע... שולחן סלסלה עם פיתות שמתחת מונחים צלחות וסכו"ם והלך, אנחנו נאלצנו לערוך את השולחן. הזמנו סלטים וחומוס - החומוס היה בסדר הסלטים הגיעו טפלים ולא מתובלנים, כששאלנו למה הטבולה שכל טעמה הוא הרוטב והתבלון - הביא לנו חצי לימון. הזמנו מנה בשרית עם צ'יפס ומנה שנייה עם מג'דרה, שתי המנות הגיעו עם מג'דרה כשהמלצר לא טרח לפנות את השולחן ונתן לנו אותם ביד, כמובן שכבר לא אמרנו כלום הזזנו צלחות מהשולחן - אכלנו מעט. אני לא מגזימה מנת פרגית הסתכמה ב - 8 חתיכות פרגית קטנות מאוד ומנת הקבב בשתי קציצות קטנות. המחיר, היחס מעליב, יש תחושה שפשוט צוחקים עלינו שאנחנו באים בכלל למסעדה. לסיום - יחס מזעזע, שירות מחפיר, אוכל לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה