נגישות
נגישות

הלבנונית באבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על הלבנונית באבו גוש

יובל - תמונה
יובל 47 ביקורות
2.0
05/06/07

שימו לב: או שהיה שינוי לטובה במסעדה זו בחודשים האחרונים מאז הביקורות האחרונות כאן, או שבאמת אני לא בטוח שחלק מכותבי חוות הדעת כאן, היו ב"לבנונית",וכנראה החליפו אותה באחרת. כי,היינו בשבת... האחרונה ונהנינו בהחלט-והכל כמובן בהתאם לציפיות. אוכל טעים ובכמויות נאות ושירות מהיר וענייני. לידיעתכם.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
22/10/06

אכלנו ביום שבת 21/10/06 במסעדה הלבנונית הרמה נפלה פלאים המקום היה עמוס ורועש הזמנו שיפודים ותוספות התוספות אורז קר וללא טעם צ'יפס סמרטוטי וספוג שמן דחפו לנו חומוס ל-4 ב40 שח הסלטים... סטנדרטים ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/06/05

הגענו למסעדה בשעת צהריים לא לחוצה ביום ראשון, אחרי שקיבלנו לא מעט המלצות מחברים וגם ע"פ מה שקראנו באתר. התיישבנו מיד ובהמלצת המלצר החביב הזמנו עוף ממולא, לא לפני שבדקתי עימו שוב ושוב... שאין עצמות כיוון שלא אני ולא בתי אוכלים עוף עם עצמות. 10 דקות וחמוס עם צנובר שמנוני אבל לא רע לאחר מכן, הגיע לשולחן עוף מהודר ומלא ב... עצמות. כשהסבנו את תשומת לבו של מלצרנו לנושא, הוא השיב בנונשלנטיות: "אני אף פעם לא אמרתי שהעוף בלי עצמות. איך יכול היות עוף בלי עצמות"? תתפלא חביבי, אבל יש מקומות בעולם שהדבר אפשרי. לאחר דין ודברים קצר, הוא ניאות להחליף לנו את ההזמנה לשיפודי פרגיות. אחרי המתנה ממושכת ולא לפני ששולחנות סמוכים שהגיעו הרבה אחרינו קיבלו בדיוק את אותה מנת פלאים, הגיעו השיפודיםשהיו יותר סתמיים מהאורז שנמנם לצדם על הצלחת. אבל השיא עוד היה מסתבר לפנינו כשביקשנו את החשבון. המלצר שידוע כבוגר הפקולטה למתימטיקה בהצטיינות מטעם אוניבריסטת אבו-גוש, שרבט כמה דברים במהירות שיא על חתיכת נייר, זרק אותה לעברנו ועוד חייך ואמר "אני מקווה שהכל היה בסדר. אני מצטער על אי ההבנה בינינו". חייכתי בחזרה במתיקות ובנעימות לעבר בן-דודנו ואמרתי "לא נורא. העיקר שהכל הסתדר בסוף". כשראיתי את החשבון שאינשטיין עשה לנו במהירות שבן ג'ונסון רץ 100 מ', הבנתי כמה טעיתי. החשבון היה 200 ש"ח ובכלל לא שלנו. היו בה כל מיני אייטמים כמו צ'יפס, חומוס גדול ובירה שכלל לא הזמנו. רעייתי שתחיה מרוב יאוש, ניגשה אליו והסבירה לו את הטעות והוא כמובן התנצל ונתן לנו חשבון שבו כל מה שהזמנו הופיע אלא שסה"כ היה 176. חישבנו במהירות וגילינו שזוכה פרס נובל במתימטיקה טעה הפעם לטובתו כמובן בלא פחות מ-40 ש"ח, ולכן שאלתי אותו בעדינות "נכון שה-7 שלך היא למעשה 3 "? הוא אישר בפני שנכון והוא מצטער על כך... שילמנו והלכנו שלא על מנת לחזור לעולם. האוכל הלבנוני שם הוא כאלם פאדי= בולשיט, השירות מזוויע וחוץ מזה במחיר הזה אפשר לאכול ביפו בלי שינסו לעבוד עליכם בעיניים. ראו הוזהרתם: אל תתנו לעלק לבנונים של אבו גוש לעבוד עליכם בפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי  - תמונה
אלי 2 ביקורות
3.3
01/01/05

אכלנו במסעדה 6 נפשות כשהיא היתה די מלאה (יום שישי בצהרים), המלצר אירגן לנו במהירות שולחן ל-6 והגיש לנו את התפריט, בחרנו מתוך התפריט ועפ"י המלצות המלצר שלא אכזב. האוכל הוגש במהירות... ובצורה די טובה, ומשביעה. בסה"כ מאוד נהנו והחשוב לא היה יקר כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה